1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP @ Live Chatbox

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Darkwing, 9 mei 2003.

  1. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    make that 22. Mijn 1:22 staat er op rio... en er kan nog een halve seconde vanaf.
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2003
  2. Quadra

    Quadra M-a-x-i-m-u-s

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow Yea Make THat a Double 55 :9 :p kan ook nog veel sneller op sommige banen.
     
  3. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is overduidelijk dat er snel weer een rankings thread moet kom :eek: !! Ik sta nu 1977 voelt niet zogoed ben wel van 4 banen 500 plaatsen gestegen dus kan nog veel beter. Binnenkort sta ik in de top 1000 (in iedergeval dat is de bedoeling :D ) Daar ga ik nu maar eens werk van maken ....
     
  4. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat hadden we nou ook al weer afgeproken :mad:

    Je mocht me voorbij, maar jij overdrijft het gelijk een beetje... binnen een dag ben je 10 seconden op me uitgelopen... dat was niet de bedoeling he ;)

    Nee, serieus... erg netjes... zelf heb ik Phillip Island weten te verbeteren en Estoril....

    Sta nu zelf op plaats 351 of zo iets.
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja was beetje overkill van mij de laatste dagen, vreemd dat het opeens zo enorm goed gaat. Nouja, moet gewoon blij mee zijn :)
     
  6. RelaXXinG

    RelaXXinG 98223 posts

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    0
    speelt er nog iemand motogp 1 ?

    ik ga binnenkort 2 ook kopen, maar er zijn ontzettend weinig nederlanders in motogp1, vergeleken met het begin. :)
     

Deel Deze Pagina