1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP @ Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Merken jullie btw ook dat er een steeds grotere kloof komt tussen de skilled en de niet-skilled? Misschien omdat 'we' in het begin allemaal redelijk slecht waren en het konden accepteren als er wat mis ging maar gisteren zijn er veel nieuwe scheldwoorden door huize Flemming geschoten :)
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    :+ Ian Flemming ... of Wouter Flemming?


    ach ik ben niet-skilled ... en wacht nog rustig af op een spel waar ik echt goed in ben .... Maar MotoGP is fun!
     
  3. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe zit het nou precies met die overall rankings. In vergelijking met jou sta ik op -13:xx:xx.

    Lijkt me sterk, dat ik 13 minuten achtersta. Als je bedenkt, dat er maar 10 tracks zijn (Sheridan niet meegerekend). Ik zal het wel verkeerd hebben, maar misschien kan iemand uitleggen hoe die overall ranking werkt.
     
  4. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je het goed vind, maak ik voorlopig nog even misbruik van het feit, dat jij de volledige versie nog niet hebt. Ik heb je op verschillende (niet-demo) tracks ingehaald inmiddels (zal wel niet lang duren). Le Mans is er een van. Dankzij een timing tip van Sonic Circle reed ik ineens 3 seconden sneller en nog niet eens perfect.
     
  5. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt nog anderhalve dag.... succes :D
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ian's achternaam schrijf je met 1 m :) Ian Fleming.
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Er wordt gewoon een uber-zieke tijd gerekend voor het niet rijden van een track. Ik mis ook nog Sheridan, vandaar dat ik ook op een aantal rijders gewoon een paar minuten achter sta, terwijl het overall over de andere circuits hooguit 25 seconde zal zijn (nog veel :p)
     
  8. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Damnz heb ff 2 daagjes stilgezeten.. geen xbox live gedaan en iedereen ineens een klap harder haha... moet maar weer eens aan de bak.. tering Sonic.. een 1.34.4 :confused: *snik* ikke wil ooook :'-(
     
  9. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Heb je dan wel op alle banen een tijd gezet buiten Sheridan? 13 minuten is wel beetje veel, als je ziet dat ik in totaal over alle banen 16:13.xx doe ofzo. Dan zou het betekenen dat je op alle banen 2 x zo langzaam bent :)

    Is het dan geen 13 seconden?hmm, dat klinkt weer als beetje weinig, gezien je tijden die ik van je hoor. Ik weet ook niet precies hoe de ranking is opgebouwd, want ik heb weleens op de overall ranking achtergestaan op iemand die niet eens op alle banen een tijd had staan (VAAG?!)

    *gaat ff zoeken op www.planetmgp.com

    [EDIT] Damn, lees ik net die post van Wouter. Oops :)
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2003
  10. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Oproep aan BossPlaya: Heb je al een 1.33er gereden :D?

    Je was nogal overtuigd.. dus ik ben benieuwd!
     
  11. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Yes, ik heb gisteren mijn Valencia record verpulverd met meer dan 20 seconden. :confused:

    ????? Meer dan 20 seconden? Ja zeker, meer dan 20 seconden. Ik stond dan ook op een 1,51 voordat ik begon. Blijkbaar heb ik daar maar 1 keer gereden om even en tijd neer te zetten toen ik net op Xbox Live kwam.

    Gaan we nog een jubileum race houden? Het is al weer bijna een maand na de launch van Xbox Live?
     
  12. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij deze een oproep. Wie heeft Sheridan wel? Ik zou daar graag ook eens racen. Kan ik daar een tijd neer zetten.
     
  13. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraag,

    hoe de fuck kom ik nou aan zo'n overall time :confused: ?
    Ik heb als enige geen overall time :mad:
     
  14. crashing biggel

    crashing biggel www.racing-clan.com

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    yessss gisteren eindelijk onder de 1.36 gereden
    zit nu net boven de beste 3000 van mugello (geloof 3007)
    ga dit weekend maar eens tijden rijden op alle andere circuit`s .
    was gisteren wel weer gezellig , heb er toch nog een paar lastpakken uitgeknikkerd om een beetje gelijk veld te creeren.
    mischien vanavond laat weer ???
     
  15. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me ff vertellen hoe ik aan een overall tijd kom, ik heb als enige van letterlijk IEDEREEN, geen overall tijd.....raaaar...:mad:
     
  16. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je naar je tijden gaat is het eerste tapblad je overal tijd... er staat namelijk boven "overall time" :D
     
  17. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    dat was mn vraag niet..
    er staat al sinds dag 1 "0.00" bij mn tijd, als enige, want boven me staat iemand met 0.45 ...
     
  18. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt.... de overall tijden worden berekent vanuit jou tijd. De mensen die boven jou staan zijn xx.xx sneller over alle tracks berekent en die onder jou uiteraart langzaamer.

    Vandaar dat ook niemand het heeft over zijn overal tijd, maar over hoeveel sneller/langzaamer iemand anders is...
     
  19. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat is de off-set tov jouw eigen tijd.
     
  20. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    ooooooooow dus er hoort 0.00 bij mij te staan ? thnx
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina