1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP @ Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    powerslide = het "sliden" met je motor door een bocht. Je slipt als het ware een beetje. Je motor neemt een veel scherpere bocht, waardoor je minder hoeft te remmen en later kunt insturen. Omdat je minder remt kun je ook met hogere snelheid uit de bocht komen..

dat was de theorie. Het is lastig.. net zoals dat je op een gegeven moment "rempunten" en "gaspunten" vind waar je gaat remmen en weer gasgeven, moet je ze ook voor de powerslide zien te vinden. Maar dat kun je beter niet doen voor je alles onder controle hebt (zelf schakelen, snelle tijden). Ik probeer het op Mugello, maar zuig er nog flink in. Alleen op Jerez heb ik 0.5 van mijn tijd afgekregen door 2 bochten te powersliden..

oh, en over die 1.43.5 wees niet bang. Veel oefenen en over 2 maanden denk je terug aan "die dag dat je zei dat je nooit sneller zou rijden als 1.43", terwijl je een 1.33er neerzet :D. Gewoon veel oefenen!!!

2. XtrordinarY

XtrordinarY Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hahah moet toch echt kunnen.. zoals ik al vaker gezegd heb hier.. ik rij 1.36.1 zonder powerslides... maar een powerslide krijg je als je in een bocht.. 2 keer snel op A drukt.. dan gaat je achterwiel spinnen... das een powerslide

3. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    En ja, ik heb de volledige versie. Heb 2 custom bikes waarmee ik mijn tijden rijdt. Maar op een Demo bike (Chris Walker) reed ik maandag een 1.35.60 terwijl ik maar 25 minuten bezig was..

dus zou ik zeggen dat ik mijn custom nog lang niet ten volle benut!!

* gaat morgen weer hard oefenen :cool:

4. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil u allen even meedelen dat het me gelukt is om onder de 1:37 te rijden om Mugello... mijn nieuwe tijd is nu 1:36:88

Wat ben ik trots op mezelf!

*Jerhui geeft zichzelf schouder klopjes :+

Laatst bewerkt: 4 apr 2003
  5. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    * Is happy-happy-joy-joy voor Jerhui :D Geeft zichzelf... euhm Jerhui ook schouderklopjes..

6. Jerhui

Leuk Bevonden:
    0
    Dank je voor je medeleven.. snik! (pinkt traan weg)

*Jerhui aait Sonic over zijn bolletje :+

7. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    hhaha, daar zat ik waarschijnlijk ook bij....

8. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    hmmmm... ik reed daarnet 12.5, ik kan nu al een week moeilijk op live komen dus deed ik het maar even in de time trial, maarre geen 11 dus, maar ik meen dat ik echt eens 11.8 ofzo heb zien staan tijdens een race, ik zal er voortaan op letten, gij hoort nog van mij :+

9. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    is er hier iemand die zodirekt even met mij kan testen of ik lag heb of niet, want het internet op me pc is verneukt maar me xbox doet het nog wel redelijk (ik testttte het net effe) ik hoorde geen gezeik van zie hem eens lag hebben ofzo... maar kan iemand van jullie die weet wat lag is (veel weten niet eens wat lag is) effe kijken of je mij door het beeld ziet vliegen ofzo?

10. crashing biggel

crashing biggel www.racing-clan.com

Leuk Bevonden:
    0
    dan wil ik ook ff melden dat ik gisteren op mugello een 1.36.98 gereden heb . hiep hiep hoera voor crashing biggel .
    en ik wordt gek van de full version van moto gp . ik heb nu al drie motoren (custom) gemaakt en alles op de easy versie rond gereden (al drie keer dus) maar ik krijg geen fuck bij .
    wie kan mij vertellen wat ik nu rond moet rijden om alle circuits te halen en ook de riders die je moet unlocken , ik dacht dat die vrij kwamen als je in arcade genoeg punten haalt , maar helaas ik krijg niets , ben eerste geworden in gp championship race , heb genoeg punten gehaald voor de riders te unlocken (alles dik boven 220.000 punten in arcade per circuit) en alle gouden opdrachten afgewerkt .
    WAT DOE IK FOUT .... PLEASE HELP ME

11. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    als je punten krijgt om te verdelen na een gewonnen race.. moet je ze wel toekennen aan 1 van de 4 onderdelen 8)

12. Dschadir

Dschadir DG meeting addict

Leuk Bevonden:
    1
    Iedereen heeft het hier over zijn beste tijden. Mijn beste tijd is nu trouwens 1:40:57 op Mugello (nog niet zo heel erg snel dus), maar kunnen jullie er ook bij zetten met wat voor bike jullie dat gedaan hebben. En als het een custom bike is ook de scores?

Ik heb nu zelf eindelijk een volledig geupgrade bike (30/20/30/30) en die ga ik vanavond maar eens proberen.

Kan iemand mij overigens vertellen of het nog heel veel uit maakt of je een bike neemt met 3 sterren of bijvoorbeeld 5?:)

13. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Ja, maakt vrij veel uit. Een 5-sterren bike is krachtiger. Vaak iets minder "handelbaar" in de bochten, maar als je hem onder controle kunt houden wel een stuk krachtiger.

Maar het allerbelangrijkste is het rijden van goede lijnen. Met mijn custom (30/20/30/30) rijd ik een 1:35:02. Met Chris Walker een 1.35.60 ==> niet veel verschil dus.

14. Dschadir

Leuk Bevonden:
    1
    Dat lijkt logisch ja. Ik heb op sommige tracks mijn records verbeterd met Criville in plaats van met mjin (oude) custom bike.

15. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Maar als je ECHT snel wilt gaan, kom je toch bij een custom bike uit. Van het weekend ga ik misschien nog wel ff een 30/30/20/30 bike maken. En een 28/27/28/27.. gewoon om te experimenteren..

16. crashing biggel

crashing biggel www.racing-clan.com

Leuk Bevonden:
    0
    ja hehe dat snap ik ook wel ,maar daarmee vertel je me nog niet wat ik moet doen om alles unlockt te krijgen (en dan bedoel ik niet sheridan circuit want ik wel wat ik daarvoor moet rijden om hem bij te krijgen) ik heb een custom bike met 30/20/30/30 maar nog steeds geen rossi of bv het circuit van assen online (trouwens ook niet bij timetrail of quick race in the full versie)
    dus wat nu ?????

17. Dschadir

Leuk Bevonden:
    1
    Ik gebruikte voor heen twee custom bikes. Ik weet effe niet de scores, maar de een had een top speed van 30 en de ander acceleration 30. Ik merk daarin absoluut verschil. Zeker op een circuit als Mugello. Met een lagere acceleratie ga ik makkelijker door de chicanes heen, dan met die hoge acceleratie. Logisch, want je acceleert sneller.

Ik vraag me alleen af of het zin heeft om de brakes een hogere waarde te geven. Je kan dan veel later remmen na die lange rechte stukken, maar of je daarmee echt tijd wint?

18. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    sorry, ik had last van het "vrijdagmiddag-gevoel" hier op mijn werk.

Door de Assen Grand-Prix te winnen in championship mode, unlock je hem zover ik weet.. Rossi krijg je door in de Arcade mode minimaal 150.000 punten te verdienen op Philip Island.

Lees anders ff die FAQ waarvan ik de link een stukkie terug heb gepost hier!

19. Dschadir

Leuk Bevonden:
    1

Als je een championship uitrijdt, dan heb je als het goed is gewoon alle tracks unlockt op Sheridan na. Dus Assen moet je ook kunnen gebruiken. Ik moet wel zeggen, dat ik ook wel eens vage dingen heb meegemaakt met dat spel. Ik heb bijvoorbeeld drie keer Le Mans moeten rijden, omdat het spel de eerste twee keer vast liep als ik verder wilde gaan, nadat ik mijn nieuwe punten verdeel had.

20. Jerhui

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn snelste tijd (1.36.88 ) gereden met Alex Criville... demo bike dus.

Zoals Sonic ook al zei is het belangrijkste niet wat voor motor je hebt (custom/demo) maar hoe je er mee omgaat. Ik zie dagelijks mensen met de meest flitsende custom bikes die ik er op mijn demo bike met twee vingers in mijn neus uit rij.

Daarentegen zijn de mensen met een custom bike die wel kunnen rijden niet bij te houden (bv Sonic). 8)

Het belangrijkste is het gevoel van racen hebben... sommige mensen lijken nog nooit van een ideale lijn gehoord te hebben, terwijl dat bij MotoGP erg belangrijk is.

Hier ik een quote van een Moto GP site waarin de ideale lijn wordt aangegeven voor Mugello: (om alle tracks te kunnen zien moet je even registreren)

Dit zijn overigens de snelst geregistreerde (split)tijden:

Dus een eerste split van ver onder de 11 seconden lijkt me erg onlogisch ;)

Laatst bewerkt: 4 apr 2003
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina