1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP @ Live Chatbox

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Darkwing, 9 mei 2003.

  1. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Graag gedaan. Anders moet je in Xbazar ff een "oproep" plaatsen?

    Gezocht : PU-Award kaartje

    weetniet of dat mag officieel?
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Niet gespecificeerd in de FAQ - Het is echter wel game related en als Magazines aangeboden mogen worden mag dit ook :)
     
  3. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    _O_ thanks, Jerhui je weet nu wat je te doen staat.. ^^ :cool:
     
  4. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Onder het mom nooit geschoten is altijd mis zal ik even een oproep plaatsen :)
     
  5. GameGuru NL

    GameGuru NL Allo...?

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er om 14:00 vanmiddag mischien iemand zin om ff lekker te racen op de afstellingen van GameKings, zodat ik zelf nog een beetje kan oefenen en andere mischien ook? Ik host, dus de lobby heet GameGuru NL.. :+
     
  6. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    @Jerhui: Jerhui, we moeten nog even wat gaan afspreken voor volgende week zaterdag. Lijkt me niet onverstandig. We moeten naar Zwolle, jij woont in Rotterdam, Thor NL in Leidschendam en Dabo of Oddball ook in of in de buurt van Rotterdam. Ik zelf woon in Zoetermeer en er dus enigszins tussenin.

    Ik PM even mijn telefoonnummer. Of PM jouw telefoonnummer, dan kunnen we het gaan regelen.
     
  7. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Zo, ik heb mijn tijden gereset in MGP2 :eek:

    Ik was het zo ontzettend zat om elke keer maar alleen bezig te zijn met snellere rondetijden, dat ik vergat om zowel lol te hebben, als gewoon een normale race te rijden in een room.

    Dus ben ik vandaag naar plek 19.xxx ofzo gezakt en ga ik even kijken hoever ik met de Honda RC kan komen. Puur om een "completere" racer te worden en hopelijk ook constanter. Daarna ga ik over een maandje ofzo wel weer een keer blazen en sliden met de NSR om te kijken hoever ik kan komen, maar dan hopelijk wel constant :cool:
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Coolo :) Vind zelf beetje jammer dat het nog niet echt volledig leeft, dat echte racen. Hopen dat dat nu beetje los komt :)
     
  9. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Yup, gisteren met een Amerikaan genaamd RZ Racer gereden. Die rijd al weken niet meer met de NSR. Is toen eerst overgegaan op de RC, maar werd die ook zat. Dus rijdt hij nu afwisselend met de Kawa en Aprillia 4-strokes.

    En na MM3 gedaan te hebben heb ik al gezien dat het echtwel mogelijk is om lol te hebben zonder dat je je ranking weet. Al streelt het je ego wel natuurlijk als je top100 staat. Maar als ik zo hoog sta wil ik wel naar de verwachtingen die bij die ranking horen op kunnen leven!

    Anyway, nu leuke races gaan zoeken :cool:
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2003
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat is dan precies het voordeel van de 4takters tov de NSR? Ja krachtiger, maar in hoeverre beinvloed dat je spel plezier zegmaar?
     
  11. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Je raced echt de "lijnen van de baan" ipv dat je een bocht gaar aansnijdt en met een powerslide er toch vol doorheen gaat.

    Er is niks mis met powersliden, het hoort in dit spel. Maar gisteren heb ik veel fun gehad in het besturen van de RC in die paar races die ik reed. Dat ding is vrij moeilijk te besturen. Al lukt het me dan toch om redelijk rappe tijden te zetten, en ook constant - dan ben ik weer een stapje verder in mijn ontwikkeling als coureur O-)
     
  12. GameGuru NL

    GameGuru NL Allo...?

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was van de week naar euro disney.. Had ik in zo'n speelhal (bij de space mountain) op zo'n moter gereden (rechter machine) op Jerez.. Had ik de derde tijd van dat apparaat, nog nooit me naam op zo'n ding in mogen vullen en nu wel! (alleen typfout gemaakt!!|:- ) Staat nu R. ipv R.W :9
     
  13. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    ben blij, sta nu 6500 :)

    okok niet veel en zeker niet genoeg, maar heb de rookie championship nog niet uit, dus heb nog een hoop te leren.

    nog ff

    mzzl

    mX
     
  14. dutch_badass

    dutch_badass New Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    2
    WHOOHOO
    gister nieuwe tijd op mugello met chris walker
    1:33:42 !!!

    454ste ongeveer van de wereld op die track nu 8)
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Zo, heb mijn scores gereset - Na een tijdje afwezig wilik weer overnieuw beginnen, want ik had anders geen 'drive' om weer mijn tijden te verbeteren. Hoewel ik niet weet of ik dat kan nu Marius en Jeroen weg zijn ;)
     
  16. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er nog :D

    Ga woensdag pas op vakantie, al zal ik maandag al naar mijn ouders gaan... en daar heb ik geen live :'-(

    Anders kunnen we morgen wel weer even MGP2 spelen... is al weer te lang geleden :eek:
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    *) Ik zie je idd veel Midtown madness doen, vraag me af hoe 'gevoelig' jij bent voor die verandering - Ik vond MGP iig heel moeilijk na MM3
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    !!! Wouter betreed de top300 :) 283 zelfs direct. Lopen kloten op Motegi, kan nog zoveel sneller :mad: Controller bijna gesloopt, maargoed.

    Feels good :cool:
     
  19. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    :eek:!!!

    WouteR duikelt even verloren threadje op _O_ gaat lekker zo!

    Gisteren ben ik ook weer flink bezig geweest, ben 24 plekken gestegen naar 80. En er zit nog zat rek in!
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2003
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Make that 263 :cool:
     

Deel Deze Pagina