1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP (Full Version) XBW Challenge (schrijf je hier in)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mastapiece, 17 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    kunnen jullie al grofweg schatten hoelang jullie denken dat het gaat duren dat kampioensachp, want er komt wel een drukke periode aan voor me binnenkort :confused:

2. kid paddle

kid paddle *

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat het nog in de paasvakantie kan :-/
    en dialogical ik heb geen pm gekregen :mad:

3. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    je hebt pm uitgeschakeld kid paddle vandaar,
    ik heb jou een email gestuurd :)

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Paasvakantie.. Een competitie doe je sowieso niet in 1 week, en IK heb geen paasvakantie hoor?

5. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    ik schrijf me dan ook wss wel in, maar als je dan een keertje niet kan is het toch geen ramp he?

6. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    we racen 5 tegen 5, voor elke race is er dus 1 reserve
    als de teams ingedeeld zijn en de planning is gemaakt, moet je ff met je team checken wie er wel en niet kunnen

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat moeten we wel even 'bekijken' hoe we dat gaan doen. Ik bedoel; Ik weet zeker dat er altijd wel iemand is die op een bepaalde tijd niet kan. Uiteraard moet je de race tijden daar zoveel mogelijk op afstemmen maar het is niet altijd mogelijk. Betekend ook weer niet dat mensen kunnen inschrijven om vervvolgens 'maar' 2 races mee te doen.

Ik wil er wel tijd in steken, alleen moet ik groen licht krijgen vanuit xbw.

8. Bossplaya

Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit dat dan met t puntensysteem? We kunnen is kijken of we alleen per team punten geven, omdat niet iedereen altijd kan, maar ik denk toch ook dat veel deelnemers voor een individueel klassement mee willen doen. Probleem is dan als iemand niet kan, hij geen punten krijgt, dus we moet even kijken hoe we dat doen.
    Dialogical , las je de teams ingedeeld hebt , stuur dan even een pm , dan kijken we hoe we dat met teammanagers gaan doen

Mastapiece, ik heb nog geen pm van je gehad......

9. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    op dit moment hebben 7 mensen bevestigd dat ze nog meedoen

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Teams, wat heb je hier aan teams? Je rijd individueel, hebt niks te maken met tactiek of iets dergelijks. Ik zie geen voordeel van het maken van teams?

11. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    nee, ik ook niet, het gaat toch om je eigen tijd?
    tenzij je misschien bij iemand thuis samen gaat zitten spelen....

maar ik zie het nut er niet echt van in......

12. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    mij lijkt het leuker om in teams te rijden...heeft nix met tactiek te maken maar is wel spannender en zo maken de minder goeie ook kans en krijg je dat de betere spelers de minder goeie gaan coachen...ook kan je zo andere xbw mensen wat beter leren
    maar goed we kunnen gewoon stemmen natuurlijk (alleen de mensen die meedoen)
    ik stem op teams

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat coachen gebeurt toch wel, hoef je geen teams voor te maken. Ik stem op geen teams :)

14. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    doe je ook mee? ik zag niet dat je je had opgegeven..

15. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Het is het leukste om een zowel een individuele als team-league te maken. Maar met teams rijden kan wel degelijk erg leuk zijn! Je wordt "gedraft" voor een bepaald team aan de hand van tijden die je rijdt. Dan rijdt je met je eigen team om de beurten tegen alle andere teams. Als je persoonlijk iets minder rijd, maar wel constant help je toch je team mee.

Zo gaat het ook op www.planetmgp.com en het lijkt mij ook erg vet. Maar een individuele league is ook tof!

16. Bossplaya

Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk wel, in de echte Motogp heb je toch een constructeurskampioenschap? Het voordeel van een teams is dat t overzichtelijk blijft , als iemand Bv van een team niet kan op een bepaalde dag, is er niks aan de hand , het gaat ook om t team resultaat. Dit staat natuurlijk los van het individuele klassement, maar dat moet toch geen probleem zijn? Of is iedereen bang dat de teamkleuren van hun custom bikes te lelijk worden of zo, hehe?
    Bij planetmgp werken ze ook met teams, en daar gaat t perfect, dus waarom hier niet?

Ps: Je was me net voor, sonic circle , lol:D

Laatst bewerkt: 10 apr 2003
  17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat we iig wat 'klein' moeten beginnen, niet meteen met uber-league's etc :)

18. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    helemaal waar. zo is PRT ook begonnen.. met een mannetje of 20 in November. De eerste "scoreboard" was gewoon 1 lijstje met alle rondetijden per persoon :)

Het toffe van zoiets is wel dat je elkaar opnaait, tips uitwisselt, en elkaar motiveerd om beter te worden.

19. mac-x

mac-x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    naam: jeroen
    Gamertag : jeroentv
    costum bike :ja
    leeftijd: 23

20. kid paddle

kid paddle *

Leuk Bevonden:
    0
    srry maar ik heb geen email ontvangen van jou ,
    maar ik heb mijn pm ingeschakeld , kun je me het zo dan sturen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina