[Centraal] MotoGP @ Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ben ik het helemaal mee eens gerbo.
    Ik heb nu nog motivatie een beetje harder terijden als voorheen maar zodra je hiermee begint,is die motivatie dus pleite.

Ik houdt het wel op "normaal" rijden:)

2. XtrordinarY

XtrordinarY Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    yep me 2... als je weet dat je je tijden heb gereden op de normale manier ben je ook trotser dat je zo hoog staat

3. ReApHeR

ReApHeR Graveyard Squad

Leuk Bevonden:
    0
    Die snelste mugello tijd is wel met afsnijden ergens. Anders kan het bijna niet, en natuurlijk het super beheersen van powersliden., het blijft gewoon skill en veel oefenen oefenen enz

Laatst bewerkt: 28 mrt 2003
  4. TeiZ

TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

Leuk Bevonden:
    0
    jewel

aangezien ik met een demo bike , zonder manual rijd er 5 sec boven zit wil ik best geloven dat degene die elke bocht perfect rijdt misschien met wat slipstream , goeie schakeling en een geile custom bike....best geloofwaardig.

5. ReApHeR

ReApHeR Graveyard Squad

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan je vertellen dat een custom echt niet zo veel tijd scheelt hoor. En handmatig is ook een klein verschil. Maarja het zal wel.

boeit eigenlijk ook niet

6. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Euhm.. Wedden?? LOL! Die gasten (Insane Dark Sky en OneBadHuskerFan) zijn gewoon Uber. Die powersliden in elke bocht.

Mugello is geloof ik 1 van de weinige banen waar nog niet wordt geglitcht. En ja, al die tijden (Suzuka bv) zijn door glitches zoals Wouter zegt. Met zulke glitchtijden had ik nu ookal in de top 400 gestaan. Maar dat ga ik dus nooit never niet doen. Vind het zelfs niet eens verleidelijk.. meer triest van die gasten.

je moet zelf weten als jullie het wel gaan doen. Maar iedereen in rooms waar dat soort glitches worden gebruikt, ben ik weg.

7. okkie

okkie proud to be A

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb je ingehaald jazzcatt 2003 met een demobike nogwel,
    tijd is 1.36.37
    zie je op LIVE

8. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren was echt dikke fun joh.. Eerst ging Wiskid het smurvenlied zingen, echt vet.. Daarna een liedje over zijn vriendin en dan komt er in een keer zo'n gozer die op een blokfluit gaat lichen fluiten :p Echt vet..

En dan heb je nog van die rare mensen die tijdens de race zeggen dat ze poepseks willen of een dikke lollie in je gaatje willen stoppen :confused: Mja, heb me gisteren wel kapot gelachen.

9. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    Het is haast niet te doen om achter die wishkid 007 te rijden. Ik wordt zo melig van die gozer dat ik bij een bocht gewoon recht door rij. :+

10. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    We hadden toch afgesproken dat het beter voor mijn ego was om vast te houden aan het idee dat een custom bike vele malen sneller is 8)

11. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    WHAHAHAHHAAHAHA 8) (maar ik rij wel goede rondes he, en rij ik nooit tegen de richting in, dus zo erg is het allemaal niet.. toch? :D:D)

Laatst bewerkt: 28 mrt 2003
  12. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol whahahahhah :D:D:D, vanm die poepseks !! 8)8)8)

ik krijg over 2 weken ofzow ook live! da word lachuh

13. ReApHeR

ReApHeR Graveyard Squad

Leuk Bevonden:
    0
    Uhmmm ja ik zat verkeerd te kijken ik bedoele suzuka enz.

Maar zonder afsnijden lijkt me het niet mogelijk ik zou graag eens rijden tegen die dude.

14. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer gaan we is met zijn alle spele dan ik heet sharpodin op live zoek me maar op

15. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    Kaliet vies zijn ;)

16. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb daarstraks met cheaters te maken gekregen op Mugello, ineens uit het niets iemand een heeeeel eind voor me op de baan, zag het rode bolletje zo over de map bewegen :confused:

17. ReApHeR

ReApHeR Graveyard Squad

Leuk Bevonden:
    0
    dat is lag :D

Is geen cheat hehe.

Ik had vandaag iemand met lag die na 1min al klaar was op mugello (3laps) wel vaag btw

18. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    jij goed turks kan praten, ik ook probeer leer dat wil leer praten turks, is mooi, ik vind mooi, maaarrre, ik zag ook een keer een gast in de lobby, een nederlander, die kon dat lied van tarkan zingen, in 't turks dus, i want to meet him! ik wil zo realistisch mogelijk overkomen als turk, en natuurlijk als belg en als neger! :D

Weet je wat wel klote is, als ik bijvoorbeeld op school kom en iemand vraagt mij wat dan praat ik altijd met dat turken accent ofzo, ik ben helemaal vergeten hoe mijn echte stem is, vanmiddag ook, zat ik met een vriend te praten, deden we allebei de hele tijd een turk na, maar bij het eind dacht ik, zal ik eens normaal nederlands praten? maar dat ging nogal moeilijk, ik verleer me normale stem... 8)

19. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb al wel verschillende mensen met lag gezien hoor, maar da zijn zo van die motos die constant over 'n 't weer botsen, dit was er eentje die ix van de baan ging om wa later een halve baan verder weer te verschijnen, ge zag het rode bolletje ook helemaal over de map gaan, is bij iemand met lag niet, die rijdt namelijk nog op de baan...

20. dester

dester Nature one

Leuk Bevonden:
    0
    Wat je hier zegt heb ik dus de helft van de potjes. Dan staat er dat ik geen connectie meer kan maken en word er dan uitgegooid.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina