1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP @ Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Jah klopt.. dat heb ik ook soms.. dat ik denk dat ik een bocht te hard induik.. zodat ik bijrem terwijl het niet had gehoeven.. maar jah dat blijft altijd wel.. op ee gegeven moment voel je zoiets wel steeds beter aan....

    en wat betreft die spookrijders die zijn echt irritant jah.. heeft me ook veel tijd gekost in snelle rondjes.. gelukkig hebben ze dat opgelost in MotoGP 2....

    oww en wat gister ook best shit was om te rijden zijn de mirrored tracks.. gister op mugello mirrored gereden.. whaha stuurde steeds de verkeerde kant op.. best lastig :)
     
  2. .: JP :.

    .: JP :. Shaken, not stirred!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja MotoGP komt de 16e van juni uit ik heb het van het weekend nagevraagd bij e-plaza waar ze me hierover dus verkeerd hebben ingelicht want ze hebben gezegd dat het een demo van MotoGP 2 is. Weet je misschien waar ik dat spel kan reserveren. Ik heb net zitten zoeken maar niks gevonden...
     
  3. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, ik kwam ook ergens terecht waar ze mirrored op Valencia reden. De eerste lap ging prima, maar zoals zo vaak ga je in de tweede ronde nadenken over hoe het beter kan en dat resulteert dan meestal in grote problemen.

    Ik ben vooral bezig om de lijnen beter te rijden. Zo ben ik op Sachsenring van een 1.16 naar een 1.13 gereden. Ik weet het, het kan nog minimaal 9 seconden sneller, maar ik was er wel blij mee, dat was namelijk het bewijs, dat ik in ieder geval op die track, die motor eindelijk een beetje onder controle had. De enerlaatste bocht voor de heuvel naar beneden, daar kom ik meestal nog vreselijk verkeerd uit en dat kost mij veel tijd. Mijn beste split op Sachsenring vlak voor de heuvel is nu iets van 47 nog wat. Maar door die bocht, die vlak voor die split ligt, zou ik nog meer tijd kunnen winnen. En ook in de bocht onder aan de heuvel. Je komt daar zo hard op aan rijden.
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2003
  4. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    ik weet niet zo uit me hoofd wat splits zijn alleen dat de eerste split 26.6 is dacht ik.. 2de 45.. of een 44 weet niet meer zeker.. zo maar eens proberen... maar in het eerste en 2de stuk kan je het meest winnen als je het goed doet.. eerste stuk vooral bochtige gedeelte.. kan je veel verliezen als je niet juiste ritme hebt in bochten... en 2de deel is een reeds bochten naar links... die kan je allemaal volgas nemen als je psies juist instuurt :) tenminste met chris walker hehe.. maar dat lukt me niet altijd.. moet meestal bij de eerste bocht naar links na een klein recht stukje ff liften maar het moet kunnen als je psies goed instuurt
     
  5. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan vanavond pas weer verder. Ik verbaas me er wel over, dat je soms ineens de geest te pakken hebt en echt helemaal los bent. Dan denk je niet meer over bochten na en dan lukt bijna alles. Dat zijn de momenten, dat ik mijn beste tijden rijdt. Gebeurt alleen niet al te vaak meer.

    Btw, een paar tijden:
    1.40.13 Mugello
    1.34.xx Jerez
    1.13.xx Sachsenring
    2.00.40 Suzuka (heel slecht, ik weet het, ik weet het. Ik kan in de eerste bocht makkelijk een seconde pakken. Ik heb sinds kort pas door, dat je die bocht niet klassiek moet insnijden, maar wat meer links moet blijven, zodat je goed uitkomt voor de tweede bocht, die erg irritant is. dat moet ik alleen nog een beetje oefenen.

    Andere tijden weet ik niet uit mjin hoofd.
     
  6. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Kan iemand anders aub even bevestigen dat mijn tijden zijn verneukt? Dan ga ik MS voor de rechter slepen ;)

    "severe mental damage, caused by traumatic experiences on Xbox Live" ofzo. LOL kan er vast wel een gratis copy van MGP2 uitslepen (ben erg genereus).

    XtrordinarY, Jerhui, Godie, iemand? FF mijn overall ranking geven aub.

    BVD :)
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2003
  7. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga nu ff voor je checken sonic.. brb
     
  8. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    ik voeg je zo wel toe aan m'n lijst dan kan je op live mijn tijden zien
     
  9. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11

    ........ * wacht af in spanning 8) :eek:

    Thanks trouwens kerel!!
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2003
  10. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Helaas voor mij staan al jou scores er nog :p

    op elke baan sta jij zowat eerste in mijn friendslist :) op paar na :)
     
  11. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    *kan weer ademhalen :D en knuffelt XtrodinarY!

    hehe ja ik ga van de week er wel mijn best voor doen dat ik op alle banen bovenaan kom te staan ;)



    p.s. mijn dank is onuitsprekelijk. Hoe kan ik je een wederdienst doen?
     
  12. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Is goed, ik kan je vanavond echter pas excepten, maar dan heb ik er ook pas wat aan, dus dat maakt dan weer niet zo veel uit.
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2003
  13. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    haha geen dank joh.. graag gedaan.. uhmm wederdienst.. uhmm uhmm.. let me think bout that }:]
     
  14. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    ghehe, misschien kan ik je hier en daar wel wat tips geven of gewoon tegen je racen. Leren we wat van elkaar!

    Aangezien jij ook alle banen hebt, is dat wel tof.
     
  15. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    jah tips altijd handig.. hehe das wel cool... heb wel op alle banen gereden maar heb ze zelf nog niet :'-(
    moet de full game echt gaan kopen als die classic is.. of ff huren :) moet ik die shit wel makkelijk kunnen unlocken toch als ik zo redelijk snel ben :)
     
  16. [BBE]rel

    [BBE]rel ©

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL dat klopt idd die is van jou geweest:9 .
     
  17. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    nou dat zal wel lukken. Maar er zitten nog een paar lastige training-onderdelen tussen hoor!

    Ik zorg wel dat ik host.. dan kun je op alle banen meerijden als we gaan racen. Ik ga weer werken nu. Bedankt en tot Live!
     
  18. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Yoo is cool man thnx.. werk ze! tot live :)
    haha nieuwe groet :D
     
  19. .: JP :.

    .: JP :. Shaken, not stirred!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet hem hebben, waar kan ik hem (online) bestellen/kopen? MotoGP heb ik het uiteraard over...

    Please help me!
     
  20. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Joh wacht gewoon ff tot die classic is.. 16 april ofsow? dan zal die vast wel overal in de winkels liggen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina