1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP @ Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ReApHeR

    ReApHeR Graveyard Squad

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie moeten wat meer op andere banen rijden. Dat mugello komt me me neus uit :confused: en op andere banen rijden de meeste als soepkippen en dat is ook niet cool

    dus ga aub ook eens op andere banen rijden.
     
  2. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    AMEN!!!! Vind het eigenlijk veel leuker om op verschillende banen te rijden. Heb afgelopen week amper tijd gehad, maar ga vanaf woensdag weer meer liven en proberen het Powersliden onder de knie te krijgen.

    Zoek je dan wel op voor wat races op andere banen!
     
  3. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Jah inderdaad.. wat andere banen... ik heb me tijden op de demo banen wel scherp genoeg gezet.. ze kunnen wel sneller maar word moeilijk.. terwijl op die banen die niemand rijd.. ik zekerz meer tijd kan winnen.. dus die wil ik wel vaker doen.. dus je mag me dan ook wel inviten ;)
     
  4. Brutus

    Brutus Xbw user

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel de laatste tijd ook veel andere banen dan rij ik gewoon mee als ghost. Dat heeft ook weer een voordeel dat je niet van de baan afgereden kan worden door een of andere malloot die zo nodig iets te hard de eerste bocht moest nemen.

    Jammer is wel dat je geen punten krijgt maarja dat is eigenlijk ook wel weer logisch.
    :p
     
  5. ReApHeR

    ReApHeR Graveyard Squad

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag voor het eerst effe manual schakelen gedaan :D alleen geoefend op mugello,jerez en sachsenring :D tja als je join zijn dit de standaard tracks :D En ik moet zeggen het is wel moeilijk maarrrrrrr op alle tracks me tijd verbeterd. Op mugello zelfs een 1.44.4x gereden geloof ik :D Dus schakelen werkt.

    Ik zag net wel wat vaags in de scores jij (sonic circle) was opeens verdwenen van me overall list :confused: en bepaalde banen had je geen tijd. Wtf is that? Live bug?
     
  6. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik host op Live zet ik meestal alle sims op 100%, dat is altijd lachen.. Bijna iedereen gaat dan altijd een paar keer op zijn bek in de race.. Ik vind het sowieso leuker omdat het meer skill vereist en je altijd kans hebt iemand in te halen omdat de kans dat iemand toch nog onderuit gaat veel groter is.. En men kan niet meer zo snel op een lame manier bochtjes etc afsnijden.. ;)
     
  7. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    OH SHIT!! dat schijnt weleens te gebeuren bij een heel klein aantal mensen, dat sommige tijden gewoon "kwijtraken".

    Straks gelijk tjekken als ik thuiskom. 8) Ach, dan heb ik iniedergeval weer wat te doen. Bij PlanetMGP heb ik mijn tijden ingevoerd, dus die kan ik als speerpunt gebruiken..

    Trouwens Godie, een 1.44.4x op Mugello met handschakelen? Bedoel je een 1.34???
     
  8. .: JP :.

    .: JP :. Shaken, not stirred!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het even niet meer, welke demo van MotoGP spelen we nou online 1 of 2? Is deel 1 ook online te spelen? Ik wilde zaterdag deel 1 kopen maar ik kon hem nergens vinden, weet iemand een winkel of online?
     
  9. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    De demo die gespeelt wordt is die van van deel 1. Het is eigenlijk een beetje raar, maar je moet de demo die bij Live zien als een demo voor mensen die nooit nooit MotoGP gespeelt hebben, en je moet het zien als een update voor de mensen die het volledige spel hebben.

    Toen MotoGP uit kwam, een jaar geleden, was er nog geen Live en zaten er dus ook nog geen Live onderdelen in het spel. De demo is eigenlijk een aanvulling op het volledige spel, dat gewoon alle tracks bevat, maar deze kunnen enkel gespeelt worden door de mensen die een save game van het volledige spel op hun harddisk hebben staan.

    Vrijdag (11 april) zal de orginele MotoGP (deel 1 dus) opnieuw in de verkoop komen als een classic label. Dit houdt in dat hij een stuk goedkoper is dan een "nieuw spel".
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2003
  10. .: JP :.

    .: JP :. Shaken, not stirred!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Duidelijk, bedankt! Dat betekent dus dat ik em zaterdag ga kopen en voor MotoGP 2 even moet wachten tot 16 juni...

    Weet iemand een winkel waar ze hem zeker verkopen want ik wil niet weer alle winkels af gaan...
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2003
  11. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen dank :D

    Ik neem aan dat de meeste winkels hem wl gaan verkopen, maar als ik jou was zou ik hem alvast reserveren, aangezien ik al van heel veel mensen heb gehoort dat ze hem willen kopen. Op die manier weet je in iedergeval zeker dat je er één zal kunnen kopen.

    Ik weet nog niet zeker of de release datum voor MotoGP 2 gehaalt zal worden... ik ga zelf uit van eind mei, al is mijn mening niet op feiten gebaseert. ;)
     
  12. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    of hij heeft z'n scores gereset? :confused: ik zal eens in mijn lijst kijken zo :)

    [edit]

    ben duidelijk nog niet wakker.. keek op andere pagina en sonic had dus al geantwoord haha
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2003
  13. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gisteren eindelijk mijn snelste tijd op Mugello verbroken van 1.40.57 naar 1.40.13. Ja, lach maar. Het wordt toch tijd, dat ik me wat meer ga verdiepen in Powersliden. Dat schijnt toch behoorlijk te helpen. Ik val alleen nog wat al te vaak, als ik ueberhaupt al een powerslide voor elkaar krijg.

    Volgens mij staat dat in de gebruikershandleiding niet goed aangegeven. Daar staat iets in de trant van, dat je je gas moet los laten en opnieuw moet indrukken, maar op de Moto GP site staat, dat je dit twee keer achter elkaar moet doen.
     
  14. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Probeer het powersliden pas echt als je weet dat je de baan door en door kent.. en de ideale lijn makkelijk weet te volgen en echt ZEKER weet dat er niet meer in zit.. en je motor echt onder controle hebt want er zijn er genoeg die 1.35 hoog rijden zonder powerslide met een demobike... :)

    [edit]
    Oww en rij zoveel mogelijk mee met jongens die sneller zijn.. of ongeveer net zo snel.. dat is een xtra stimulans om harder te gaan.. zo werd ik gister gepusht door Stuiteraar NL moest wel hard rijden om hem voor te blijven en reed zo een 1.35.82 :D
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2003
  15. King Blow Me

    King Blow Me Texas dialectspreker

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    ow, wat voel ik mij goed, de enige XBW member van wie ik echt, tot nu toe, verloren heb is Stuiteraar NL.

    Met echt bedoel ik; bijde niet gecrashed. en tot het eind uitgereden.

    Maar ik pak je nog wel terug, ooit...

    Maar ik denk niet dat ik de master ben ofzo, maar dit geeft een boost aan mijn, toch al zo grote, ego.

    Mijn laprecord staat nu nog op 1.37.2, alleen dit kan wel beter aangzien ik toen nog aan het ouwhoeren was met iemand 8) , en niet eens doorhad dat ik een laprecord heb gereden, ik vraag me ook af hoe ik het gedaan heb. :confused: |:-
     
  16. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk, dat mijn probleem is, dat ik sinds een aantal dagen het met een 30/20/30/30 bike probeer. Dat ding is zo ontzettend snel. Op Mugello lukt het me bijvoorbeeld niet om constant te rijden door de eerste twee chicanes.

    Waar dat nou toch door komt ik heb geen idee. Ik kom rechts aanrijden en zodra de bocht begint snij ik naar binnen over de kerb stones en ik probeer in het midden uit te komen om direct de bocht naar rechts in te snijden over de kerb stones (rechts). De ene keer gaat dit goed, de andere keer moet ik even van het gas af en de volgende keer moet ik bijremmen.

    En toch neem ik voor mijn gevoel, die bochten op dezelfde manier (zal wel niet, maar toch).
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2003
  17. .: JP :.

    .: JP :. Shaken, not stirred!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Powersliden?!? Vertel, vertel...
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb je er gisteren nog keihard uitgereden.. Toen had ik ook nog met je gepraat :)
     
  19. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Is al wel vaker uitgelegd maar here it goes again... Powerslide doe je door 2 keer snel achter elkaar op het gas gaan in een bocht... je achterwiel gaat hierdoor spinnen.. je kan zo bochten scherper nemen.. als je het goed doet kan dat zonder al te veel snelheidsverlies bocht beter nemen en zo vaak paar tienden of meer van je tijd af schaven
     
  20. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat wel kan zijn is dat ik vaak in bochten te vroeg denk, dat ik er uit ga vliegen en dan laat ik mijn gas nog wel eens los. En vaak blijkt een seconde later, dat ik nog een halve meter asfalt over heb.

    Verder spelen er ook nog andere factoren mee, zoals tegenstanders waar je mee in gevecht bent (zeer leuk, zeker als je aan elkaar gewaagd bent en er niet per se op uit bent om elkaar van de baan te rossi (eh ... rossen), maar vooral die eikels, die denken, dat ze op een backwards track rijden. Dit heeft me op Sachsenring als eens een superronde gekost.
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2003
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina