[Centraal] MotoGP @ Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    *heb ff een brake* ..moet veel schoolwerk afmaken :confused::confused: ben vrijdag weer op live denk ik

    peace & greetz met de gasten met wie ik altijd op live speel ;)
     
  2. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe host ik een brackets race? Ik heb eens zitten zoeken, maar ik kom er niet uit. Moet je meer hebben unlocked met de Full versie ofzo?
     
  3. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    ja kwil ook weer een race met alleen nederlanders :D das lache! ben alweer een week ofzo ni live geweest :mad: stoute ik!
     
  4. crashing biggel

    crashing biggel www.racing-clan.com

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    zo netff mijn tijd scherper gesteld naar .......... 1.34.17
    met nog reserve over op bepaalde bochten .
    had bij de eerste split 12.20 staan en bij de tweede 29.88 de derde heb ik niet meer gezien door de spanning .
    sta nu 930 op mugello
    en 5990 in totaal .
    dus ik ga de goede kant op , of nie dan
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Neen ik wil niet met jou racen. Jij bent een trieste afsnijerd :)
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Bracket race is een verzonnen concept dat niet in MGP zit. Het beste kan je idd wel alle tracks hebben maar je kan ook een bracket race doen op 1 of 3 circuits.
     
  7. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij was ik daar bij ?!
    Ik was diegene die aan het kl*ten was met het handschakelen.
    Omdat ik mijn afstelling verkeerd heb, ben ik gisteravond maar eens gaan oefenen met het handschakelen en dat resulteerde in leuke momenten. Bijvoorbeeld: -Mensen inhalen, vergeten te schakelen, iedereen weer voorbij mij. -schakelen gaat zeer goed, want ik kijk op de kilometerteller, vergeet de bocht te nemen.

    @Dschadir:
    Mugello: 1.38.23 (snelst), in de race tussen de 1.40 en 1.41.
    Jerez: 1.33.78 (snelst), in de race tussen de 1.34 en 1.36
    Sachsenring: 1.12.15 (snelst), in de race tussen de 1.13 en 1.15.

    Wie host er vanavond ?
    IK wil er GRAAG bij zijn !
     
  8. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Damn eerste split van 12.2 omg bij split 2 heb je al een voorspronmg van 7 tienden op mij.. ik zou met die splits een 1.33.4 moeten kunnen rijden hehe damn.. moet maar weer eens gaan rijden :)
     
  9. odebeijer

    odebeijer A Dutch Ghost

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk heb ik de volledige versie, afgelopen n8 ff een custom gemaakt (honda v4 30/20/30/30). Maar ik moet nog ff wennen om met de custom te rijden.

    Vanavond ben ik ook online, ff mijn tijden verbeteren (hoop ik).
     
  10. crashing biggel

    crashing biggel www.racing-clan.com

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk niet dat jij daar bij was , ik heb hem namelijk in de time trail gereden, is anders niet te doen word constant onder mijn flikker gereden , net nu ik probeer om zoveel mogelijk mensen de ruimte te geven . grrrr ..
    ik zal vanavond laat wel online zijn en wil wel hosten maar denk wel dat het pas rond een uurtje of 23.00 uur zal zijn
     
  11. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond sachsenring tijd met een seconde verbeterd: 1.07.117.
    Vandaag ga ik met suzuka aan de slag, ik moet es onder de 1.50 blazen, moet sneller, moet beter, moet harder, aaaaahhhhh ........ Crash!!!! Wie rijdt er nog meer veel SUZUKA en wat is daar je tijd?
     
  12. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    hehe damn jij bent ook snel op Sachsenring ik heb daar 1.07.17 staan dacht ik.. maar jah heb eerste sector verneukt.. een 26.3 terwijl ik daar wel een 25.8 kan openen.. dus een 1.06 moet lukken.. en Suzuka.. die kan ik niet oefenen maar heb er toch wel een verdienstelijke 1.50.3 staan dacht ik.. vind ik wel knap aangezien ik die bijna nooit rijd
     
  13. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zeker een goede tijd, maar in de 1.49./ 1.48 is zeker mogelijk. ik verlies veel tijd in de 1e bocht ,die K*T- Hairpin en die snelle linkerknik na t rechte stuk achterop t circuit ,als dat goed gaat dan kan ik zeker een monstertijd neerzetten. Wat ik niet snap is dat op t scoreboard tijden staan van 1.13????? Moet wel een Glitch of Bug zijn ,of een mega afsnijroute, hoe da f*k kunnen ze anders zon tijd neerzettten
    Dit zal de 1e race van het seizoen worden , dat word veeeeeel oefenen....
     
  14. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik rij sinds gister eindelijk ook met Manual transmission. mijn Mugello tijd iig verbeterd naar 1.35.55 dacht ik.

    Sachsenring 1.08.80
    Jerez verbeterd, weet niet hoeveel.

    De rest heb ik nog niet gedaan. Ik ga denk ik nu ook maar hosten voor Suzuka. even vanaf het begin beginnen.

    owja iemand zei ook dat je in Mugello kon afsnijden :confused:
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2003
  15. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Jah ik verlies ook teveel in de eerste bocht en die hairpin.. die bocht achterin heb ik wel door nu... stuur gewoon in.. schakel terug 5.. je remt af op motor das net genoeg... om die bocht psies te halen.. als je m gehaald hebt meteen gas erop.. schakel op naar 6 en voila.. en die 1.13 is met glitch jah
     
  16. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Om de 1 of andere reden kan ik MotoGP niet echt serieus spelen, ga altijd de pits in of zit een b'tje achterin te kloten...nou vroeg ik me even af...vinden jullie pro's t heel erg om een minuutje ofzo te moeten wachten in de lobby? :confused:
     
  17. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Hangt ervanaf als ik echt op uit ben om tijden te verbeteren heb ik wel het liefst dat we in hoogtempo achter elkaar racen.. en anders als het gezellig is in de lobby vind ik t niet zo erg
     
  18. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat een tijden. Ik heb mijn Jerez tijd naar 1.32.30 gekregen. Snel hè? Hahaha.

    Wel heb ik op Donington weer twee seconden gewonnen. 1.27.xx naar 1.25.xx. Thor NL voorheen Guest/Dschadir is eindelijk online en heeft bij mij thuis mij even flink zitten opjagen op dit circuit. Ik moet natuurlijk sneller zijn dan hij, dus ik ga alsmaar sneller en sneller. Nu heeft hij mij op Phillip's Island weer ingehaald en je begrijpt het al, dat kan ik niet op mij laten zitten. Dus we gaan vanavond maar weer aan de bak.

    Eindelijk iemand online, die net zo snel ... of eigenlijk langzaam rijdt als ik. Dat werkt wel.

    O ja, straks even mijn Yamaha omruilen voor een Honda. Ik heb gisteren mijn custom 30/20/30/30 Yamaha ghost (1.41 - niet mijn snelste tijd online) even achterna gezeten met een custom Honda (10/9/9/10 of zoiets). En ik kon die bike gewoon bijhouden. Ben benieuwd wat er gebeurd als ik een 30/20/30/30 Honda bike heb.
     
  19. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Zodra je met elkaar een rondje of wat gereden hebt, dan valt er ook wat te praten en is de Lobby wel gezellig, maar we moeten niet overdrijven. Ik bedoel je kan toch gewoon praten en rijden tegelijk ? Zolang je maar niet alleen met je tijd bezig bent. Wel voor de winst gaan natuurlijk, maar daar zit een wereld van verschil tussen.

    Hoorde ik nu net iemand zeggen: 1:07 op Sachsenring ?!
    Ik zit nog op 1:12.15, maar kreeg net een goede tip voor het handschakelen: niet remmen EN terugschakelen. Insturen, terugschakelen en weer gas geven.

    Ik heb er weer zin, na het lezen van al deze verhalen, kom maar op ik lust jullie RAUW !!! ha, ha
    Tot vanavond !!

    @Dschadir: Jerez: 1:33.78 en Donington: 1:29.70, ik ben ook bijna zo ver
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2003
  20. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Yep 1.07 op sachsenring.. je kan heel veel winnen of verliezen in het eerste deel.. das gewoon cruciaal gedeelte... daarna moet je die snelle bochten naar links allemaal volgas nemen... en dan kom je wel makkelijk tot een 1.09 of 1.08 en als je dan steeds gaat perfectioneren ga je steeds sneller he
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina