1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP @ Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    mijn eerste split rij ik meestal rond de 11.4, is dat snel?? want die eerst bocht neem ik altijd door net een heel klein stukje gras te pakken want als ik mijn volle achterrem en voorrem gebruik dan glijd me achterwiel altijd weg, of ik moet stukje bij stukje gaan remmen maar dat scheelt veel tijd... mijn 2e split is meestal een 31'er, soms heb ik weleens 30.nog wat

2. crashing biggel

crashing biggel www.racing-clan.com

Leuk Bevonden:
    0
    he je kent me toch "crashing biggel" ,dus wat doe ik erna ...
    wat dacht je van crashen of te laat remmen . ik rem mezelf nog wel eens onderuit ,aangezien ik de achterem er op houdt tot ik over kan gaan tot power slide , dit moet de snelste manier zijn aangezien ik daarmee in het echt ook de motor mee instuur (de achterrem bedoel ik dan , powerslide lukt me in het echt niet zo goed meestal eindig ik dan ook in het gras naar eerst een meter of wat gevlogen te hebben) . ik probeer mijn rijstijl van mijn racer toe te passen op moto gp en dat lukt schijnbaar aardig
    en 11.4 in de eerste split lijkt me toch niet geehl te kunnen als sonic al zegt dat de snelste drie ter wereld niet onder de 12.12 komen .

3. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik denk het niet nee die 11,4 (kaliet houdt wel van praatjes), maar de top-3 pakt dan ook geen gras mee om sneller te zijn ;)

Ik crash ook nog tevaak. Zonde, want met mijn splits die ik af en toe heb, moet ik ook zo een 1.34,5 kunnen rijden!

4. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    eej hoe haal je eigenlijk Sheridan??

en wat bedoelen jullie met splits??
    split tijden(tussen tijden)?? zo ja hoe zie je die tussen tijden tijdens een online race?

Laatst bewerkt: 2 apr 2003
  5. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Kijk eens ff in deze FAQ : Klik voor MotoGP FAQ

misschien ook ideetje voor Mods om deze link in de eerste post te zetten?

Edit: antwoord op je vraag:

Laatst bewerkt: 2 apr 2003
  6. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    aah hartstikke bedankt man, khad beter moeten zoeken.
    thnx

7. AVENGER

AVENGER Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie praten nu wel de hele tijd over powerlsiden, maar nooit over HOE je die maakt!

Dus... hoe maak je een powerslide ? :)

8. XtrordinarY

XtrordinarY Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    druk 2 keer snel achter elkaar op A en je powerslide

9. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    kidvirtual, ik zal morgen even time trialen, maar ik zeg je dat ik heel vaak als ik online race (wat nu moeilijk gaat omdat me upload iets van 4 is grrr kutwanadoo) dat ik een opening zie van 11.nogwat! no kidding

10. crashing biggel

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveelste sta je dan wereldwijd ??
    dan sta je zeker wel ergens in de top 1500 ??
    ik kan 11.nog wat bijna niet geloven .ik reed gisteren eerste split weer een 12.5 en de tweede 30.2 toen ik dat zij door de headset vielen er zowat mesne van hun eigen af .
    maar als je 11.nog wat rijdt wil ik zeker een keer met je rijden
    zeg maar waneer .

11. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Dat jullie aleemaal zo snel zijn mijn record is 1.41.67 dat is ongeveer de 19500 ste plaats. Ik denk dat ik nog wel onder de 1.40 kan komen maar niet een 1.35 of zo zoals velen hier wel hebben.

12. XtrordinarY

XtrordinarY Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jawel ik dacht eerst ook dat ik noooit.,.. maar dan ook nooit onder de 1.40 zou komen.. en nu rijd ik een 1.36.15 waar nog wat vanaf kan.. gewoon blijven rijden en rijden.. :)

13. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ik zit op 1.38 maar verbreek mijn record elke dag weer een beetje dus dat komt nog wel eens goed met mij :)

14. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    YEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSS!!!!!!!!!!!!!!
    ik kan eindelllllijk liveeeeen!:9 :)
    ...sorry, kliet me ff gaan...anyway ik heb al een maandje moto gp en kvind toch dat ik jullie aankan:+
    PS: ik krijg maandag een starter kit, dus kzal dan nog ff gewoon moeten worden...:p

15. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    en trouwes, kben dus nog maar een noob op gebied van live!...dus hoe moet ik jullie eigenlijk vinden op live?
    ik dacht: jullie toevoegen in buddy
    dan checken waar jullie zitten

16. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind dat qualify over het hoofd wordt gezien...meer hosts zouden dat aan moeten zetten..gewoon 4min ofzo

Laatst bewerkt: 3 apr 2003
  17. crashing biggel

Leuk Bevonden:
    0
    kijk dat heb ik nu ook , gisteren weer een 1.38.2 gereden dus het gaat de goede kant op .
    mischien tot vanavond

18. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    he vraagje: ik ben net voor de 1ste keer live gegaan maar volgens mij klopt er nog iets niet helemaal met mijn verbinding. Want ik hoor steeds niemand...ja heel af en toe zegt er iemand wat. Wel goede kwaliteit hoor ik 'm dan maar goed.

Of zeggen jullie dus gewoon niks tijdens moto gp?

19. BreeZe_USA

BreeZe_USA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tfoe, ik heb de full version nog nooit gespeeld, en ik speel sinds 2 weekjes pas de demo van Moto GP..

Maar mijn snelste split tijd op Mugello is iets van 12.90 ofzo, en de 2e split tijd is iets van 32.2 ofzo, is het mogelijk om met een demo bike een ronde van bijvoorbeeld 1.35 te rijden?
    Mijn snelste tijd is 1.39 :mad:
    Tja ik zie wel als ik die classic koop en met Rossi ga scheuren...

Hotshot ( Sonic 87 Add Me )

20. BreeZe_USA

BreeZe_USA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt met Maximaal 3 mensen praten, met degene die voor je rijdt, en degene die áchter je rijdt....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina