1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP @ Live Chatbox

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Darkwing, 9 mei 2003.

  1. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dat geen motivatie voor mij is om harder te gaan rijden, dan weet ik het ook niet meer ;)

    Ik heb BTW gisteren mijn tijd op Donington... ook al was het maar met 2 honderdste *)

    Ik moet zeggen dat het gisteren af en toe zeer lekker ging... ik kwam zelf aardig mee met de "grote jongens" zoals Sonic en Champion... @ King Tuur.... nog bedankt voor je tips... ik heb gisteren erg dicht gezeten tegen een nieuwe pb op Mugello, ik had een tweede split van 50,5 *)

    Dit zijn overigens mijn huidige tijden:

    Suzuka 1.50.32
    Jerez 1.27.68
    Le Mans 1.21.40
    Mugello 1.34.72
    Assen 1.50.92
    Donington 1.20.98
    Sachsenring 1.07.28
    Brno 1.45.40
    Valencia 1.25.73
    Phillip Island 1.21.03
    Sheridan 1.20.32
     
  2. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij dat je al goed meekunt :) Odebijer vond ik gisteren meestal ook wel goed. Hup Team Blue! :)
     
  3. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    O My f*cking god, unbelieveble.
    Dit gelooft vast niemand, maakt verder ook niet uit, maar t is echt zo,ik moet eigenlijk een foto hiervan maken, of nog een keer op Live hetzelfde herhalen, maar dat lijkt bijna onmogelijk.
    Ik heb wat tips van planetmgp overgenomen, en t werkt perfect.
    Ik reed net een megaronde, bijna alles met powerslide, ik zweer t je, powerslide is tha way to go, ik reed net 1.32.55.
    Ik geloof t zelf nog steeds niet, maar echt elke bocht ging perfect, en met dat powersliden kun je veel harder een hogere snelheid door bochten aanhouden ,dan dat je gas loslaat, dat heb ik dus gedaan, met dit resultaat, echt f*ckin unbelieveble!!!_O_ _O_ 8) *) 8) _O_ :p
     
  4. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ik geloof je wel hoor.:)
     
  5. IK NL

    IK NL Guest

    zegt de nummer 13 van de wereld met een 31er op zijn naam :)
     
  6. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    :) ik geloof je ook wel hoor! Als ik nou eens mijn beste split-tijden allemaal combineer en in 1 rond rijd, rijd ik ook min. die tijd. Heb dit weekend niet op Live kunnen spelen, maar heb met de full-version (met gare powerslide.. heb je daar geen last van??) ook een 1.33.05 kunnen rijden. En dat met 10 rondjes oefenen..

    Oja, _O_ kudos voor je nette tijd! Hopelijk heb ik binnenkort ook weer eens tijd..
     
  7. G8 Cra$her

    G8 Cra$her MGP Team Silver

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    bah assen is echt zo'n saaie baan rondje duur 1.50 ongeveer en telkens zit ik wel ergens dik onder mn tijd en dan maak ik weer een foutje stomme rot baan... veel te lang.... gisteren wel met 5 rondjes rijden van een 2.00 (dont ask me) naar een 1.51, maar er zit wel 1.48 in
     
  8. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Is idd wat saai. Ik kan al wel een beetje constant rijden maar nog neit echt een snelle ronde. moet nog maar eens gaan beginenn met oefenen.
     
  9. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    No way! Assen is niet saai. Er zit een heerlijke "flow" in die baan man! Voor a.s. zondag ga ik lekker eens een keertje oefenen en mezelf voorbereiden (als ik MGP2 niet heb. Dan wordt het veel MGP2 spelen ;))

    Maar Assen roels. Als ik de stekkenwal voorbijrijdt heb ik elke keer de neiging om even naar het publiek te kijken of mijn pa, broer, wat vrienden en een oom me toe staan te juichen :D Hehe, de sfeer is er altijd geweldig tijdens de TT!
     
  10. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Assen saai? Ben ik het niet mee eens. Mugello vindt ik pas saai.
    Assen heeft lekker veel en moeilijke bochten net als Valencia. Dat zijn beide hele coole tracks. Maar dat is mijn mening.

    Top trouwens gisteravond. Was weer gezellig. Ook cool, dat Team Black toch duidelijk aanwezig was. 3 identieke bikes en rijders.
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2003
  11. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Er waren gisteren ook 3 blauwe bikes.... al toonde die wat meer variatie ;)
     
  12. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat duidt er denk ik op, dat er geen echte samenhang is in Team Blue. Willen jullie wel echt samen rijden? Lol ;)

    Wij zijn bereid om onze Team gedachte ook buiten de Challenge uit te dragen. Blablabla. O-)
    Of zal ik er maar eerlijk voor uitkomen, dat we eigenlijk de Biker Guys van Mars (er is ook een tekenfilm gemaakt gebaseerd op ons) zijn, die de wereld moeten redden. Marius kan vaak niet op zondag, omdat hij dan ingeroosterd is, om de brandhaarden in de wereld te blussen. :) :)
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2003
  13. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal zondag m'n best moeten doen wil ik nog 2de worden. Assen ligt me echt niet, net als Suzuka. En veel zin heb ik nu ook al niet om er op te oefenen nu ik MotoGP2 heb....
     
  14. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Gisteren ging hij wel lekker met King of the Hil :) Hopelijk kan ik het zondag doorzetten in die lijn..
     
  15. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond misschien nog een "potje"?
     
  16. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben voor! Wat later op de avond kan ik wel, vanaf een uur of 10 ofzo? Misschien iets eerder..
     
  17. Stefan1973

    Stefan1973 The Mighty

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    OH yes, tijd op Sheridan met bijna 3 sec. verbetert!!!
    Zit nu eindelijk onder de 1.20 *) *) *)
     
  18. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ja, de top 3500 binnen gereden. 3464ste plaats. Het gaat steeds beter met schakelen. Op Assen, Jerez en zelfs op Mugello een nieuw record gevestigd. Wat liggen de tijden daar dicht bij elkaar op Mugello zeg. Ik ben 68 honderste gestegen en dat is gelijk goed voor 2000 plaatsen. Ik heb nu een 1.37.02. Nog niet echt goed, maar dat komt door die eerste S-curves. Maar ik denk, dat ik eindelijk weet hoe ik ze moet nemen. Vanavond nog maar eens proberen.

    @Iedereen: Wie wil er vanavond een Sheridan race hosten, zodat ik mijn tijd kan aanscherpen daar.

    @Thor: Bij deze wil ik even real race op Sheridan doen. Je ligt op Sheridan nu vier seconden voor. Dat moet ik in kunnen halen. Ik kan alleen niet op Sheridan rijden wanneer ik wil. Ik heb je alleen op Mugello en Sheridan nog voor me.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2003
  19. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey jongens, ik heb nu moto gp2. En ik wou ff zeggen dat hij supervet is. Maar ik denk dat het voor sommige mensen best wel moeilijk is om alle trainingen te halen en een custombike met alle punten. Het is net alsof je een ander spel doet. Alleen jerez tot nu toe leek wel op 1. Maar 2 is zeker moeilijker, ook door het feit dat je je motor kan afstellen. Suspension, Gear ratio, banden, powerslide sensivity en nog wat. Ook een verbetering is dat je ziet als iemand online is uit je friends list: aantal laps en current lap, hoeveel mensen er in het potje zitten. Ik heb nog niet gelived maar dat komt nog wel, eerst een lekkere bike (kun je ook vetter maken met tekst en zo). Greetz TUUR.
     
  20. IK NL

    IK NL Guest

    wat is jullie hoogste ranking met moto gp en evt. met moto gp 2
     

Deel Deze Pagina