[Centraal] MotoGP @ Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Aargh in de laatste 10 races ben ik gewoon elke keer in de 1e bocht onderuit geschoffeld. Begint nu toch wel te vervelen, die inhaal races :cool: Vannacht maar eens flink MotoGP-bikkelen totaan de Formule 1.
     
  2. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het is echt irritant als er weer eens van die n00bs op volle snelheid denken de bocht op vol gas te kunnen nemen... om vervolgens de rest onderuit te rijden.
    *slaat n00bs :p
     
  3. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo genoeg geformet... ik ga maar weer racen :+
     
  4. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    ja je bent gek }:]



    Macouno ik zal je adden als we tegelijk online zijn, wellicht dat ik vannacht na uitgaan nog ff probeer, maar dat deed ik gister ook lam en ik bakte er werkelijk geen reet van!! hele tijd zandhappen en gras maaien, naja ik ga nu maar ff los.

    (ben weggegaan van werk, katertje was te erg en zonnetje scheen te lekker :D )
     
  5. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    wooot 1:37:80 op mugello, 1 seconde achter sonic circle, hmm vind mezelf best wel goed :+, maar hoe unlock je sheridan? op gamefaqs las ik hoe je die fish bounce of weet ik hoe die heet kan spelen, maar ik had met een cheat sheridan geunlocked en daar een tijd op neer gezet zodat ik dacht dat ie dat circuit wel zou saven, maar als ik restart staat er dat ik 'm nog moet unlocken, hoe unlock je 'm? lol en godie, rotsj en fosgate ofzo vinden mij best wel irritant :D:D (excuses :9)
     
  6. Puschkin

    Puschkin Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Sheridan kan je unlocken door op het kampioenschap te winnen op champion-niveau.
     
  7. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Hoi, ik durfde niet zelf een threat te openen hiero dus vraag ik het zo maar.

    Als je met je MotoGP demo, die je bij je starterkit krijgt. Timetrial gaat doen (SP). Telt dat dan mee voor je tijden die online staan en de rest dus ook van je kunt zien?
     
  8. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Kort maar krachtig:Ja
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Timetrials is leuk om de baan ff te checken, maar vooralsnog heb ik al mijn echt relatief (voor mij relatief :D) snelle tijden in een race gereden. Vooral 23 laps op Mugello wil wonderen doen :cool:
     
  10. Mikau

    Mikau HK-47

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, weet je hoe grappig dat wel niet is? :D
     
  11. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    hmmmz, ik heb juist veel tijden in de Time Trial op scherp gezet. Het is niet motiverend als je eenmaal een keer op je plaat gaat om door te gaan. Maar achter je eigen ghost aanrijden (van je snelste ronde) is erg leerzaam!
     
  12. Dr_Funkenstein

    Dr_Funkenstein www.wurn.nl

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    ik sta nu op 1:36:45 op Mugello, dit spel is echt megavet gvd, Xbox Live wordt Xbox Life. Mijn gamertag is trouwens Jazzcat2003, dus als je me wilt toevoegen, ga je gang.
     
  13. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Die 1e bocht op mugello ga ik nog maar zelden onderuit... je moet gewoon als de baan druk is.. zo snel mogelijk helemaal naar rechts en die hele bocht netjes in de binnenbocht rijden, dan gaat ie bijna altijd goed.
     
  14. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Jezus man, ik haal dat echt niet.... ik zit op 1 : 41 : 92 :p

    Kan ik als excuus gebruiken dat ik de demo heb en daarom geen snelle motors heb?:9
    Of scheelt dat niet veel?

    (PS: Jazz... ik beat je nog weleens..............eens|:- )
     
  15. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    Mugello is ook het meeste wat ik rij,

    maar met Live is echt Rulend als je met z'n 16'en de eerste bocht in gaat en er bijna wel 10 tot 12 mensen op hun bek gaan in de bocht :D


    En dan lekker schelden en anderen de schuld geven.

    Maar nu ben ik gelukkig steeds 1 van de gelukkigen die lekker de bocht in snijd en iedereen In de grindbak laat zitten :D..
    *toedeloe*
     
  16. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb de Demo versie ook alleen maar, mijn beste tijd op Mugello is 1 39 07 dacht ik ... iig in de 1 39 ! :)

    wel jammer dat ik geen betere / meer motoren kan hebben.

    Maar ik wacht op Moto Gp 2 :)
     
  17. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    <quote>

    Jezus man, ik haal dat echt niet.... ik zit op 1 : 41 : 92

    Kan ik als excuus gebruiken dat ik de demo heb en daarom geen snelle motors heb?
    Of scheelt dat niet veel?

    </quote>

    Na ik heb ook de demoversie en rijdt er 1:38:68, dus dat van die motors is niet echt een excuus :) overigens vindt ik sachsenring nog een fijnere baan 1:11:96 :cool: Jerez haat ik echt, ik snij dat laatste stuk gewoon altijd af, maar is echt een baggerbaan, geef mij maar mugello en sachsenring :)
     
  18. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    Na ik heb ook de demoversie en rijdt er 1:38:68, dus dat van die motors is niet echt een excuus overigens vindt ik sachsenring nog een fijnere baan 1:116 Jerez haat ik echt, ik snij dat laatste stuk gewoon altijd af, maar is echt een baggerbaan, geef mij maar mugello en sachsenring
     
  19. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, dat excuus kun je niet gebruiken. 1.38.53 met de demo motors op Mugello gereden :eek:.
     
  20. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    tering jij bent snel idd... ben je wel eens tegen gekomen.. niet bij te houden hehe
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina