1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP @ Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TheRealMcenzy

    TheRealMcenzy Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    weeh moto gp word classic :D zie fp
     
  2. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    mijn bike is verneukt, een proton v 3, op rechte stukke zuigt ie zwaar, ik ga daarom ook ff een nieuwe custom bike maken met honda v4
     
  3. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Moet je doen Kaliet! Maar niet iedereen vind hem even makkelijk sturen (Rotsj blijkbaar ook niet). Gewoon kwestie van uitproberen wat je wilt..
     
  4. mastapiece

    mastapiece Guest

    idd sonic, je moet de bike hebben die bij je past...ik vin die honda heerlijk sturen!!
     
  5. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL Teiz.. hier ook even opscheppen over je 37er op mugello?

    Ik heb sinds gisteren mijn beste ook verbetert naar 1.40 Maar nu moet ik bloody werken.

    Had eigenlijk nooit gedacht dat online motor racen zo leuk zou zijn, heb altijd meer gehouden van FPS, maar alleen de demo van MotoGP is voor mij de €urotjes al zeker waard. Heb nog ergens een kortingsbon liggen dus denk ik de volle game ook maar te halen, al is het maar voor een paar maandjes.
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2003
  6. JanKost

    JanKost Console Freak!

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    1
    ik werd gisteren gekicked door DutchPimp, omdat ik teveel won, best wel slecht op zich.......... toen kwam ik er weer in, en werd ik weer gekicked.
     

  7. Je kan gedurende de game nog wel van motor wisselen kaliet. Je hoeft dus niet helemaal opnieuw te beginnen.
     
  8. Fliepke

    Fliepke Wiekser

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat me eigenlijk af te vragen waar je ranking bij XBoxlive op gebaseerd wordt?
    want mijn beste rondetijden liggen op een veel hogere plaats, dan mijn overall score...
    Weet iemand hoe de constructie in elkaar zit?
     
  9. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word soms ook gekicked... denken ze dat ik voicemasking weer eens aan heb staan maar is het gewoon iemand anders... best wel irritant! }:]
     
  10. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    }:]

    zie ik je straks weer, need some serious racing
     
  11. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    whehe , vanmiddag met nederlanders gespeeld , paar vroegen of ik DE DesertFox was van XBoxworld .. LOL das leuk

    Tegen Lazz (reynier) gespeeld , eerst MSN afgesproken en toen potje gegamed :D .. Total Oenage by DesertFox ! :D

    Zowel Stunt als Races , maarja , Demo versie :) .. maar toch :D/
    Moto Gp 2 Word Mine ...

    DesertFox ownage Again !
     
  12. Mc Nappy

    Mc Nappy Crew X-Power.be

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    1
    je hebt waarschijnlijk niet op alle banen een tijd gereden, want die overall ranking is gewoon een optelling van al je tijden op al de banen hoor...
     
  13. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Woei, ik ben zelf best wel trots op mijn 1.39.33 op Mugello :). Btw, volgens mij een 1.37er haast alleen maar mogelijk met een custom bike, of ben ik nou gek o_O?
     
  14. Fliepke

    Fliepke Wiekser

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    0
    oh dus als je daar geen tijden hebt, kun je ook niet klimmen?
    hmm okay
     
  15. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    nou, meneer Insane D staat maar 200 plekken onder mij op de overall ranking. Maar hij heeft maar op 4 of 5 banen een tijd. En ik op alle. Ik heb het sterke vermoeden dat je online ranking is gebaseerd op de tijden van de demo banen?

    ps. 1 tip. ga NIET MotoGPen als BERT. Na 6 biertjes in een uurtje met wat maten en dan nog racen gaat het me echt TE snel allemaal.. LOL :D
     
  16. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Teiz.. ik ben er zaterdag & zondag nacht waarschijnlijk weer... denk ik??? Ik zit nu nieuws items Irak te knippen op me werruk... bloody war... kom aan het gamen niet meer toe... haha. Zet me anders in je friends list... komen we elkaar wel weer tegen.
     
  17. ReApHeR

    ReApHeR Graveyard Squad

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0

    O vandaar :D hehehe

    Moet zeggen dat we vandaag allemaal een beetje melig waren :D We zaten net tikkertje te doen met motogp :D lol

    En net toen jantje binnenkwam moest ik weg, sorry man ;) next time better. Was wel lache.
     
  18. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    LOL, ik denk dat het zometeen wel weer gaat. In de plaats van 64 motoren zal ik er wel weer ongeveer 16 op de Grid zien staan.

    Mn zusje mocht van mij een DVDtje huren en die zit ze nu te kijken. Straks kom ik nog wel ff online.

    * gaat nog ff snel koffie zuipen :D
     
  19. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    waar kan je TAG instellen ?

    en das dat nog leuk als je met z'n 16-en bent ?
     
  20. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar het was wel grappig 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina