1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP @ Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel succes :D

    Hou er wel rekening mee dat ik alleen maar de demo heb en dat ik buiten de demo tracks de meeste maar twee tot drie keer gereden heb...

    Als het goed is heb ik vrijdag de full version... dan wordt het pas echt intressant, maar ik ga de competitie graag aan :+
     
  2. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb bij die maat van me ,redrumnl hij heeft live, een tijd staan van 1.35.67, daarmee stond ik de laatstste keer rond plaats 2750 op mugello, vanavond ga ik weer online , ben met een competitie al bezig met mensen van insidegamers forum, maar wordt er nou vanavond al geraced met XBW challenge?
    Of zijn er vanavond sowieso al een aantal hier online?
     
  3. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat weet ik. Ik weet ook, dat jij over het algemeen 4-5 seconden sneller bent. Maar dan heb ik weer iets om naar toe te rijden. Waarom ik jouw naam noemde, is omdat de rest van mijn friends niet verder van me af staan dan 1 a 2 seconden. Jij bent dan de eerst volgende, die van een hoger niveau is zal ik maar zeggen.

    Als ik dan zie, dat ik gisteren op twee circuits mijn tijden met 2 seconden verbroken heb, dan ben jij voor mij een stuk interessanter om mijn tijden mee te vergelijken, dan die personen die dichter bij me staan.

    Ik ben ook benieuwd wat er met je tijden gebeurt, zodra je een Custom Bike hebt.
     
  4. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    De meesten hier zijn dagelijks online op Xbox Live te vinden voor zover ik tot nu toe heb gezien.
     
  5. p1m

    p1m Guest

    jullie zullen mij nooit kunnne verslaan.. (niet liegen pim!!!)

    ik merk dat stunt en tag bijna niet worden gespeeld

    trouwens de tikkertje mode roelt over mugello
     
  6. Frank

    Frank Gelegenheidsposter

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah...ik wil nou wel eens weten hoe die tagmode nou werkt! :confused: Ik zie dat het iets met sectie's op de baan heeft te maken... De kleur van die bocht verandert in de map naar jouw kleur als je de snelste tijd hebt neergezet ofzo? Ik heb het nou een paar keer gespeeld maar ben er nog niet echt uit.

    Anyone?
     
  7. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    wie van jullie schakelt er eigenlijk handmatig, ik moet er nog aan beginnen, en hoeveel zou dat maximaal kunnen schelen?
     
  8. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook benieuwd hoe ik zal rijden met een custom bike ;)

    Ik zal vannavond weer online zijn, misschien is het wel leuk om samen te rijden, aangezien we dicht bij elkaar zitten qua tijden...
     
  9. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook iemand opzoeken dan met Live? Of kan je alleen maar iemand aan je friends toevoegen als diegene bij jou in de lobby zit??
     
  10. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    ja als je de Xbox zonder disc opstart, dan moet je naar Xbox Live, Account, Friends en dan toevoegen door de naam in te voeren. Werkt eigenlijk net als MSN.
     
  11. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit dat eigenlijk met de gamerstag, bv in motogp als je met zn tween speel. er staat dan iedere keer guest. Kan je geen naam dan invoeren? Of moet je dan zelf ook al een account hebben? Ik heb namelijk nog geen live, ik wacht nog op een cc, maar heb wel vandaag een starterskit gekocht, en ik zou toch graag een eigen naam zien in de scorboards of als ik aan t racen ben dan guest/ redrumnl of zo. Kun je trouwens als je guest bent en die headset al hebt wel gewoon praten? Wie weet daar iets vanaf?
     
  12. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat zal vanavond laat zijn dan. Mijn ouders komen eten en ik en mijn vader gaan Champions League kijken. Ik ben overigens over vijf minuten wel al online.
     
  13. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is bij mij 1,5 seconde vanaf gegaan sinds ik manual rijd. Ik denk niet dat het al maximum is, maar je gaat wel degelijk heel wat sneller. Zeker bij de start , ben meestal 1 vd eerst bij de bocht, ondanks de custom bikes. Het is zeker de moeite waard eraan te beginnen.
     
  14. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    Gelukkig is het spel niet super realistisch. Het zal je maar overkomen tijdens een race. Wel erg voor de verongelukte persoon in kweste

    Motorcoureur Katoh zal nooit meer normaal kunnen leven. Hij zal nooit volledig genezen en altijd verpleging nodig hebben, aldus Claudio Costa. "Mocht Katoh in leven blijven, dan is hij een eeuwige patiënt. Hij zal volledig verlamd blijven en kunstmatig beademd moeten worden". Het medisch hoofd van de Grand Prix-organisatie is nog steeds in het ziekenhuis waar de Japanner afgelopen zondag naartoe werd gebracht na een zwaar motorongeluk.

    De 26-jarige Daijiro Katoh kwam afgelopen zondag zwaar ten val tijdens de GP van Japan op het Suzuka-circuit. De wereldkampioen van 2001 liep daarbij ernstige verwondingen op aan hoofd en luchtwegen. Na het ongeluk werd de bewusteloze Katoh met een traumahelikopter naar het ziekenhuis gebracht, waar hij nog steeds in coma ligt. Tot op heden is nog niet bekend wat de oorzaak is van het ongeluk.
     
  15. Brutus

    Brutus Xbw user

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of we dan blij moeten zijn als hij nog in leven blijft.
     
  16. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al een tijd niet gespeeld..
    Ik wacht op NBA 2K3 :mad:..
    Dus mijn tijden vallen wat tegen, al moet ik zeggen dat ik 1.36 nooit ga kunnen halen...

    BreeZe_USA=Hotshot op XBW = Sonic 87 op Xbox Live dus....ADD ME, lol ...
     
  17. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het dan zo dat je later moet schakelen/ hogere toeren moet dan dat de autmaat dat doet? Heb je dan pas er voordeel mee? en als je een bocht insnijdt in een andere versnelling, kom je dan harder de bocht uit? Scheel t qua topspeed ook veel?
     
  18. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    wat mijn ervarings is, is dat ik em juist minder hoog in de toeren laat komen waardoor je eerder meer trekkracht krijgt van de volgende versnelling. DIt resulteert in een snellere accelleratie.
    Hierdoor kun je ook sneller bochten uitkomen, qua topspeed scheelt het nauwelijks, maar ik heb alleen een demo-bike als voorbeeld, dus ik weet niet wat het verschil zou kunnen zijn met een custom.
     
  19. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx Teiz, ik ga er vannacht effe mee aan de slag. Dan moet ik zeker wel in de 1.33 hoog komen minimaal. :cool: :D
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2003
  20. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    whahaha succes boss
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina