[Centraal] MotoGP @ Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AVENGER

AVENGER Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, jullie zijn echt snel.
    Mijn beste tijd op Mugello is nog maar 1:45:XX
    maar ik speel het nog maar 2 dagen.

Kunnen jullie me niet ff een paar tips geven? :D

2. AVENGER

AVENGER Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    Was wel kikke gisteraaf ja, alleen jullie zijn zo goed!! ;)
    Ik werd telkens 10e of 11e .. maarja het was wel leuk zo met allemaal nederlanders :)

Grz
    Pherox nl

3. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    1.35.02 met mijn Custom

1.35.56 met Chris Walker (met een Demo bike. Niet veel mee geoefend, had em al binnen 20 minuten)

Eigenlijk vind ik Mugello 1 van de minst toffe banen, maar omdat iedereen hem zoveel rijdt, moet ik ook wel. Ik kan zo nog 0.4-0.5 van die tijd afhalen als ik mijn beste split-tijden combineer, maar toch vernaai ik het altijd wel ergens.. kwestie van meer proberen :D

(split-tijden snelste ronde zijn : 12.77, 30.56, 51.53 en 1:35.02)
    (combi van snelste split-tijden : 12.53, 30.32, 50.97 .. moet dus eigenlijk nog een halve seconde kunnen winnen minimaal 8))

Laatst bewerkt: 1 apr 2003
  4. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    waarom ga je niet gewoon op tmf chatten

5. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    1] Veel oefenen. De snelste lijnen zoeken op de baan. Proberen constant te worden (heb ik nog wat moeite mee)
    2] Het volledige spel kopen of ruilen (11 April komt ie uit als Classic game voor 30 Pleuro's).
    3] Zodra je volledige game hebt een custom bike bouwen via de training en een championship seizoen.
    4] Als je er klaar voor bent, over gaan op handschakelen
    5] Informatie opzoeken op Fora's :)
    6] Bij het starten bij het rode licht je gas halfvol inhouden. Zodra het groen is voluit en je hebt een flying start

zo, dat is wel ff genoeg?

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    w00t w00t, gisteren Sonic Circle verslagen :cool: Had een beetje een off-day ofzo? Ik hapte elke bocht wel een kilootje gras mee :{ Nouja, jij was ook gecrasht..

Snelste op Mugello; 1.36.88 met Rossi. Kan nog een stuk sneller uiteraard, binnenkort maar weer eens een 23 ronde race houden, wil altijd wel helpen :)

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Owja sorry, dit kan beter in het Centrale MGP topic in Live Gaming. Ik plaats deze posts wel ff in dat topic.

*Merged

*sluit

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Whaha dat ging echt gigantisch fout, nougoed, tis weer gefixt

9. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Nee, ik was niet gecrasht. Ik werd gecrasht :'-( Vond het nog heel wat dat ik in 4 ronden 9 seconden heb goed kunnen maken en netjes 3 mensen in heb kunnen halen en zonder wraakgevoelens die gast die mij crashtte weer terug in te halen :D

Maar .. gewonnen is gewonnen ;) Vanavond potje van 23 ronden? Ik wil naar die 1.34.xx toe!

10. AVENGER

AVENGER Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga denk ik moto gp maar eens een keer ga huren. Weet er iemand of er winkel is in de buurt van Delft waar ze moto gp verhuren?

En klopt deze cheat: ?

How to unlock Everything
    Go to the main menu and press LEFT, UP, LEFT, LEFT, B, UP, LEFT,
    LEFT, B, Y, DOWN, UP, B.

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Best :) Eens kieken of Maurice/Jordi/Mirik/Gerbo/diebelgen etc ook geinteresseerd zijn.

12. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Lijkt me een strak plan! Ik kan pas vanaf een uur of 8, ga eerst fitnessen (kan ik beter lange races volhouden. Krijg nu zo snel kramp in mijn vingers :+)

* doet botje-building oefeningen

Laatst bewerkt: 1 apr 2003
  13. crashing biggel

crashing biggel www.racing-clan.com

Leuk Bevonden:
    0
    Re: snelste tijd moto italy

gisteren voor het eerst een 1.38.2 gereden maar helaas nog een grote fout gemaakt in de laatste bocht was waarschijnlijk wel een halve sec sneller geweest .
    en sonic circle ik heb geloof ik nog ergens een split time staan voor het eerste stuk van net onder de 12 sec (moet het ff checken )
    ik vernagel het meestal later in de snelllere bochten .
    ben blij dat het ik in het echt wat minder van mijn fiets gereden wordt als bij moto gp

14. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    de eerste bocht is het spannends van alles :)

Ik reed trouwens gister op Sachsenring tegen iemand die daar toen 13de stond overall en het was echt ziek hoe die weg ging! Het eerste rondje lag ik al dik 5 seconden achter.. :) Maar wel leuk om te zien wat écht goed is :)

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik kan maar niet wennen aan de Sachsenring, het laatste stukje is nog wel lekker maar die eerste bochtenreeks :eek:

16. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Re: Re: snelste tijd moto italy

euhm, met alle respect. Dat lijkt me niet :D Zelfs de top-3 van de wereld komt niet onder de 12.12 (met powersliden en ziek veel uren oefenen)

Over Sachsenring : Ja is een leuke baan, maar kan je goed vernaaien als je even te hard door de bocht gaat. Jammer wel dat iedereen die eerste bocht afsnijdt, soms ben ik de enige die het niet doet :eek:

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik had laatst nog dat ik vergeten was dat de race al begonnen was en ik dus een 4 seconden later vetrok dan de rest. Ik dacht "Mooi, iig geen last van ongelukken in de bocht" en ja hoor, wat gebeurde er? Het gehele veld (15 man) crasht in de 1e bocht :cool: W00ter rijd 1e :cool:

18. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    hehe, "God straft onmiddelijk" 8) Hoeveel win je er nou eigenlijk mee om die eerste bocht af te snijden? Zou ik zo naar een ranking van top400 gaan denkik :D

19. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Wanneer gaan alle XBW lui nou is stoppen met dat geMoto GP?!!?! Worden jullie het niet een keertje zat?

20. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    neej, alleen voor MotoGP had ik Live al gekocht...hey maar wacht eens, ik speel haast alleen maar MotoGP!! And I love it!

Maar Sachsenring suckt. Ik probeer de eerste bocht gewoon te nemen, net als de laatste op Jerez en meestal lig je dan altijd nog bij de eerste 4, maar als je al aan de binnenkant zit, moet je haast wel, want iedereen snijdt keihard in en dan heeft het geen zin om rechtdoor te rijden.

Edit: Het aantal pagina's van deze thread geeft al aan dat niemand het zat wordt!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina