1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP @ Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Probeer deze controller setup eens :

    Left Trigger : volle rem (beide dus)
    Right Trigger : gas
    Left Thumbstick : sturen en leunen

    A : opschakelen
    X : terugschakelen
    Y : voorrem (voor Endo's :))
    B : evt voor achteruitkijken

    de rest heb ik ALLEMAAL uitgezet. Thumstick clicks, alles. Op die manier zit je niet snel op de verkeerde knop te rammen of schakel je niet perongeluk tever terug ofzo.. Verder een kwestie van veel Time Trialen. Ik had het in 2 dagen aardig onder de knie!
     
  2. SuperZaadje

    SuperZaadje Mosterdn00b

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal het eens uitproberen ;)

    en dan wachten tot ik mn xbox live pakketje krijg waar WEL een subscription code in zit...... |:-
     
  3. Insane_D

    Insane_D Yihaaaa

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga toch ook eens zien wat dat handschakelen betreft. zal er eerst wel niets van bakken, maar als het echt veel helpt wil ik er wel wat tijd in steken om het te beheersen.
     
  4. Puschkin

    Puschkin Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag ook even geprobeerd om zelf te schakelen. Aan het begin is het even erg wennen, maar je merkt wel dat je er iets sneller doorgaat.

    Welke instelling gebruik jij eigenlijk KidVirtual/Sonic Circle? 30/20/30/30 of een andere?
     
  5. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Tering iedereen is al flink bezig.. eerst ff credit card regelen haha dan kom ik jullie kont schoppen :p;) *kuch*
     
  6. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb 2 motoren. 2 Honda V4's. Eentje met 30/20/30/30 en eentje met 30/24/26/30.

    En ik ga er nog een aantal bijmaken denkik. 30 voor cornering blijft zowiezo, de rest ga ik meer mee spelen. 30/30/20/30 schijnt een hele goeie te zijn!
     
  7. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ey kid 2 vraagjes..hoe verdien je het snelste je credits en hoe speel je al die drivers vrij?
    mijn costum bike is veel langzamer dan rossi (enigste die ik vrij gespeeld heb)
     
  8. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Credits => Training voltooien met alles goud en daarna een kampioenschap rijden en daarin alle races winnen (kan ook op Rookie niveau = EITJE!). Dan heb je max. credits te verdelen.. kan ff duren, maar heb je ook wat :)

    Unlocken rijders => In Arcade mode races zien te winnen of hoge scores zien te halen!
     
  9. Je moet gewoon grand prix rijden op rookie en iedere keer eerstes worden. Daarnaast alle trainingen op goud rijden.
    Ik heb gisteren alle punten gehaald die er te halen zijn in een uurtje of 3-4 om alvast een snelle custom bike klaar te hebben voor als ik live heb.:D
     
  10. Scotch

    Scotch Magic Tape

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn custom rider is 28/27/27/28 (heb ik al aantal maanden terug gemaakt), maar das niet echt ideaal... dus ik moet ook nog ff een nieuwe maken. Keb alleen geen zin in die kuttrainingzooi:mad:
     
  11. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    thanx...ik dacht dat je op rookie niet maximaal aantal credits kreeg dus ben ik maar pro gaan racen |:-
     
  12. Het is wel jammer dat je de punten achteraf niet meer kan wijzigen. Ik heb nu veel punten op top speed en acceleration staan, en op remmen en sturen weer minder. Ik kijk wel of ik goed mee kan komen op live. Anders ga ik alles wel weer een keer opnieuw doen:'-(
     
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Moet je blij mee zijn; Mijn custom bike is just volledig getuned op sturen en remmen en kom gewoon echt te kort op de rechte stukken (ook tov demo motoren)
     
  14. Ephax20

    Ephax20 Xbox User

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook wheelies maken?
     

  15. Jazeker, effe met je linker thumbstuck achteroverhangen en daar ga je:D
     
  16. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje voor de custom bike riders? Die settings die jullie gebruiken zijn opgeteld 110 pts... Is een demo bike 100 pts? en daardoor de custom 10% beter , naar eigen smaak ingedeeld?

    Of is dit crap wat ik nu vertel...
    btw heb gister mn eerste 37'er op mugello gereden prestatie voor mijn doen :p
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Move > Nieuw forum.
     
  18. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil zo graaaag motogp 2.........
    /Mod m zeur niet en houd het een klein beetje inhoudelijk, will you?
     
  19. SuperZaadje

    SuperZaadje Mosterdn00b

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    d0h ik heb net die GP uitgespeeld met mn SuperZaadjeBike... maar nog niet volledige stats dus moet hetw eer spelen (speelde op pro 8) )
    en toen drukte ik op moeilijkheidsgraad Champ en ik word nu erg hard ingemaakt 8)

    hoe cancel ik die moeilijkheids graad want ik word er best wel gek van.... speel liever weer op pro
     
  20. ReApHeR

    ReApHeR Graveyard Squad

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0

    Crap :D Nou ja niet geheel maar je moet kunnen rijden met een special bike. Volgens mij maakt het weinig uit. Maar bij een custom heb je het voordeel dat je de boel kan tunen. Als voorbeeld gebruik ik rotsj. Die is namelijk vrijwel net zo snel op een demo bike (NSR 500 van Alex) dan onze custom bikes (godie en sonic circle) Nu hoorde ik vanmiddag dat rotsj dus op die custom zeer veel moeite heeft en weer terug gaat naar een demo bike.

    Dus tja wat zal ik zeggen :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina