1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP @ Live Chatbox

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Darkwing, 9 mei 2003.

  1. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    w000t! Ben vandaag met stip gestegen in MotoGP2. Van overall ranking 187 naar 90 :cool: Gaat lekker!

    Nu nog constanter worden. Op veel circuits rijd ik al snelle splits, maar crash ik nog veel te vaak.
     
  2. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Voorlopig houd ik het even op lol hebben. En oefenen. Ik moet ook mijn bike nog maxen. Ik zit pas op 30/22/21/30. Daarna gaan we voor de betere tijden.
    Ik probeer nu langzaam ook te powersliden als ik een rondje vergald heb. Ik moet zeggen, dat dat lekkerder gaat dan in deel 1. Ik vindt alleen het moment waarop je em in moet zetten en tot waar je em moet vasthouden nog effe moeilijk. Dus alle tips zijn welkom.
     
  3. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    wat kan je met powerslide?
     
  4. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Met powersliden kun je scherpere bochten maken... het is een soort van gecontroleerde slip.

    Om je volgende vraag (ik weet zeker dat je deze zou hebben gesteld ;) ) maar gelijk te beantwoorden... je doet een powerslide door twee keer snel achterelkaar je gas in te drukken bij het ingaan van een bocht.

    Het zal aan het begin lastig zijn, maar als je het onder de knie krijgt, dan zal je een stuk harder gaan.

    Bij mij gaat het powersliden ook een stuk beter dan in deel 1.

    gisteren stond ik 364ste... ben benieuwd wat ik sta als ik thuis kom
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2003
  5. IK NL

    IK NL Guest

    okey wouter
     
  6. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vandaag de hele dag aan het racen geweest, maar het is me dan eindelijk gelukt.... ik sta in de top 200... 197ste om precies te zijn...*)

    Zo, dat wilde ik even kwijt... ben er namelijk erg trots op ;)
     
  7. IK NL

    IK NL Guest

    wedden dat je er nu weer uit bent :)
     
  8. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game net, en ben nog druk aan het oefenen, en kom niet eens bij jullie in de buurt...muhahahaah, ergens in de 10000, maar ik ben op de goede weg, en oefening baart kunst!!!

    C-ya Live
     
  9. IK NL

    IK NL Guest

    anders moet je eens een game joinen, met king tuur/alex v/sonic circle of Jerhui meestal haal je dan wel behoorlijk wat van je tijd af.
     
  10. IK NL

    IK NL Guest

    ik heb net een tijd van onder de 1,32 gereden op mugello hier ben ik echt blij mee.
     
  11. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker aardig ben je ook altijd. LOL
     
  12. IK NL

    IK NL Guest

    Ik ken jeroen persoonlijk, hij weet wie het zegt :)
     
  13. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    OK dan, maar het ziet er zo lomp uit.
     
  14. IK NL

    IK NL Guest

    zo was het niet bedoeld :), mocht jerhui het zo wel opgevat hebben bied ik hierbij mijn excuses aan hem aan.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jun 2003
  15. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Je heb me flink gekwetst met die opmerking, heb me gelijk de hele dag slecht gevoeld :'-(

    Maar excuses aanvaart 8)

    Ik was wel gezakt, maar ik ben uiteindelijk weer geklommen... ik sta nu 192ste en als ik nog anderhalve seconde harder rij zal ik op plaats 186 uitkomen... voldoende ruimte om te te stijgen dus. :cool:
     
  16. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Hmmm, ik hoorde gisteren van Tuur dat ik was gezakt naar ergens in de 80. Wacht maar tot ik vanmiddag mijn boxje weer aan Live hang, ik heb weer 8-10 seconden gewonnen in Career mode races op 10 laps.. :)
     
  17. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap niet hoe jullie zo hoog kunen staan, ik race me kapot, maar er gaat niets van me tijd af, of net 1 honderdste... Probeer ook het powersliden, maar dat gaat niet echt geweldig
     
  18. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommige mensen hebben nu eenmaal meer talent voor bepaalde dingen he.. 8)
     
  19. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Sonic, je zal me vandaag wel weer voorbijgaan want ik heb geen tijd :) Klote examen morgen....
     
  20. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Sterker nog, ik ben je al voorbij ;) Heb even Assen met 1,3 seconde verbeterd, en Jerez met 0.6.. zometeen weer andere banen. Suc6 met je examen trouwens!
     

Deel Deze Pagina