[Centraal] MotoGP (Full Version) XBW Challenge (schrijf je hier in)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mastapiece, 17 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    check je pm

2. Bossplaya

Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als we alleen indidividueel doen dan is iedereen afhankelijk van wanneer iedereen kan, als je teams hebt kun je een beetje schuiven, maar ik vind verder alles ok , mij maakt t niet zoveel uit. we kunnen misschien ook wel kleiner beginnen, dus alleen een individueel klassement over 10 races bv, met 2 poules van 12 of zo, de beste 6 van iedere poule gaan door naar de finale poule , of finalerace, de andere 12 spelen een miniklassement, of zo ,ik noem maar wat, aan t eind heb je dan 1 winnaar van t hoofdklassement , en een winnaar van ' the best of the rest'. Voorafgaand aan de eerste race van t seizoen rijd iedereen een kwalificatiesessie, daarna word je gridpositie bepaald aan de hand van de uitslag van je laatste race , of we kunnen voor iedere race kwalificeren, maar dat hoeft niet perse.
    In dat laatste geval kunnen we mischien ook de snelste tijd met extra punten belonen
    Verder hou je dan een ranglijst bij van de snelste rondetijden, en de beste overall time. Dit is puur een idee, maar zo zou je t kunnen doen.
    Om geen maanden over deze competitie te doen stel ik voor dat er 2 of 3 x per week wortd geraced, we kunnen natuurlijk ook de raceafstand inkorten en 2 races op een avond doen , maar dat kunnen we nog verder uitwerken.

Dit is gewoon een voorbeeld, maar het is een manier

3. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ondertussen kan ik me ook wel opgeven... toen deze thread begon had ik nog niet de full version, maar zo als het nu naar uitziet heb ik hem wel voor dat hier wat concreets uit komt }:]

Dus bij deze geef ik me alvast op:

naam: Jeroen
    Gamertag : Jerhui
    costum bike : Dit weekeind (als het goed gaat)
    leeftijd: 26

4. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    wat denken jullie van team en individueel in 1 (volgens mij had iemand het al geroepen)
    we houden dan de individuele en teamscores bij

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Maar waar wil je dan die teams op creeren?

6. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    teams worden gelijkwaardig ingedeeld. er wordt gekeken naar je tijden op de tracks Mugello, Jerez en Saschenring (zie pm)

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Waarom op die tracks? Het is toch de full version competitie? Ik mijd juist jerez en sachsenring :eek:

8. Bossplaya

Leuk Bevonden:
    0
    Goed dan doen we dat aan de hand van het scoreboard op xbl.
    Voorwaarde is wel dat op je alle circuits natuurlijk effe een tijd neerzet, lijkt me logisch! Dan kun je toch aan de hand daarvan heel makkelijk evenwichtige teams maken?

9. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    die 3 tijden worden alleen gebruikt om de teams te maken. we kijken niet naar alle tijden omdat misschien niet iedereen een tijd heeft staan op alle tracks(kan me voorstellen dat een aantal mensen niet op sheridan hebben gereden bijvoorbeeld)
    dat zou dus niet eerlijk zijn

10. Bossplaya

Leuk Bevonden:
    0
    We kunnen toch ook alleen kijken naar de tijd over 10 tracks, halen we de tijd van sheridan er gewoon af van de overall tijd, De Sheridan track kun je halen door de Grand prix series op Champion uit te spelen, is vrij pittig als je t spel nog niet veel hebt gedaan, ik zeg t alvast...

ALS iedereen dus gewoon op alle tracks op Xbox live gewoon een tijd neerzet als je dat nog niet hebt gedaan , en je OVERALL tijd of RANKING naar Dialogical toemailt, dan wordt t al een stuk overzichtelijker.
    Dan kunnen we gebalanceerde teams maken, een individuele en team ranking opstellen, en dan een schema maken van wanneer dit gaat plaats vinden

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wow, nog een beter idee; Teams weggooien :) Gewoon een individuele competitie houden. Daarna een competitie houden waarbij er idd teams worden gebruikt (aan de hand van uitslag competitie #1).

Ik blijf erbij dat het handiger is als je klein begint en het niet te moeilijk probeert te doen.

12. Bossplaya

Leuk Bevonden:
    0
    anders stuur jouw idee van een competitie dan effe via pm naar me toe, ik heb genoeg ideeen!

KIDVirtUAL /Sonic Circle, ik heb je een Pm gestuurd, dus check je mail zou ik zeggen,ok ?

Laatst bewerkt: 10 apr 2003
  13. mastapiece

mastapiece Guest

Ik ben VOOR teams, omdat het op zich geen nadelen heb vind ik.

- Je leert elkaar kennen.
    - Je wilt niet onderdoen voor de rest van je team en daarom wil je beter presteren (lees: beter rijden)
    - Je doet iets samen
    - Je kan elkaar tips geven etc

Dit soort dingen maken het rijden in teams alleen maar leuk vind ik en het is echt niet "te groot" ofzo. Het is gewoon leuk en handig. Daarom stem ik voor teams, dit heb ik zo afgesproken met BossPlaya en Dialogical en ik vind dat we dit dan ook zo verder moeten uitwerken.

Groetn

Ik ga je nu trouwes ff trg pm'en Boss

14. King Blow Me

King Blow Me Texas dialectspreker

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je de teams juist niet beter indelen op basis van tijd? en dan hoe goed ze zijn?

Want zoals ik, als er nou 3 mensen dinsdags moeten werken in mijn team dan hebben we maar 3 racers.

En mijn ouders zijn ook gescheiden dus dan moet ik s'avonds als ik werk om 10.15 thuis zijn en als ik neit werk ongeveer 18.00.

Het nadeel hiervan is dus wel dat je goede en slechte teams hebt. Maar teams ben ik ook voor.

15. Dschadir

Dschadir DG meeting addict

Leuk Bevonden:
    1

Als er met teams gereden worden, passen we dan ook de kleuren van onze customs aan?

Ik wil in ieder geval wel mee doen.

Ik denk, dat het inderdaad een aardig idee is om een championship te rijden om te besluiten wie er goed zijn en wie minder. Op die manier kan je een indeling maken. Die eerste championship kan je dan rijden met per race 3-5 laps. Dan kan het makkelijk in een avondje geregeld zijn.

16. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    ik stem voor Wouter zijn idee, eerst een individuele competitie, aan de hand daarvan naar teams uitbreiden... als het een succes word kan xbw er vast wel prijzen aan verbinden :+ hahahha :D:9

17. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    mastapiece it's your call
    zeg maar wat het wordt

en er zijn nog veel mensen die niet op mn pm gereageerd hebben
    snel doen aub

18. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Hieronder de namen van de mensen die hebben bevestigd dat ze meedoen:

Mastapiece
    Bossplaya
    Cyberlaui
    Dschadir
    Jaylee
    Jerhui
    Kaliet
    Kid Paddle
    Kid Virtual
    King Blow Me
    poloscar
    Patsem (onder voorbehoud)
    Puschkin
    Roeland (onder voorbehoud p.s. wat is je username?)
    DiaLogical
    Meneer Eric
    Sjef van dienst

Laatst bewerkt: 18 apr 2003
  19. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn username is Jerhui...

20. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden: