1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP @ Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Jah helaas heb je die mensen dan wel jah... maar ben er tot nu toe nog geen 1 tegen gekomen gelukkig
     
  2. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar heb je gelijk in. Ik ben alleen nog niemand tegen gekomen, die em unlocked had. Aan velen heb ik het ook nog niet gevraagd hoor.

    Het leek me wel een stuk makkelijker om het via dit forum te vragen, meer personen lezen dit denk ik, dan hosts waar ik op een avond bij race.

    Misschien is iemand anders er ook wel gelijk mee geholpen. Dus wie bied zich aan en wie wil er nog meer op Sheridan racen.
     
  3. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoopte erop dat ik vandaag de full version zou krijgen, maar ik hoor nu net dat ze hem waarschijnlijk pas volgende week krijgen :mad:

    Heeft iemand hem in Rotterdam al in de winkels zien liggen :confused:
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2003
  4. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    vnaaf komt rotsj ook weer online, laag niveau gesprek in aantocht :D nee hijs wel goeie gozer 8)
     
  5. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel sheridan, Dschadir , ik ben alleen nog niet zo vaak online, omdat ik zelf nog geen live heb, ik speel altijd bij Redrumnl.
    Hij heeft m ook unlockt ,dus als je een keer weer live bent zal ik wel een keer sheridan hosten, aight?
     
  6. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Man, dat MotoGP is echt nep op 0% sim, iedereen loopt alleen maar bochten af te snijden etc.. Vanaf nu host ik zelf alleen nog maar games met 100% sim, voor de echte mannen.. ;)
     
  7. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat houd dat eigenlijk in 0 /100% sim? Ik zie t wel altijd staan of zo, maar wat doet t?
     
  8. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt de boel realistischer.. op 0% kun je b.v. midden in een bocht remmen, met 100% echt niet want dan ga je op je smoel.. Zelfde geldt met over curbs en gras etc rijden, dat gaat dan lang zo simpel niet meer..
     
  9. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan ben je ook langzamer met je rondetijden, of niet dan?

    Vandaag weer effe Mugello geraced , manual gaat nu stukken beter, record met 0.3 verbeterdnaar 1.34.29. Ik MOET en Zal in de 1.33 geraken, hehe}:]
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2003
  10. Puschkin

    Puschkin Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vandaag begonnen met het oefenen van powersliden. Ik begin het bij hairpins al een beetje door te krijgen, heb hierdoor ook vandaag mijn eerste 33'er kunnen rijden :) :)
     
  11. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Hahah shit hey... ik zag het al in me friendslist.. denk ik eindelijk net zo snel te zijn als jou Puschkin ga je weer rete hard.. is niet eerlijk :'-(
     
  12. Puschkin

    Puschkin Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry...... :D
    Maar ik wacht in spanning af tot jij met je custom bike komt, heb je de full-version al gehaald??
     
  13. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Heheh nee nog niet.. moet ik maar eens gaan doen.. kan die snelle jongens die custom bikes hebben maar moeilijk bijhouden.. hopelijk lukt dat wel met een custom bike... maar die anderen kan ik nog wel wat weerstand bieden :)
     
  14. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit, ikzie t alweer, ik moet weer een hoop gaan goedmaken, ik laat t wel weten als ik in de 1.33. rijdt, in ieder geval , gefeliciteerd, volgens mij ben je de 1e op di forum in de 1.33, als ik me niet vergis
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Aan de ene kant is het leuk dat de echte pro's op 10% sim kunnen rijden, maar aan de andere kant vind ik het knap irritant als ik niet gezien heb hoe realistisch die staat; let alone dat ik me weer moet aanpassen etc :)
     
  16. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, ik kan 1.39.97 niet eens verbeteren, terwijl andere gasten met Criville toch wel de 1.36 halen..:mad:

    Dat Powersliden gebruik ik nooit..
     
  17. elwin

    elwin Elwin

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had ff een vraagje
    aangezien bij de xbox live demo van moto gp maar drie banen te gebruiken zijn en ook het assortiment aan coureurs niet volledig is, zijn jouw stats (wereldrecords), dan andere die het hele spel hebben en dus meer tracktijden hebben en hoger in het klassement staan. De overige (bij demo gelockte) tracks kunnen wel gereden worden als iemand host met 't volledige spel toch?
    Dus vroeg ik me af of het niet mogelijk was om met behulp van memorycard de savefile van iemand met het hele spel op je xbox te zetten?....
     
  18. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    das mogelijk
     
  19. elwin

    elwin Elwin

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx voor het snelle antwoord

    dat ga ik dan maar eens proberen

    kwor r wel gek van dat ik steeds opnieuw moet inloggen op t forum
     
  20. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt automatisch worden ingelogd mbv cookies, moet je ff bij options kijken...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina