1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP @ Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. p1m

    p1m Guest

    I'M the stunt man master
    power slide is helemaal niet zo moeilijk als je er heel even mee oefend en goede hulp bij hebt(GODIE)
    dan lukt het makkelijk
    neem eenzwarte motot met een licht groen achter stuktje met nr.12 dacht ik daar kun ej ongeloofelijk goed mee stunten!
     
  2. ReApHeR

    ReApHeR Graveyard Squad

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Heheh daarom rij ik meestal 80% sim of zelf 100% (maar dat is niet lache) Dan kan je niet zo gemakkelijk een powerslide volhouden.
     
  3. Puschkin

    Puschkin Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al eens de 30/30/20/30 instelling geprobeerd?
     
  4. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    uhmm nee hehe ik moet het nog met de custom bikes doen hehe snik :'-(
     
  5. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Nee ga ik binnenkort ff maken. En ook proberen te powersliden. Heb net een tijdje in een lobby met een Amerikaan gezeten die me de theorie aardig heeft uitgelegd.
     
  6. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Vraagje: Welke view gebruiken jullie? De gewone view, of "first person" zeg maar? Ik heb dat laatste eens geprobeerd, en vond het echt irritant, je verliest dan totaal het overzicht. Of zijn er mensen die die view juist fijn vinden?
     
  7. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    De FP View gebruiken buiten de replay, vind ik echt onwaarschijnlijk. Dat is echt een wonder als je dat zou kunnen. Ziet er vet uit, maar idd totaal onoverzichtelijk.

    Nee dus, volgens mij niet. Waarom verliet je trouwens onze race op Mugello gisteren :D?
     
  8. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Nee precies, dat leek mij ook al.

    Maar welke race was dat ook al weer? Toch niet die 23 ronden race? Ik heb nl meestal echt geen zin om drie kwartier achter elkaar te racen, ik krijg al rsi als ik eraan denk 8)

    Oh wacht eens, ik weet het al, ik kreeg iemand op bezoek, die ik later als guest heb laten kennismaken met MotoGP, maar toen kon ik niet meer joinen geloof ik.
     
  9. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    LOL! Het was idd de race van 23 ronden. Maar je was al gelijk gejoind met een guest :D

    ik begrijp het wel, je zit ook pas net op Live en bent nog niet zo'n MotoGP-bikkel als dat je een na-3uur-ziekelijk-vaak-op-XBW-postende-bikkel bent natuurlijk ;)
     
  10. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Whaha lol ja nu weet ik het weer! Ik heb me één keer gewaagd aan een 23-ronden race, dat was geloof ik met Wouter, Ugamer, Mirik en nog een aantal meer van de crew, maar toen kon ik er echt nog helemaal niks van, en werd de connection na 6 rondes verbroken :mad:
    Binnenkort wil ik me er wel eens aan wagen, maar om je guest die het spel nog nooit gespeeld heeft gelijk maar in het diepe te gooien met een 23-ronden race zag ik niet zo zitten :D

    Ik moet me binnenkort maar gaan bewijzen als MotoGP bikkel dan :cool:

    Ben nog niet zo heel goed, heb het nog maar sinds woensdag en zo vaak heb ik het nog niet gespeeld, maar ik merk wel dat ik steeds ietsje beter wordt, en de grindbak steeds vaker weet te ontwijken :D
     
  11. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Yups, das wel beetje veel voor een guest om hem gelijk zo in het diepe te gooien LOL. MotoGP bikkels zijn er nog niet genoeg, dus doe je best! Gezien jou "slaaptijden" komen we elkaar nog wel eens tegen op Live s'nachts ;) .. en ik ga nu pitten.

    * sigh, was er maar een 2.30 uur bikkel thread ;) Moet er weer om net over 7 uur uit..
     
  12. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    hm zon 23 ronden wil ikwel keertje doen, ken niemand die het relaxt vindt naar mijn weten. Dan is er een grote kans dat je je rondetijd verbetert... mugello wil ik nog wat stijgen in de rankings

    add me if you like
     
  13. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Zal ik doen.. als je niet al in mijn list staat. En idd, met zo'n race kun je aan je baanrecords werken. Ik moet ook nogsteeds in die .34ers komen :mad:
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    De xbw crew rijd altijd 23 laps..
     
  15. mastapiece

    mastapiece Guest

    wat is je nick dan wouter, dan voeg ik je ff toe
     
  16. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    en wanneer rijdt de XBW crew dan? Ik heb al vrij vaak tegen Mirik, Ugamer en Toxic Timmie gereden. Maar tegen jou nog helemaal niet geloof ik (1 xtje, maar toen verliet jij de nogal crashgevoelige race). Lijkt me nl. wel erg tof om real lap races te rijden.

    Btw K1xz, Wouter doet nogal mysterieus over zijn Tag, dus ik zal het respecteren (heeft ie vast zijn redenen wel voor. Maar beats me) en zijn Tag "in nevelen gehuld laten" 8) PM hem maar ofzo?
     
  17. Mark

    Mark aLive!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    <ot>
    Waarschijnlijk bang dat 'ie van 5000 xbw members een Friend Invitation krijgt.. ;)
    </ot>
     
  18. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    LOL ja dat snapte ik wel. Nu krijgt ie alleen niet de credits die hij zou kunnen krijgen, mocht hij ergens master in zijn. Zijn eigen keus :D
     
  19. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    KidVirtual: Jij bent meestal ook al weer snel vertrokken... vaak zie ik je, rij je twee rondjes en ben je weer weg..
     
  20. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Valt mee hoor. Als ik in een toffe room zit, blijf ik vaak een hele tijd hangen. Maar als ik om de 2 minuten ondersteboven wordt gereden, gaat de lol er vaak wel een beetje vanaf. Vooral al die mensen die in de eerste bocht perse al 1e willen liggen. Dan rijd ik op die bocht af en wordt ik weer neergeramd.

    Dan rijd ik liever met mensen die ik net niet kan bijhouden en die me dus voorblijven :) leer ik meer van, en minder crashes hopelijk.

    En als er backwards wordt gereden ben ik helemaal snel pleite. Dus miscchien dat er zulke dingen aan de hand waren?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina