1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP @ Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Je wil niet weten hoelang ik ben doorgegaan, toen ik ging pitten was het half acht, ik heb de hele nacht voor het eerst met manual geoefend, en t bevalt me prima.
    Ik heb de 1.33 hoog nog niet gehaald, maar dat moet een deze dagen wel lukken. wat mijn beste tijd was vannacht? 1.34.58
    ;) :cool:
    Scheelt niet veel meer, en dat voor de eerste keer manual, ik moet wel zeggen dat bij langdurig spelen, ik veel last krijg van mn vingers en mn polsen, beetje kramp en stijfheid, maar wat wil je als je 6 uur achter elkaar dezelfde track speelt, hehehe.
    Ik denk dat ik na t weekend wel in de 1.33. zit. :D
     
  2. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaah, gister telkens records verbeteren bij sachsenring met death meat, ik eerst hoger dan hij, dan hij weer hoger dan mij, dan ik weer hoger......
    :p:D:D lol
     
  3. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    whehe vet..

    ff een vraag,

    is het geen tijd om "centraal moto gp deel 2" te openen? :)
     
  4. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmmz manual schakelen helpt idd wel.. ben vandaag begonnen.. zonet zelfs... net 2 uurtjes bezig met manual schakelen enheb al me oude record met 4 tienden verbeterd terwijl me eerste split een uber slechte 13.01 was haha.. dus zit meer in.. hopelijk ikke ook in de 1.34 met demo bike :D
     
  5. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu een 1.36.53 gereden, heb door manual schakelen mijn tijd al met meer dan 1 seconden verbeterd terwijl mijn eerste split 13.59 was, mijn tweede 32.09 en mijn derde 54.01, daat kan dus nog minstens 2 seconden van af. Heb het record zelfs gehaald met een demobike dus met een custom moet daar zeker nog wat op te winnen vallen.
     
  6. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    wow 3de split een 54.01? damn dan doe ik in stuk naar start finisch toch iets verkeerds... als ik een 52.2 rijd daar en dan een 135.4 rijd.. verlies dan nog 1.8 seconde.. moet dan een 1.33 kunnen rijden :confused: klopt toch niet? 8)
     
  7. crashing biggel

    crashing biggel www.racing-clan.com

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gisteren zelfs al een ronde gehad met splits van 12.35 voor de eerste 30.20 voor de tweede en 51.3 voor de derde , helaas deed ik daarna mijn naam weer eer aan en ben in de laatste bocht weer onderuit gegaan , blijft dat stomme ventje nog extra lang liggen , toen ik daarna over de finish kwam zat ik nog in de 1.36. hoog
    jammer jammer jammer , maar er is dus nog hoop dat ik met automaat toch ook in de 1.34 ... moet kunnen rijden .
    zelf schakelen word niets voor mij tenzij ik met playstation joypad ga rijden (xbox game pads sucks big time)
     
  8. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn snelste tijd bij de 3e split is 51.4, ik verlies nog teveel in t laatste gedeelte
     
  9. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Snelste ooit bij de eerste : 12.90 :mad:
    Snelste ooit bij de tweede : 31.80
    Snelste ooit bij de derde : 53.40
    Snelste finish: 1.39 :mad:

    met criville
     
  10. [BBE]rel

    [BBE]rel ©

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik rij nu 1:34:33 met automaat maar heb net geprobeerd met handmatig maar kom niet echt verder, is lastig.
     
  11. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, Zo, t word nog spannend!! Wie gaat er als eerste de 1.33 grens passeren? Ik wacht met spanning af!!
     
  12. Mc Nappy

    Mc Nappy Crew X-Power.be

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    1
    kheb ook daarnet manueel beginnen leren, na een uurtje heb ik toch al een 1.34.8x gereden :D
     
  13. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Me is happy... eindelijk ook in de 1.34'ers 1.34.55 het schiet al op... maak nog kleine schoonheidsfoutjes.. dus kan nog ietsjes sneller hehe.. maar manueel schakelen scheelt echt een hap... nu nog een custom bike en ik zou mayb in de 1.33 kunnen duiken
     
  14. [BBE]rel

    [BBE]rel ©

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je eigenlijk hoger in die overall ranking? sta ik niet echt hoog in lol.
     
  15. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    alle banen rijden hehe dan klim je snel in die ranking.. dus op alle banen een tijd neer zetten
     
  16. [BBE]rel

    [BBE]rel ©

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik en die tijden zijn allemaal redelijk maar toch sta ik superlaag in die ranking.
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Echt cool dat je de mensen hier echt beter ziet worden :) Binnenkort ook maar eens manueel gaan schakelen :{
     
  18. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    hehe manueel scheelt echt heeeel veel :)bij mij dus al 1,3 sec tot nu toe.. van een 1.35.8 naar een 1.34.5...
     
  19. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    mijn hoogste ranking is van mugello das in de 1500 dacht ik.. en laagste 8000 sta overall 4800 daar ergens.. dus jah is te doen.. dan moet je sommige tijden toch verbeteren :)
     
  20. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    *gaat het ook binnenkort ook maar eens proberen...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina