1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP @ Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk niet dat dit echt off-topic is dus vraag het maar: wanneer komt moto gp 2 uit???
    ONGEVEER he! Nog een half jaar, een jaar, twee jaar?
    Of is daar nog geen informatie omtrent?

2. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ok ik weet het al: deze zomer!!!
    Bron: http://xbox.ign.com/articles/384/384238p1.html
    Ik ga wachten op moto gp2 beetje dom vind ik om nu nog moto gp te kopen als ik dan toch moto gp 2 zal kopen...
    Maar toch wel heel goed spel!

3. vince0606

vince0606 speedfight

Leuk Bevonden:
    0
  4. Perfect Chaos

Perfect Chaos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fish Bouncer game

In the Moto GP: Online demo for XBOX Live, enter the unlock everything code(left, up, left(x2), B, up, left(x2), B, Y, down, up, B on the main menu, and it will bring to this mini game.

5. Puschkin

Puschkin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie al gezien dat je bij sheridan een parkeergarage in kan? Hij zit links bij de chicane. Als je het pad daar volgt kom je bij een gebouw, met daaronder de garage.

6. The Fish

The Fish Wallah

Leuk Bevonden:
    0
    In een van de trainings levels kan dat ook.

7. Third Kagemusha

Third Kagemusha Shadow Warrior

Leuk Bevonden:
    0

moet je kijke hoe vet dit eruit ziet man! amazing!8)

8. mastapiece

mastapiece Guest

schakelen jullie handmatig of automatisch?

9. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Handmatig..

dus iedereen die zegt dat t alleen aan mijn motor ligt? Ga maar handmatig schakelen en ineens trekt jou motor ook een stuk sneller uit die bochten weg :D

10. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kun je het beste van die scherpe U bochten nemen?
    ik verlies alles door die bochten >=((((((

11. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Altijd zo wijd mogelijk aankomen. Dan laat insturen, maar zo scherp mogelijk zodat je de kerbs aan de binnenkant van de boch raakt en zodra je in het midden van de bocht bent, weer vol het gas erop en zover mogelijk naar buiten uitaccelereren.

Maar het verschilt natuurlijk wel per bocht.. in sommige u-bochten moet je zelfs nog blijven doorremmen in de bocht (Mugello, laatste 2 bochten bijvoorbeeld)

12. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar welke rem moet je gebruikne? :/
    ik heb er 3 :confused: voor rem... achter rem.... en allebei tegelijk :confused:

13. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Ik gebruik alleen allebei de remmen tegelijk. En dat is goed genoeg (bijna iedereen doet het zo in de top). Maar ik gebruik af en toe mijn voorrem voor een endo :D

14. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    okie danke ;)
    vaak gebruikte ik alleen mn achterem.... das wel leuk want als je dan het gras raakt lig je mooi plat :D

15. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Precies.. en je krijgt eerder "onderstuur", wat betekent dat je een bocht niet echt scherp instuurt. Het is wel handig om af en toe met je achterrem te corrigeren als je net te hard gaat, of te ver naar buiten uitwijkt..

16. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
  17. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Zo leuk is het niet.. interessant wel. En vooral zielig!

vraag eens aan Michael Schumacher of hij voortaan even 100 PK wil afknijpen omdat anders de Minardi's hem niet bij kunnen houden.

Wat een bullshit. Die gast heeft er tijd, moeite en veel training ingestoken en dat betaald zich terug met een goede, snelle auto. Zo is het ook met MotoGP. De mensen die al eerder wisten dat het een tof spel was, hebben het al een tijdje. Die hebben al een custom bike gemaakt. En afhankelijk van de hoeveelheid moeite, tijd en training hebben ze hun bike gemaxt. Waarom mogen ze dan niet de vruchten plukken van hun werk?

18. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    dunno, moet je aan hem vragen ;) ik vind ook dat je je dingetjes mag gebruiken als je er hard voor gewerkt hebt, zoals de meeste al replieden in die topic ;)

Constums zijn alleen maar leuk vind ik, heb je tenminste nog off line wat te doen!

wel zou ik graag tournamenten willen zien voor mensen zonder costum, zou wel interresant zijn ;)

19. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    En daar zou ik zeker ook aan mee willen doen. Alleen al omdat er zoveel mensen zonder een custom zijn.

Maar op Live ben ik voorlopig nog bezig om mijn beste rondetijden te zetten. En die zet je nu eenmaal het beste met een motor die je naar je eigen hand hebt geconfigureerd.

Handschakelen helpt trouwens ook al veel om sneller op te trekken en dus een hogere topsnelheid te halen!

20. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    ik raak altijd in de war met handschakelen

heb ik altijd al gehad, sinds de NES al :'-(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina