1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP @ Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Zover ik weet blijft het kick systeem hetzelfde als in deel 1. Wat wel nieuw zal zijn is dat mensen die stil blijven staan of tegen het verkeer inrijden enkel nog maar als ghosts zullen meedoen...

*vond het een leuke race vanavond Mike :+

2. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ah, dat zou schelen, want het is onzettend irritant om omver gereden te worden door een spookrijker.

En we hebben gezellig theekransje gehouden tijdens de race... :cool:

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    True :cool: Ik verloor 10 seconden op mijn voorsprong tov Jerhui om die King Bart te kicken :) Vreemd is wel dat als je tijdens het racen naar 'Players' gaat hij eerst een aantal seconden data moet ophalen, erg irritant :{

4. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de controls nu ingesteld ala PGR, dat rijdt zekerb wel beter! :d

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Netjes, zojuist naar 1.36.17 gereden, sneller dan Gerbo :) Wil me nu eigenlijk wat meer gaan concentreren op de andere banen, alleen die worden een stuk minder gereden :{

6. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ik heb nog steeds het gevoel dat er iets neit klopt af en toe...
    ik rij dus 3de. En dan word je door 1 persoon ingehaald en dan sta je ineens 6de. Dan finish je en dan sta je ineens juist 5de???

7. [BBE]rel

[BBE]rel ©

Leuk Bevonden:
    0
    Ik rij nu 1:36:00, die beste tijden zitten ergens in de 31 hoe kan dat? lijkt me bijna onmogelijk.

8. TeiZ

TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

Leuk Bevonden:
    0
    het is wel mogelijk denk ik. Als degene een hele ronde de ideale lijn rijdt, perfect remt accelereert,powerslide, manual schakelt en een custombike heeft, daarnaast misschien een geile slipstream heeft gehad...zie het wel gebeuren dan. jammergenoeg kom ik meestal niet verder dan drie van de vereisten.

Wat ik een vreemd verschijnsel vind zijn de close-calls. als je in battle bent met iemand in de laatste lap en gaat slipstreamen op het laatste stuk, komt het wel eens voor dat of ik 0,3 sec voor degene eindig hoewel ik erachter zat nog, of andersom. Iemand een verklaring hiervoor? Is dat een bug in het spel of heeft het te maken met de internet verbinding.

9. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het gevoel dat dat een bug is

Mensen, voor de goede orde, deze man, Teizelaar is volgens mij de snelste Nederlander in Moto Gp (met een demobike): 1.35.05 :)

10. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik wil wel eens een keer tegen Wouter rijden....kijken of ik 'm inmaak met mijn 3 dagen xbox live ervaring :)

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nu we toch in de MGP sfeer zitten, een wat minder leuk bericht;

12. [BBE]rel

[BBE]rel ©

Leuk Bevonden:
    0
    Damn dat powersliden werkt tijd net verbeterd naar 1:35:15:cool:

Laatst bewerkt: 7 apr 2003
  13. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ja ik hou me niet zo bezig met motor racen in het echt....maar de game is wel vet!!

hoe powerslide je dan? en wat is het?

14. [BBE]rel

[BBE]rel ©

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon 2 keer achterelkaar de gas indrukken dan raak je in een soort slip en op de een of andere manier ga je dan sneller door de bocht.

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik snap dat het sneller is, maar weet nog niet precies hoe ik het uit moet voeren :) Beetje vaag

16. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ja bij mij werkt het ook nog niet echt...maar dat komt omdat ik alleen de demo heb misschien

17. willow

willow xbox360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    echt gewoon een supervet spel, en ik verlang gewoon al naar deel 2, heb nu alleen de demo, maar die is zelfs al tof!!

18. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ik heb eindelijk die powerslide een beetje onder de knie. Het lukt jammer genoeg niet echt in elke bocht en als je ook maar de rand van de baan raakt ga je onderuit.

Maar bij lange grote bochten is het echt een voordeel.

Ik ga deel 1 niet kopen omdat ik liever deel 2 heb. Alleen hoop ik dus wel dat iedereen deel 2 koopt want het is vooral leuk om al die xbw mensen op hun bek te zien gaan (dat ze mij onderuit rijden is wat minder), maar als er maar een paar mensen deel 2 kopen zijn er veel minder nederlanders. En dat is jammer

19. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat toch wel veel mensen deel 2 kopen :p

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Had ik niet ooit mijn MGP aan jou verkocht? :cool: Cool dat je nu met mijn MGp loopt te ownen op Live :p

of was he ttoch iemand anders :{ Dunno :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina