1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP @ Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puschkin

Puschkin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik zelf ook maar één knop om te remmen en dat is de linker trigger, heb de controls dus veranderd. Verder scheelt het ook wel wat tijd als je zelf schakelt. Je moet als je net begint goed proberen de juiste lijnen te volgen. Let dus goed op waar je de sporen ziet in de bochten

Laatst bewerkt: 23 mrt 2003
  2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Meestal op de circuits die niemand rijd :) De mensen die Sheridan hebben staan dan ook vaak erg hoog als ze daar een paar rondjes rijden..

3. Baltimore Raven

Baltimore Raven PRO-BOWLER

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een geluk dat 11 april dichtbij is ik ren als de bliksem naar de winkel achter een exemplaar van deze prachtige racer, dan een paar maandjes later schaf ik mij z'n opvolger ook aan, hopelijk is er van de geruchten om het een meer arcade stijl te geven niks waar maar alleen tijd zal het ons leren.

Pushkin thx voor de reply, enigzins wist ik wel dat de ideale lijn de beste plaats is ik ben nl wel een F1 freak (hopelijk krijgen we ook dit op Live te zien, jammer van EA maar misschien een andere developer die EA hun ongelijk bewijst en een Live Hit maken}:] ) ik blijf trainen en m'n schamele 3 of 4 parcours leren en optimaliseren.

4. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    hmm heb net ff het scoreboard gechecked, ik sta op mugello 6289, met 1:37:60, sonic staat 1926 met 1:35:30, hmmz sneller dan die 1:37 lukt me gewoon niet, ik heb nu een honda NSR 500 v4 ofzo, met 28 22 30 30, weet je wat ook een zwaar relaxed circuit is, le mans... 1:24:70, die sonic met z'n 1:21:58, grrrrrr jij bent altijd sneller! :'-( :D:D:D

edit: was lache net sonic circle! :) mooi einde had ik he? toen ik viel... :9

Laatst bewerkt: 23 mrt 2003
  5. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Gheheh ja whizzkid, was lachen. Je lag wel een hele tijd voor :D maar uiteindelijk had ik je wel ingehaald ;)

Maar toen die racelover (belgische kerel).. Rijdt ie een 01: 34: 93. RESPECT!! ik had ook een aantal mogelijkheden op een .34 er, maar elke keer maakte ik dan een klein foutje aan het einde.

Jammer, maar zo'n 23 ronden race helpt wel! Binnenkort weer.

6. TeiZ

TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

Leuk Bevonden:
    0
    aaaargh ik wil een custom!!

7. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    ja binnekort cker weer! :D damnnnnn 34'er? hoe komt dat zo dan? ik rij echt op m'n uiterste en rij een 36'er, ik schakel automatic, powersliden door de bocht doe ik niet (maar dat kost toch alleen maar tijd? want als ie uit de bocht komt slide ie nog effe door, als je niet powerslide rij je sneller weg, das hetzelfde met de start, als je slipt rij je minder snel weg als geen slide...)

8. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Automatic? Ga maar naar Manual.. is even kwestie van wennen en proberen. Ik heb het gevoel dat ik zelf toch wat sneller moet overschakelen. Kan daar nog beetje tijd winnen..

Powersliden helpt zeer zeker wel. Je verliest namelijk minder tijd in de bochten. Het hoe en wat kan ik je niet precies uitleggen. Maar je kunt er echt secondes mee winnen als je het goed doet. Hoe komen die gasten anders ooit aan een 1.31.xx op Mugello bijvoorbeeld?

/me gaat vanavond Powersliden oefenen 8)

Laatst bewerkt: 24 mrt 2003
  9. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    W00t gisteren mijn tijd verbetert... ik zit nu op 1.39 nogwat. (Mugello)

Gisteren eigenlijk weer veel te lang geLived.... en nu zit ik brak te zijn op mijn werk... :+

10. Third Kagemusha

Third Kagemusha Shadow Warrior

Leuk Bevonden:
    0
    weet nie hor, maar als ik over dat powerslide hoor, komt het erg arcadish over.....Arcade is geen reet an.

11. Mark

Mark aLive!

Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt duidelijk nog nooit McCoy over de baan zien denderen..

12. quintus

quintus achter je!

Leuk Bevonden:
    0
    hi,
    vraagje tussendoor, er stond ergens in deze thread een link naar een goede motogp gamesite. kan hem niet meer vinden, wie weet er nog 1?

13. Fliepke

Fliepke Wiekser

Leuk Bevonden:
    0
    hoe doe je dat powersliden dan :D

14. Duo

Duo Deathscythe

Leuk Bevonden:
    0
    De site is : www.planetmgp.com

15. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    gas loslaten en direct weer gasgeven

16. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    ff tussendoor, kidvirtual, zag jij mij gister bouncen over de baan? dus dat ik lag had en de hele baan overvloog? daar heb ik namelijk nu erg last van (zal wel door werkzaamheden komen ofzo :confused::mad:)

17. odebeijer

odebeijer A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je de online demo van motogp ook offline spelen? Heb namelijk nog geen kabeltje in mijn xbox, maar al wel de live kit.

18. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    ja, je kan time-trial doen, maar voor zover ik weet, MOET je inloggen op xbox live om in het menu te komen.

19. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    euhm, viel met jou erg mee. Maar die racelover die lagde nogal. Echt vet irri.. als je hem wilt inhalen en hij is voor.. euhm.. naast.. euhm.. achter... euhm voor ... euhm enz enz je. Dan knal je dus vanzelf perongeluk een keer tegen hem aan als je niet uitkijkt.

20. quintus

quintus achter je!

Leuk Bevonden:
    0
    thanks!!

p.s. lees ook net op de frontpage van xbw dat motogp een 'classic' wordt en dus vanaf 11 april 30 euro kost. lekker, gelijk halen dacht ik zo...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina