1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP (Full Version) XBW Challenge (schrijf je hier in)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mastapiece, 17 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantal De Ryck

Chantal De Ryck Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe niet mee

Laatst bewerkt: 14 apr 2003
  2. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vriendin doet dus niet mee, maar ik wel...
    m'n mailtje is onderweg DiaLogical...

3. sjef van dienst

sjef van dienst nuvolari

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil ook meedoen

naam : Marcel
    gamertag : AlfaCuore
    custom bike : nee, rij altijd met V.Rossi's honda
    Leeftijd : 33

4. mastapiece

mastapiece Guest

k ben nu ziek maar als k weer beter ben zal ik alles verder afhandelen, heb ik nu ff geen zin nl..groetn

5. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    we hebben sowieso nog meer mensen nodig voor we gaan beginnen ...we zitten nu op 15
    <edit> 16 </edit>

Laatst bewerkt: 15 apr 2003
  6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    15 is toch een pracht aantal om mee te beginnen? Niet te groot, niet te klein, past prachtig in 1 race

7. Dschadir

Dschadir DG meeting addict

Leuk Bevonden:
    1
    Maar niet erg prettig voor het maken van teams. Hoe groot moeten die teams eigenlijk worden?

8. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    Kleine teams best, of anders gewoon individueel zou ook leuk zijn. Of 2 aparte 'kampioenschappen', 1 individueel en 1 voor de teams. Of gewoon 2 verschillende standen in hetzelfde kampioenschap. 1 voor de coureurs en 1 voor de teams.

9. Bossplaya

Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

Leuk Bevonden:
    0
    Kom op mensen, voor degene die mee willen doen en dit nog niet hebben gedaan , Dialogical heeft jullie allemaal een Private Message verstuurd, die gegevens hebben we nodig als we teams willen maken.
    Wat betreft teams, ik stel voor om de teams wat kleiner te maken
    Afhankelijk van de interesse , kunnen we een competitie maken met 24 of 32 man. Dan heb je 2 poules van 12 of 16 man, is ideaal. Verder is t de bedoeling dat we met 2 klassementen werken in hetzelfde kampioenschap , dus en voor coureurs en voor teams .

Maar dan moeten er wel nog aantal mensen die in 1e instantie zich hadden opgegeven wel effe replyen op het mailtje wat je van Dialogical hebt gehad.

10. sjef van dienst

sjef van dienst nuvolari

Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje tussendoor, zijn er meer mensen die last hebben met het versturen en accepten van invites in MotoGP?
    Ik iig wel, als ik een uitnodiging accepteer krijg ik steeds de melding : this session is no longer available.
    Ook als ik meteen reageer. Via quickmatch of optimatch kom ik wel in de lobby's.
    Dat wordt dus een probleem als de host van de xbw-league straks invites gaat versturen, en misschien niet alleen voor mij.
    Ik heb me rot gezocht naar de oplossing maar niets kunnen vinden. Er is hier ook ergens een thread over, maar daar kom ik niet verder mee. Een vrouwtje van de support in Ierland wist niets beters te verzinnen dan me een nieuwe demodisc te sturen
    (versie zonder mechassault), wat natuurlijk niet helpt. Ik had hem 12 uur later al in huis, maar het probleem is ermee niet opgelost.
    Het wordt dus in mijn geval straks zoeken in optimatch en maar hopen dat ik de juiste lobby vind..

CiaO!

11. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    daar heb je gelijk in sjef en daar heb ik eerlijk gezegd helemaal niet aan gedacht
    ik heb er zelf ook regelmatig last van
    weet iemand misschien of er een oplossing voor is???????

12. Puschkin

Puschkin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komt dat niet doordat de host een lage upload snelheid heeft? Volgens mij zullen er geen problemen komen als je host hebt met een hoge uploadsnelheid

13. kid paddle

kid paddle *

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb da alleen voor als ik optimatch neem , bij quikmatch komt ge automatsich in een lobby die goed werkt.
    ff nog een vraagje ,als ge moto gp huurt en uitspeeld en uitspeeld en dan saved op u harde schijf hebt ge het volledige spel.

geld dat ook voor whacked en mechassault ?

14. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    nee geldt alleen voor moto gp helaas

volgens mij niet..als iemand een lage upload heeft zie je toch die melding network conditions may cause this game blablabla...maar dan kan je er toch inkomen

Laatst bewerkt: 15 apr 2003
  15. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb dat probleem ook hoor, dat heeft de hele wereld volgens mij... (wat ik ook vaag vind is dat er alleen user servers zijn, geen servers van een bedrijf ofzo, zoals je dat vaak ziet bij een online pc game...)

16. sjef van dienst

sjef van dienst nuvolari

Leuk Bevonden:
    0
    nee hoor dat heeft niet de hele wereld, de meesten hebben er geen last van. Maar ik heb het dus ALTIJD, er is nog nooit een invite goed gegaan.
    Ook met de upload van de host heeft het niets te maken, anders zou ik er niet altijd last van hebben.
    Misschien dat ik kan hosten? Ging vanmiddag met 7 personen lag-vrij.

Ciao!

17. Bossplaya

Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

Leuk Bevonden:
    0
    Die host is van later zorg, dat komt wel goed , eerst de deelnemers
    DiaLogical , zou je even hier aub een lijst kunnen neerzetten van de mensen die hebben gereageerd op je PM , en welke mensen nog niet hebben gereageerd ?

Thnx , BP

Laatst bewerkt: 16 apr 2003
  18. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    vanavond zal ik nog een lijstje neerzetten met de mensen die nog niet gereageerd hebben

19. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Voor de mensen die zich nog willen opgeven:

De uiterlijke inschrijfdatum is vrijdag as (18 april)

Voor vragen of opmerkingen kan je terecht bij Bossplaya, Mastapiece en DiaLogical (dat ben ik 8))

Als het een beetje meezit kunnen we volgende week beginnen :cool:

Laatst bewerkt: 16 apr 2003
  20. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb ni meer gereageerd omdat ik ni meer kan meedoen, kom de laatste tijd iets te weinig aan gamen (moto gp) zelf toe, dus denk dat ik meer niet dan wel zou kunnen meeracen...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina