[Centraal] MotoGP @ Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel knap van diegene die op Mugello gewoon een tijd van 1:31.15 halen en ik doe het op mijn snelst 1:37.15 scheelt wel gewoon 6 seconde, dan moet je dus echt wel SUPER goed zijn, zo iemand zal ik wel eens willen zien rijden.

damn.

Laatst bewerkt: 1 apr 2003
  2. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    LOL hoe herkenbaar. Had ik vol enthousiasme al Ghost Recon en UC gekocht. Heb zel allebei welgeteld 2 x opgestart..

Ja, het is moeilijk om niet toe te geven aan het cutten van bochten. Maar toch doe ik het niet. Dan maar geen 1e of 2e of weetikveel. Van de rondetijden die ik rijd wil ik dat ze gebaseerd zijn op mijn kwaliteiten als coureur en niet op mijn kwaliteiten als gras-racer en cheater.

Al is het soms wel klote als je netjes in de top3 rijdt en de persoon achter je je eigenlijk niet bij kan houden, maar dan opeens voor je de baan opkomt.

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je ziet in de rankings dat de mensen met de snelste tijden ook de ultieme custome bike hebben; 30/20/30/30. Daar ligt dus al een verschil (en ja, dat is er echt :)) en uiteraard powersliden en automatisch schakelen. en een heel brok talent..

4. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Ja, Custom scheelt zeker wel. Maar hier even een tegenaanval ;) :

Klik voor de tijden van een rijder die met Demo bike Chris Walker supersnel is

kijk naar die tijden, en HUIVER! Echt super.. en dat idd door te powersliden, manual te schakelen en veel talent te hebben. En veel te trainen :)

* buigt diep

5. quintus

quintus achter je!

Leuk Bevonden:
    0
    same here. unreal ook gekocht, die raak ik eigenlijk niet aan. mgp is toppie.

6. XtrordinarY

XtrordinarY Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jah is niet normaal meer een 1.31.15.. heb gister me record met Chris Walker gezet naar een 1.36.1 dat vond ik wel weer knap hehe.. maar jah een 1.31 zal ik nooit rijden

7. crashing biggel

crashing biggel www.racing-clan.com

Leuk Bevonden:
    0
    het power slide gebruik ik ook voor elk bocht .
    is nog overgebleven van ps2 moto gp
    je kunt de bocht veel korter nemen met powerslide`s.
    ik zal vanavond kijken of ik mijn split time kan vinden . ik weet zeker dat ik lage 12 sec ronden op de eerste bocht .
    weet iemand trouwens wat de kleur van je split time betekenen (wit rood of blauw) en rijden jullie ook met de achterrem of niet.
    ik ga zelf namelijk bij mugello altijd erg laat in de ankers ,rem voor en achter en laat half in de bocht mijn voorrem los en rem alleen nog achter (zodat hij er in glijdt) en op driekwart van de bocht dubbeltap ik het gas zodat hij gaat powersliden dan haal je die bocht net en zoals ik gisteren gezien heb ben ik daar ook vaak sneller als velen anderen . de tweede split trouwens heb ik ook al ergens rond de 31 sec laag gereden of kan dat ook weer niet ??? :confused:

8. XtrordinarY

Leuk Bevonden:
    1
    Blauw betekend dat je je eigen split tot die tijd verbeterd op dat moment.. rood.. is dat je snelste split heb op baan... en wit.. dat je langzamer bent geweest als anders...

ik verknal altijd eerste split.. eerder reed ik daar altijd 12.6 nu 12.9 weet niet hoe dat komt... en 2de split lage 31 kan best.. mij split daar is 30.8 dacht ik

9. crashing biggel

Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik die tijden op internet vinden ,ben ook al lid van het mgp forum maar kan geen splitimes vinden (of kan dat gewoon niet)

10. XtrordinarY

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou niet weten ik weet alleen van splits die ik heb gelezen op forums.. en me eigen splits.. maar in ieder geval zeggen ze als je eerste split lage 12 rijd.. bij split 2.. hoge 29 of lage 30.. en bij derde split.. hoge 49 of lage 50 rijd.. dan rijd je wel een goeie tijd hehe

11. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Je zei eerst dat je in de 11 seconden zat, dus dat scheelt alweer. Maar als je het wel lukt (onder de 12, of hele lage 12), dan ben je erg goed bezig! Mij lukt dat nog niet..

een 31er in de 2e split kan zeker wel. De toppers rijden daar een 29,5 ofzo..

12. crashing biggel

Leuk Bevonden:
    0
    je eigen splits kun je dus vinden op de online versie ??
    want dan ga ik vanavond ff kijken wat mijn eerste split is , mischien dat ik er gigantisch naast heb gekeken. (zal wel weer )
    maar hoe dan ook ik heb vaak rode split times bij de eerste bocht van mugello ,daarna ... ja dat is weer een ander verhaal

13. crashing biggel

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht gisteren dat ik 11.98 had maar ik weet het niet zeker meer ben eigenlijk veel te druk met andere mensen te ontwijken
    12 laag weet ik zeker

14. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Goed bezig!! Daarna is inderdaad een ander verhaal :9

je kunt je online tijden bekijken, door in de TimeTrial tijden te rijden. Dan krijg je ook je split-tijden door.. en in elke lap die je daarna rijdt, kun je zien of je voor of achter je snelste tijd zit. In de race krijg je je split-tijden ook door.

Er is zo ver ik weet geen mogelijkheid om achteraf op te vragen wat je splits waren, goed opletten dus!

15. Heras

Heras Hackwerk

Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat is wel een functie die in motoGp2 zou mogen zitten: zichtbaar je eigen splits kunnen zien...

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik wil ook graag een soort endurance scoreboard zien, of iets waarbij je dus de constant-heid van iemand kan zien. (hoeveel punten in races in totaal verdiend bv) of hoeveel punten gemiddeld per race verdiend

17. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Dat heeft alleen nut als het in verbinding staat met op welk niveau je tegenstanders rijden. Als je constant in rooms gaat met mensen die 5 seconden per rondje langzamer zijn, heeft dat niks te betekenen natuurlijk.

Dus bijv. WouteR : Gem. 16 punten per race / Gem. +0.5 seconden sneller als het gem. van de mensen in de room
    (snappelez vous? :confused:)

En ik kan je vertellen dat zo'n score board niet komt. Lees maar op planetMGP bij "Ask Climax" of "MotoGP2" ofzo. Staat ergens precies wat voor scoreboards er komen..

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Uiteraard, alleen vindik zelf de snelste tijd rijden niet echt heel erg belangrijk. Bij de F1 gaat het toch ook niet om de kwalificatie maar om de race :cool: Nougoed, dat is idd lastig in kaart te brengen

19. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    Deze opmerking is voor mij reden om even te reageren.
    Gisteren was ik overall: 124.724 ste ! De tijd praat ik al helemaal niet over, maar lol heb ik voor 10 !!!!
    Vanavond nog een keer oefenen, denk er zelf nog een 1/2 jaartje over te doen !
    Tot Straks !!!!!!!!!!

Laatst bewerkt: 1 apr 2003
  20. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Het zegt zeker wel wat als je op alle banen een snelle tijd hebt staan. Maar idd, goed zijn in "pieken" voor een flying lap is wat anders als goed in kunnen halen en constant en clean racen..

helaas is het nu nog veels te "random" om een goede race te kunnen rijden. Heb je iemand vlak achter je die boven zijn kunnen probeert te rijden en je ondersteboven rijdt (doe ik zelf ook weleens perongeluk als ik mensen niet bij kan houden of ze clean in wil halen).

We moeten allemaal nog leren, het Live festijn is pas net begonnen ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina