w000t! Ben vandaag met stip gestegen in MotoGP2. Van overall ranking 187 naar 90 Gaat lekker! Nu nog constanter worden. Op veel circuits rijd ik al snelle splits, maar crash ik nog veel te vaak.
Voorlopig houd ik het even op lol hebben. En oefenen. Ik moet ook mijn bike nog maxen. Ik zit pas op 30/22/21/30. Daarna gaan we voor de betere tijden. Ik probeer nu langzaam ook te powersliden als ik een rondje vergald heb. Ik moet zeggen, dat dat lekkerder gaat dan in deel 1. Ik vindt alleen het moment waarop je em in moet zetten en tot waar je em moet vasthouden nog effe moeilijk. Dus alle tips zijn welkom.
Met powersliden kun je scherpere bochten maken... het is een soort van gecontroleerde slip. Om je volgende vraag (ik weet zeker dat je deze zou hebben gesteld ) maar gelijk te beantwoorden... je doet een powerslide door twee keer snel achterelkaar je gas in te drukken bij het ingaan van een bocht. Het zal aan het begin lastig zijn, maar als je het onder de knie krijgt, dan zal je een stuk harder gaan. Bij mij gaat het powersliden ook een stuk beter dan in deel 1. gisteren stond ik 364ste... ben benieuwd wat ik sta als ik thuis kom
Ik ben vandaag de hele dag aan het racen geweest, maar het is me dan eindelijk gelukt.... ik sta in de top 200... 197ste om precies te zijn...*) Zo, dat wilde ik even kwijt... ben er namelijk erg trots op
Heb de game net, en ben nog druk aan het oefenen, en kom niet eens bij jullie in de buurt...muhahahaah, ergens in de 10000, maar ik ben op de goede weg, en oefening baart kunst!!! C-ya Live
anders moet je eens een game joinen, met king tuur/alex v/sonic circle of Jerhui meestal haal je dan wel behoorlijk wat van je tijd af.
zo was het niet bedoeld , mocht jerhui het zo wel opgevat hebben bied ik hierbij mijn excuses aan hem aan.
Je heb me flink gekwetst met die opmerking, heb me gelijk de hele dag slecht gevoeld Maar excuses aanvaart Ik was wel gezakt, maar ik ben uiteindelijk weer geklommen... ik sta nu 192ste en als ik nog anderhalve seconde harder rij zal ik op plaats 186 uitkomen... voldoende ruimte om te te stijgen dus.
Hmmm, ik hoorde gisteren van Tuur dat ik was gezakt naar ergens in de 80. Wacht maar tot ik vanmiddag mijn boxje weer aan Live hang, ik heb weer 8-10 seconden gewonnen in Career mode races op 10 laps..
ik snap niet hoe jullie zo hoog kunen staan, ik race me kapot, maar er gaat niets van me tijd af, of net 1 honderdste... Probeer ook het powersliden, maar dat gaat niet echt geweldig
Sterker nog, ik ben je al voorbij Heb even Assen met 1,3 seconde verbeterd, en Jerez met 0.6.. zometeen weer andere banen. Suc6 met je examen trouwens!