1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP @ Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Jazz rijd sowieso handgeschakeld, dat scheelt enorm.
     
  2. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoeveel seconde per rondje scheelt dat ongeveer als je het goed doet hehe :)
     
  3. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Handgeschakeld vind ik bagger. Tenminste, als je sowieso al niet onder de 1:40 komt :p

    Dan let ik alleen maar op m'n toeren, en niet op de weg. Voorlopig doe ik het lekker automatisch.

    <edit> lol mark, was een foutje :p </edit>
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2003
  4. Mark

    Mark aLive!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Euh, je vindt handgeschakeld bagger maar je doet het lekker manueel? :confused:

    Iemand al de power slides onder controle? Die zijn zwaar heftig..
     
  5. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    hehe jah ik doe ook nog lekker automatisch schakelen... en tjah ik weet dat ik nog sneller kan... op mugello moet ik sowieso seconde sneller kunnen als ik het goed doe.. en rij nu 1.38... sachsenring rijd ik zowat op limiet 1.10.4 en Jerez vind ik maar shit baan haha 1.24
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2003
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Powerslides worden idd vaak genoemd op planetmgp.com forum, idd als iets stoers, moeilijk te beheersen. Alleen heb ik er weinig over gelezen dat het ook daadwerkelijk sneller is. Het is alleen interessanter om een tighter arc te maken in een bocht, en omdat je meestal zoveel snelheid verliest door je wielspin maakt het in principe weinig uit, behalve als je een bocht perongeluk te laat aan remt.
     
  7. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Powerslides zijn gemakkelijk, je moet ze gewoon vaak doen, pech als het een keertje niet lukt. Gewoon remmen, bocht ingaan, gassen-->als je ziet dat je het niet haald gas los, en dan meteen weeer gas d'rop. Dat heeft dus als effect dat je achterwiel wegglijdt.
    Ut komt vanzelf wel als het niet lukt.
     
  8. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat is ook niet zo, je gaat niet sneller als normaal gassen. Maar het is wel zo dat je niet hoeft te remmen om de bocht te halen maar gewoon kunt blijven gassen. En dát scheelt enorm veel tijd.
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Mjah, eerst maar gaan concentreren op manueel schakelen. Powersliden is dan nml ook meteen een stuk makkelijk.
     
  10. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    euh Kaliet, mijn tijd is 2,5 seconde sneller als die van jou hoor 8) (01:35:30) en al sinds dinsdag staat die tijd. Heb een paar dagen bijna niet gereden, dus ben benieuwd wat de rest heeft gedaan. Ik ga zo weer ff Liven.

    En Sheridan krijg je volgens mij als je op Proffesional een championship wint ofzo?

    Powersliden is niet veel sneller als je op de normale manier op een boch afrijdt. Maar als je minder remt, later instuurt en dan vol in de powerslide gaat, schijnt het wel te helpen. Ga ik maar eens proberen in een Time Trial straks.
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2003
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Op Champion.
     
  12. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    hell, professional bestaat niet eens. oeps :) Haal Fifa en MotoGP door elkaar..

    tja, ik heb ben op alle niveaus kampioen, kon me niet goed meer herrineren welke het precies was. Alleen dat het het 3e niveau was
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2003
  13. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Omfg. Sta je 3e van de wereld ofzo :{
     
  14. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    ghehe ben jij gek. Daar ben ik nog 4 seconden van verwijdert.
    Maar die tijd ga ik binnenkort naar een 1.34 verbeteren denkik. In een TimeTrial zie ik dat ik in het eerste gedeelte zo nog 0.4 seconde kan winnen. Maar dan verknal ik het vaak ergens anders..

    wordt tijd voor een 23 laps Mugello race. Iemand zin vanavond :)?
     
  15. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm misschien ik...:)

    Maar hoeveelste sta je op de scoreboards? (Mugello)
     
  16. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Weetniet precies. Afgelopen Woensdag ben ik voor het laatst "echt" bezig geweest. Toen stond ik overall 1670. Nu iets van 1720 ofzo geloof ik.

    Op Mugello? Rond de 2000 gok ik, maar alles wat ik nu erafschaaf ga ik snel mee omhoog. Omdat dit circuit zo vreselijk populair is, hebben gewoon veel mensen een scherpe tijd.

    misschien tot vanavond dan!
     
  17. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal je zo ff toevoegen in m'n friendslist...of voeg jij mij ff toe.
     
  18. SuperZaadje

    SuperZaadje Mosterdn00b

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    ooo hoe laat?
     
  19. Baltimore Raven

    Baltimore Raven PRO-BOWLER

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik merk dat er hier wel kenners aan het posten zijn dus dan maar ff een noob question plaatsen: ik ben een newbie als het op Moto GP aankomt maar ik wil wel wat beter worden (wie niet) maar hoe? heeft iemand enkele serieuze tips, ik gebruik de X button nooit in een race ik maak gebruik van de L en R triggers is dit al een goed begin en waar moet ik dan nog op letten, ik veronderstel dat een grondige kennis van het parcours een vereiste is? anders nog iets?
    iig bedankt.
     
  20. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    wat is jullie overall word ranking?
    en op welke track staan jullie het hoogst geklasseerd?
    ik ga zo ff kijken wat mijn ranking is
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina