1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP @ Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx, komt allemaal goed, ik zit nu op 1.35.25. Eerst 34 neerzettten ,dan eind van de nacht 33, moet lukken, hehehehe
    Ik laat t wel weten:)
     
  2. Brutus

    Brutus Xbw user

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit op 1.38.45 en ik was m'n record telkens aan het verbeteren. Alleen ik ben nu al een paar dagen geblesseerd dus kan ik niet meer oefenen maar over een paar dagen heb ik weer hoop en zal ik mijn records verbeteren.
     
  3. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag Sonic Circle wat de beste tijd van allen is ;)
     
  4. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    geblesseerd haha, hardcore-shit

    hoog 33? petje af als je het lukt boss, ik wil sowieso wel even tegen je rijden.
    Maar verwacht niet dat je meteen manual goed doet, pijnlijkste is perongeluk terug schakelen ipv opschakelen. Ook gaat veel concentratie uit naar het in de gaten houden van je toerenteller om zo optimaal mogelijk te schakelen, dit komt het rijden van je ideale lijn weer niet ten goede, succes
     
  5. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    weet ik al , hij zit in de 34 laag of 34 half , zoiets, maakt me verder nix uit , ik kom er toch wel een keer onder, of dat nou is of volgende week, maar ik moet ook meer tijd besteden aan de andere banen , lemans, philip island en assen zijn mn favo tracks, maar niet iedereen heeft de full version, is wel jammer
    Gelukkig komt vanaf de 11e Motogp classic uit, dus dan zullen wel meer mensen de andere banen ook spelen, + de custom bikes natuurlijk!
     
  6. Brutus

    Brutus Xbw user

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus probeer jij maar eens normaal te moto GPen als je je vingers erg gekneust hebt dat lukt echt niet.
     
  7. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom ga ik vanaf vanavond ook iedere nacht trainen op die manual shift. Tuurlijk ,dat gaat niet 1,2,3 , maar ik ga net zo lang door, totdat ik t onder de knie heb, genoeg tijd om te boosten ,dus...
    Wel 1 vraagje, Is het beter om de control setup te veranderen naar l-trigger: Brake Right trigger: gas a-knop : achterem?
    Dan schakel je dus met wit en zwart volgens mij!
    Is dat fijner dan met de standaard controls?
     
  8. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey ik ben sinds vandaag begonnen met het manual schakelen en heb meteen mn eerste mugello tijd verbeterd:)

    Ik vond het wel kut om de knopjes tevinden omteschakelen terwijl ik ree,maar ik heb het veranderd nu.

    Linker trigger = Gear down.
    Groene A knop=Gear up.

    Ik vind het persoonlijk het beste werken zo aangezien mn handjes altijd in zo,n kreupele positie staan als ik op xbox speel:)

    Maar moet toegeven dat ik het erg moeilijk blijf vinden hoor.
    Soms vergeet ik totaal om teschakelen of schakel ik bv veelste laat terug voor een bocht ofzo.
    Maargoed,veel oefenen he :)
     
  9. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    ik schakel met x en b , geef as met a, bevalt me prima
     
  10. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar me welke knop geef je dan gas en wat gebruik je voor te remmen? Dan moet dan haast wel right trigger : gas geven
    x en en a achterrem en voorrem. Maar dat speelt toch niet lekker?
    Ik hou t denk ik toch bij zwart/wit om op en terug te schakelen, dan hoef ik niet te gaan goochelen met mn vingers , hehehe!
     
  11. Puschkin

    Puschkin Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het zelf veel beter rijden door met de triggers gas te geven en te remmen, hierdoor kan je goed je gas doseren in bochten.
     
  12. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha,tja die zwart wit combi beviel me niet zo aangezien ik met X en Y gas en rem:)

    Ik doe het dus zo:

    Gas - X
    Rem - Y
    Gear down - Left trigger (Tja mn linkerwijsvinger hangt hier meestal in de buurt dus easy keuze voor mij)
    Gear up - A (deze zit precies naast de x en dus schakel ik heel snel en simpel omhoog)

    Voor de rest stuur ik gewoon met die 4 drukstoest.
    Ik hou niet van dat analoge gedoe met een game waarbij je 250 Km per uur rijd:)

    Maargoed ik gaat zo ff spelen,laterz
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2003
  13. Brutus

    Brutus Xbw user

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    Te weinig vingers voor te veel knoppen die te dicht bij elkaar zitten wat een problemen.

    Ik geef nog gewoon gas met A en remmen met de triggers. Maar ik denk er over om gas te gaan geven met een van de triggers zodat ik het gas beter kan doseren.
    Maarja dan zit ik weer met het remmen er dan moet ik ook nog schakelen. Ik denk dat ik er wat vingers bij laat zetten er maar 2 controllers ga gebruiken.:D
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2003
  14. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    DesertFox NL is deze week vast slecht geweest omdat mijn broer en vader steeds zaten te Liven ...

    DesertFox (de echte) heeft geen tijd deze 3 weken)
     
  15. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    man! Ik heb straks ff geprobeert om manual te rijden en is best lastig, moet ik echt meer tijd in steken. Ik heb mijn Control Scheme nu zo staan:

    Gas - Rechter thumbstick
    Remmen - Linker en rechtertrigger
    Gear Up - Rechter Thumbstickknop
    Gear Down - Linker thumbstickknop

    En dat werkt wel ok, hoewel je idd nog teveel moet nadenken over mijn lijn én het schakelen zelf. Vooralsnog houd ik het op auto :)
     
  16. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga er vannacht mee beginnen, met manual schakelen, gaan we es kijken wat dat oplevert
     
  17. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    WOEI dat is de grootste fout die je kunt maken !(IMHO) : Thumbstickknoppen gebruiken. Je schakelt te pas en te onpas terug of op. Veels te weinig controle over! Vooral als je gas en hangen en sturen ook met je thumbsticks doet.

    Mijn suggestie?

    Gas : Rechtertrigger
    Rem : Linkertrigger
    Gear Up : A
    Gear Down : X
    Acheruitkijken : B
    Voorrem : Y (voor een endo ;))
    Sturen & hangen : Linker Thumbstick
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2003
  18. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Suc6! als je die 1.33.xx echt zou rijden, ben ik helemaal gemotiveerd om ook echt hard te gaan. Mugello begint me eindelijk wat beter te liggen..

    maareh, er zijn meer banen als Mugello! Probeer eens aan je overall ranking te werken (weetniet wat die is, je kan best wel hoog staan :)) dat is echt tof!
     
  19. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, ik zal eens proberen te rommelen dan met mijn controls. En inderdaad, ik word soms wel eens ziek van dat iedereen dezelfde banen rijdt. Ik zoek dan ook bijna altijd lobbys op met een host met 10 banen beschikbaar. Is veel leuker en uitdagender. Heb nu wel nog een hoop tijden bij te schaven.
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik rijd de laatste dagen eigenlijk alleen maar geen-Mugello :cool: Jerez is nog wel te doen imho (heb ik nml zelf nooit echt gereden) maar mijn voorkeur gaat echt uit naar de normale banen atm
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina