1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP @ Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan constant in de 1.35 rijden als ik in me ritme zit hehe
     
  2. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    *voor als je nix beters te doen hebt:cool:

    ging gister ff moto gp spelen op live, en heb gewoon HEEL de Race op me achterwie gereden, en ik werd nog 8e ook :D van de 12, dat was egt wel vet. ( dat wou ik ff kwijt)
     
  3. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    WAAAH! vandaag weer in totaal 2.6 seconde van mijn totaal tijd afgehaald. Moet dit spel echt vaker doen :D

    .. zat lekker te kleppen op Mugello met Xtroardinary en Jerhui, flap ik er zo ineens een 1.34.10 en volgende rondje een 1.33.98 uit. Terwijl ik nog foutjes maakte ook!!

    *gaat binnenkort snel weer Liven :cool:
     
  4. Puschkin

    Puschkin Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm, mijn tijd zal niet lang meer blijven staan vrees ik. Je gunt me ook geen één baan waar ik sneller mag zijn hè? :p :p

    Ik ga deze week maar wat meer gaan oefenen om het je op de andere banen ook wat moeilijker te maken. Het werd me vandaag bij King of the corner weer erg duidelijk gemaakt dat ik op veel banen nog echt langzaam rij.

    Dat king of the corner was wel leuk, moeten we vaker doen! Je kan zo goed zien op welke stukken je goed rijdt en op welke minder.
     
  5. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Voorlopig ben jij nog 0.3 sneller op Mugello hoor! En die tijd van jou haal ik echt niet zomaar in. Maar zeg nou zelf, het is toch veel leuker om competitie te hebben? Als jij die 1.33er niet had gereden, had ik hem waarschijnlijk ook nog niet gehaald.

    King of the Corner en Bracket races zijn allebei spelmodes die ik vaker wil doen. Bij de 1 leer je om op elk gedeelte van het circuit zo snel mogelijk te zijn, en kun je inderdaad leren waar je nog te langzaam bent. Bij de andere moet je in 1 ronde laten zien dat je EN snel, EN constant bent EN met druk om kunt gaan!
     
  6. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het gisteren zeer leerzaam om met al die enorm snelle mensen te rijden... dat bracket racing leek me ook erg leuk, alleen was het een beetje onduidelijk vanwegen het ontbreken van een tijd....

    btw... dit weekeind nog 0,07 seconde van mijn tijd afgehaalt :D
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2003
  7. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Vanavond kan ik om 19.30 wel een bracket race opstarten voor de geinteresseerden? One lap bracket races. Dikke fun en heeeeel spannend als iedereen doorrijdt!

    Anders ga ik gewoon aan een 1.33.5 werken op Mugello :cool:
     
  8. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    't Was zeker een genot om met Sonic mee te rijden.. dan merk je pas echt op welke punten je het verliest... merk al dat het sneller moet kunnen... heb wel een snellere tijd neergezet 1.34.4 op mugello dankzij mooie slipstream van Sonic hehe... maar toch laatste gedeelte verlies ik nog teveel.. met een 51.09 als 3de split moet je toch een 33'er kunnen rijden? of heb ik dat mis?
     
  9. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    He mensen, ik zie dat er een aantal hard bezig zijn geweest afgelopen weekeinde. Is goed om te zien dat de meesten progressie hebben geboekt, wordt dalijk leuk als de XBW Challenge van start gaat.
    Ik ben zelf op Mugello gekomen via 1.34.10 tot 1.33.90. Heb ik wel Heeel lang over moeten doen.
    Het mooie is nog dat ik deze tijd met mn andere custom bike heb gereden, die is 30/25/28/27. Deze kon ik wat beter door de bochten sleuren, en door de betere remmen kon ook nog een paar tienden afsnoepen. IK moet wel zeggen dat ik bijna aan mn limiet zit. Veel harder kan t echt niet meer, of allus moet kloppen.
    Mn snelste 1e split: 12.38
    2e split: 30.01
    3e split: 50.4
    Dit heb ik helaas niet kunnen afmaken , omdat er dan altijd wel ergens een fout insluipt, ik verlies nog steeds teveel in dat laatste gedeelte, vooral de laatste bocht, die is allesbepalend.
    Over t algemeen rijd ik gemiddeld nu wel lage 35ers, hoge 34ers, als je de flow hebt. Ik kan daarom niet wachten op de Challenge.
    Als ik vanavond tijd heb ben ik ook rond 19.45 online, samen met redrumnl, see you online..

    Ps: T-minus 4 days, till Xboxlive, dan breekt de hel los..!
     
  10. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    @ Xtroardinary : Met die split-tijd moet je zeker een 1.33er kunnen rijden! In de laatste paar bochten verlies je inderdaad nog wat. Misschien moeten we weer ff gaan racen binnenkort, van elkaars lijnen leren. Want ik heb iets mindere splits in het begin vind ik.

    @Bossplaya. Met die 3e split zou ik misschien zelfs een 1.33.10 ofzo lappen man! Je zit nog niet in mijn friendslist, maar als je gaat racen hoop ik dat je me wilt friend requesten. Volgens mij kunnen we nog wel wat van elkaar leren! (Sonic Circle is mijn Tag).

    CU@Live :)
     
  11. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb de volgende splits meestal!

    12.65
    30.50
    51.70

    dat zijn meestal mijn splits, nou ja, bij een snel rondje dan he :D maar 34'er gaat gwoon niet :mad:
     
  12. Puschkin

    Puschkin Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad leuk om elkaar een beetje op te fokken met steeds snellere tijden! Hopelijk kan ik vanavond ook nog even online komen om even te racen
     
  13. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Competitie is de perfecte motivatie!!

    tussen een uur of 7 en 9 ben ik er wel. 10 uur moet ik weer zaalvoetballen (wat een graf-tijd), dus probeer ik mezelf wakker te houden met Liven :D

    1.33.5 here I come!
     
  14. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    .

    Over Mugello,
    Hoe pak jij altijd de enalaatste doordraaier ,de chicane en de laatste bocht?
    Ik pak de doordraaier altijd met powerslide rond de 150/155 kmh
    dan vol doorschakelen 4/5/6 eind van dat rechte stuk 285 voordat ik afrem, dan normale bocht in 4 nemen , uitaccelereren en dan aan t eind van de curbstones rond de 225 in zn 5 de bocht uitblazen. Op dat punt, of net een fractie later schakel ik in zn 6 en dan booooop, booooooooooop, boem..., hehehe}:]
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2003
  15. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien beetje een N00b vraagje,Zou misschien iemand mij eens duidelijk uitwillen leggen, hoe ik met moto Gp nou een Goede bocht ken maken zonder dat ik er elke keer uitvlieg? en hoe dat met dat insturen allemaal werkt zodat ik toch in een bocht een beetje een constante snelhij aan ken houden

    alvast bedant.
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2003
  16. AVENGER

    AVENGER Godlike

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ten eerste de bochten goed kunnen inschatten, je moet ze niet te laat nemen anders gaat het altijd fout.
    Ik maak in bochten of een powerslide of ik laat de gas knop eventjes los.
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Een punt waar je je niet in moet vergissen; Een bocht rem/stuur je aan om snel uit de bocht te komen, niet om er snel in te duiken! Een bocht hoort niet bij het einde vane en recht stuk, maar bij het begin van een recht stuk en is de basis voor je inhaal actie.
     
  18. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ow ok thnx, ik ga het maar eens ff proberen. maar hoe doe je en powerslide :confused:?
     
  19. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    WouteR, ga nou niet alle racegeheimen zitten verklappen hier, anders win ik nooit een race meer.. ;)
     
  20. kid paddle

    kid paddle *

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    yo mensen ,

    kheb ff een vraagje ,

    ik wou zaterdag motogp classic kopen , maar het was er dus niet en ik moet nu wachten tot deze week donderdag.
    maar nu heb ik juist van iemand op live gehoord dat als ge het volledige spel een dagje of 2 huurt en het uitspeeld en het dan op u harde schijf opslaat , dat ge dan in de demo alle tracks kunt rijden , zowel offline als online ?
    klopt dit ?
    anders ga ik het gewoon ff huren .
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina