1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP @ Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Mijne is Jurgen uit 2001 (net als in MGP), maar vernaait door een vaag kleurenpallet :D Heb em in 3 minuten gemaakt en zonder fotosoep skills.

    Was wel bezig met een nieuwe met een coole radial blur (Circle) en een geluidsgolf (Sonic), maar nou nog iets met een motor erin :) en dat in een <10 Kb plaatje van 80x80? 8)
     
  2. mastapiece

    mastapiece Guest

    count me in voor die wedstrijd wouter :)
     
  3. .: JP :.

    .: JP :. Shaken, not stirred!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat mensen een paar van hun 'eigen' snelheid toevoegen aan hun friendlist en dat een iemand daarvan een game opzet en zijn redelijk gelijke rijders uitnodigd, kan toch?
     
  4. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    WOW! Lees KLIK!!!!!! dit even voor een user-review van de MotoGP2 demo. DOEN! ziet er veelbelovend uit..

    *must... have... MGP2............ can't .... wait.... any....... longer :)
     
  5. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    hm een full race, ik ben er bij. Enige probleem is dat ik dat pas 1 keer heb gedaan en dat was op een laat/vroeg tijdstip. Het is erg momentafhankelijk bij mij of ik die race goed rijd, dus mensen mochten jullie een fullrace willen doen met wat snellere mensen, count me in!

    Alleen laat het ff van te voren weten zodat ik mn duimpjes kan laten "pieken"met een goeie warm-up :D

    Oja ik ben alleen competief met mugello, met de rest rijd ik ruk. De andere banen leer ik wel bij deel 2 .

    En wat voor onderscheid tussen de deelnemers dan?een limiet van laptijd instellen (bv max. 1.37 sec?), wordt er ook onderscheid gemaakt tussen customs en demo's?

    ik merk het wel, peace



    mugello: 1.34.78
     
  6. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Patser :D
     
  7. [BBE]rel

    [BBE]rel ©

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn teiz jij rijdt niet eens met een custom das wel snel ik sta vlak boven je met 1:34:77 maar wel met custom:'-( . LoL .
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ivm met Nederlands voetbal geweld in de Champions League lijkt het mij het best om die race woensdag-avond te organiseren.

    20.00 aanwezig op de server van een nog aan te wijzen persoon
    20:15 oid de race starten
    Mugello (tsja, ik race hem zelf liever niet maargoed)
    23 laps (=Real) is wel het coolst dan
     
  9. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik val dan af, morgenavond ben ik weg heel de avond. Volgende keer ben ik erbij!
     
  10. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet ook nog niet of het gaat lukken... het is nog niet zeker, maar waarschijnlijk ga ik morgen zaalvoetballen :{
     
  11. .: JP :.

    .: JP :. Shaken, not stirred!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik val waarschijnlijk ook af helaas want ik heb al een afspraak staan morgen kutzooi! Maar ga jullie toch toevoegen kunne we binnenkort zekers ff racen!
     
  12. Mc Nappy

    Mc Nappy Crew X-Power.be

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    1
    woensdag = Champions League avond, dus dan ga ik ni racen ;)
     
  13. .: JP :.

    .: JP :. Shaken, not stirred!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Donderdagavond ga ik wel zekers de hele avond Liven, er komt dan ook een vriend van mij langs die het alleen nog niet zo goed kan dus dan denk ik dat ik niet mee kan doen met de 'big boys'.
     
  14. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bang dat er nooit een avond gevonden zal worden waar iedereen aan mee kan doen... eigenlijk gaat het nu ook al goed... de meeste hier staan al in mijn lijst en tot nu toe is het altijd redelijk makkelijk gebleken om een leuke groep bij elkaar te krijgen...

    Gewoon veel online zijn.... dan kom je vanzelf iedereen een keer tegen :)
     
  15. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Psies zo kom ik jou wel elke keer tegen als ik online ben.. hehe alle xbw'ers hier zijn zowat verslaafd dus grote kans dat je ze vaak ziet online haha
     
  16. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    neej niet woensdag :) Gewoon weer zondag ofzo?
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Kan ook :) Hoewel ik dan waarschijnlijk niet mee doe. Vrijdag MGP #1 (Classic :p) ophalen en dan zsm een 30/20/30/30 bike brouwen :p
     
  18. Mc Nappy

    Mc Nappy Crew X-Power.be

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    1
    duurt maar 2 uurtjes hoor ;)
     
  19. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    w0000000000000000000000000t me internet doet het weer!!!
     
  20. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg maar wanneer jullie dat van plan zijn , ik kan woensdag pas na 2100, ik werk namelijk van 1230 tot 2100, ik heb nog geen live , maar rijd altijd op de gamertag van redrumnl, mijn xboxlive tijd op mugello is nu 1.35.67, thuis heb ik al 1.35.25 gereden. Maar ik hoore t dan nog wel , als ik woensdagavond tijd heb, ben ik zeker van de partij
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina