1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP @ Live Chatbox

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Darkwing, 9 mei 2003.

  1. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Altijd blijven oefenen. Toen ik uiteindelijk het powersliden min of meer onder de knie had reed ik seconden van mijn tijden af. Probeer het eerst eens op een baan. Ik heb zelf bijvoorbeeld leren schakelen op Sachsenring en leren powersliden op Jerez en Mugello. Als je dan de techniek onder de knie hebt, dan kan je deze ook gaan uit proberen op de andere tracks.
     
  2. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Schakel sinds vanmiddag manual. Het is even wennen maar het gaat niet slecht. Na 3 races manual geraced te hebben ben ik nu net zo snel als zonder manual. Nog even verder oefenen en het gaat stukken beter :)
     
  3. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben je weer voorbij Sonic :) bijna 2 sec eraf gereden op Estoril :)
     
  4. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Hey Champion, ik sta nog maar 5 seconden achter je. Nog een keer even wat timetriallen en ... *wakker worden* ... ZZZZZZZ ... huh, wat ... *Jeroen, wakker worden, je moet naar je werk* ... Ehhh wat ... eh ... o ... bijna verslapen.
     
  5. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Dikke seconde eraf gereden op Mugello, met dank aan het manual schakelen :)

    Btw, er is iets wat ik niet snap...ik sta iets van 90.000e op de ranglijst, en er staan gewoon mensen boven mij die op de 3 demo circuits (ik heb alleen de demo) allemaal tragere tijden dan mij hebben :{

    Is het een gemiddelde ofzo, dus hoe meer langzame races je rijdt hoe verder je zakt?
     
  6. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Het lijkt er sterk op, dat jij nog niet op alle tracks een tijd hebt neergezet. Als ik het goed heb telt elk circuit waar je geen tijd hebt mee voor 12 minuten. Je Overall tijd is geen gemiddelde, maar een optelling van al je tijden. Heb je dan op een aantal circuits geen tijd staan, dan kost je dat elke keer 12 minuten. Met bijvoorbeeld 5 tracks zonder tijd, sta je dus sowieso al een uur achter.

    en ook al heb je alleen de demo, en tijd neerzetten op deze circuits is niet zo moeilijk, hoor. Zoek een host, die op de tracks wil rijden waar jij nog een tijd nodig hebt en zie hoe snel je zal stijgen in de rankings. Desnoods wil ik het wel een keer voor je hosten.
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2003
  7. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahhh, thanx voor de uitleg. Binnenkort dan maar ff de andere circuitjes uittesten dan (eventueel met jou als host ;))!
     
  8. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    woepie ik sta op motegi nu 1004 goed he? op de rest van de banen sta ik namenlijk iets van 4500
     
  9. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Na een avondje ouderwets timetriallen sta ik nu 176ste van de wereld... *)

    Ik ben blij dat bartje twi nu in mijn lijst staat... directe concurentie is de beste motivatie... dankje twi _O_ ;)
     
  10. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Voeg me maar toe aan je friends list, ik ben bijna elke avond wel online te vinden.

    Ben hard op weg naar de top 1100. Stond gisterenavond 1260e.

    Nog 7 seconden en ik stap de top 1000 binnen.
     
  11. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    FF gesprekje van andere thread vervolg geven :) :

    Ik heb al genoeg kunst gezien de laatste weken bij het Rijks - en Stedelijk museum 8) Dus mij niet gezien daar..

    PU-Awards kaartjes haal je idd bij de free recordshop. We kunnen ook ff gaan lobbyen of er nog meer MGPers / Livers zin hebben?
     
  12. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net bij de FRS geweest en het blijkt dat de PU-Awards zijn uitverkocht :'-(

    Ik weet niet tot hoeverre de invloed van de XBW Crew reikt ;) , maar het ziet er dus naar uit dat ik er niet zal zijn...
     
  13. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Neejoh, neem gewoon een grote tas mee. Dan stap je vlak voor de ingang even ongemerkt op zo'n meisje van 4 af, die douw je snel in je tas en je gebruikt haar kaartje. Als je binnen bent laat je haar weer "vrij" en hoppa! :D

    Nee ff serieus, dat is wel balen. Ik heb het kaartje vrijdag nog gekocht.. misschien dat ze via XBW idd nog wat kunnen regelen, of PM J.J. anders ;)
     
  14. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit die J.J. dan op dit forum :confused:
     
  15. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Binnenkort kan je iets winnen *)
     
  16. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Vertel ;)
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Kan het maar beter vertellen, no secret :) Deze week waarschijnlijk komt artikel online met wat we daar gaan doen etc. We verloten daar 10 PU Awards kaartjes.

    *speelt MM3 :cool:
     
  18. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    *is jaloers ;)

    En zal XBW goed in de gaten houden :p
     
  19. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Juppa, onder de naam jjpu. Ik zoek ff een thread over de PU-Awards in de ASEL op (daar zat ie geloof ik).. wacht even!

    .... => zoekt op Username = 'jjpu' <= ..... => gevonden <= ....

    *plaatst link* :

    J.J. PMen :cool:

    En check zijn laatste reaktie in ASEL eens over de PU Awards:J.J. PU awards info

    nu is mijn interesse gewekt :)
     
  20. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn dank is groot _O_
     

Deel Deze Pagina