1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP @ Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [BBE]rel

    [BBE]rel ©

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep ja had gelijk toch paar banen vergeten LOL, die maar ff snel gaan rijden.

     
  2. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz.. Ik kan nu ook wel een 1.34'er rijden, moet alleen nog beetje oefenen. Daarnet was ik echt kut aan het spelen, had bezoek van 8 jaar oud, dan weet je wel hoe dat gaat. Zeker als er ook nog een konijn over de bank heen en weer huppelt en steeds op je schoot sprint ;)
     
  3. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag ben ik bezig geweest met manual schakelen... het heeft nog geen snellere tijd opgelevert, maar ik zit er wel dicht tegen aan...

    Wat ik graag zou willen weten is wanneer je het beste kan schaken... in het rood of in het wit :confused:
     
  4. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmmz ik schakel zo'n beetje bij het 2de streepje in het rood
     
  5. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    1-2 2-3 3-4 4-5 allemaal in het 1e streepje rood. 5-6 precies halverwege 5 en 6 :) Op die grote streep (doen, anders verlies je veel tijd)..

    net op Valencia 0.62 van mijn tijd afgehaald. Had kramp, anders had ik er nog 0.5 afgehaald! :) Ranking = 1280..
     
  6. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    jezus christus man, de hele avond met jerhui en rotsj gemoto gp'ed, toen jerhui wegging nog tot 10 over 12 met die rotsj zitten lullen, kheb vaak laag niveau gesprekken gevoerd, maar dit... :D
     
  7. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Was zeker gezellig net... ging eerder weg om te gaan slapen, maar ik lig nu nog steeds wakker en dat erwijl ik morgen al weer vroeg moet werken... :'-(

    *kijkt uit naar het weekeind :+
     
  8. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje :)

    Ik zal nog wel flink moeten oefenen met dat schakelen, maar daar heb ik het hele weekend voor...
     
  9. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik blijf lekker bezig. Weer wat records gereden. Records voor mij dan, want de meesten van jullie rijden harder dan ik.

    Op Donington van een 1:34:xx naar een 1:27:xx
    Op Sachsenring van een 1:13:xx naar een 1:11:xx

    Het enige waar ik nog moeite mee heb is om een ronde lang constant te rijden. Ik moet altijd wel een keer ergens bij remmen of ik stuur weer eens te laat in.

    Het gaat al beter. Ik heb het nog even met manual geprobeerd, maar daar zie ik voorlopig nog maar even vanaf.
     
  10. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net ook nog effe online geweest, ik ben nog steeds bezig met dat schakelen, ik moet nog steeds een tijd rijden op Brno en Sheridan. Wel Lemans tijd verbeterd tot 1.23 half. Maar eerst dat schakelen, dan de rest
     
  11. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Help!!! Bij wie kan ik een keer mee rijden op Sheridan?
     
  12. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht dat deze track na het weekeind een stuk vaker gereden zal worden...

    Gisteren voor de tweede keer op Sheridan gereden, maar dat moet een stuk sneller kunnen..
     
  13. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf, manual schakelen lijkt me te moeilijk..
     
  14. Brutus

    Brutus Xbw user

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het toch ook gewoon een keer aan de host vragen als die alle banen geunlockt heeft dat heb ik teminste zo gedaan.
     
  15. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    toen ik begon met manual schakelen haalde ik gelijk een stuk van me tijd af! echt beter! en ik heb een demo-bike (criville)..

    Ik zit op mugello nu op 1.34.38 en op sachsenring (relax circuit :D) 1.06.55 :) sta op dat circuit 767e ofzoiets..
     
  16. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    jezus er zat me net een mafkees op Live.. racelover is z'n gamertag.. het is een belg trouwens..

    Die kerel heb een custom bike en ik rijd 1.34.02 op mugello met criville en hij bleef dus zweren dat ik aan het cheaten was omdat ik sneller was als hem terwijl hij een custom had en ik niet en we allebei manual schakelden..

    wat een mafketel..
     
  17. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Hahah raar.. ik kom alleen mensen met bewondering tegen als ik sneller ben dan hun custom bike en ik met chris walker rijd :confused:
     
  18. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Netjes!! van die 1.34.08! En racelover is beetje triest, want die cheat zelf ook op veel banen door de cut op Sachsenring, Jerez en Donington bijv te nemen.

    is jou tijd op Sachsenring met of zonder afsnijden van de eerste bocht?
     
  19. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    op sachsenring is die tijd wel met afsnijden van de 1e bocht..

    ik zal proberen die tijd ook te zetten zonder die bocht af te snijden..
     
  20. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt meestal wel ja maar er zijn er dus tussen die denk ik een beetje jaloers zijn ofzo.. ach ja die mensen heb je er ook tussen he..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina