1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP @ Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. p1m

    p1m Guest

    ben begonnen met maueel schaken iemand nog tips?? hoog schakelen? laag?? ik rijd voor al Mugello
     
  2. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    ok in ieder geval rijd op een baan die je zowat kan dromen.. hehe mugello is zo 1... schakel bij het eerste streepje in het rood... en goed uitvinden welke bochten je in welke versnelling kan nemen.. kwestie van uitproberen
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Die houd ik liever wat minder bekend :) Veel mensen hier kennen hem al though, anderen niet. Zo dat ik iig altijd rijd met mensen die ik 'ken' :)
     
  4. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahah, Wouter is wél snel genoeg :confused:..
    Vooral op Donnington ..
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Mwah tegenover jou ja, maar Sonic Circle is mij ff te snel :) Doe het de laatste tijd ook erg weinig. Valt me wel op eigenlijk
     
  6. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Jah sonic is gewoon te snel inderdaad shit hey.. al sta ik op 2 banen wel boven hem maar die andere tering staat hij gewoon 3 secondes bij me vandaan ofsow pffff
     
  7. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    whaha,

    I'm proud to be a Sonic 87, als je dezelfde naam als Mister Sonic Circle draagt moet je trots zijn :+:+
     
  8. Brutus

    Brutus Xbw user

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja Ik heb motoGP vandaag voor 19.99 gekocht ik de orginele verpakking bij FRS, nu kan ik eindelijk ook een eigen costum bike maken.:9 :p :9
     
  9. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Duidelijk .... kom je wel tegen.
    Ik denk dat we een aantal gezamelijke "friends" hebben.
     
  10. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Aight, oh jee, twas weer een heerlijk Mugello middagje, veel lage 34 ers contstant en 1 uitschieter: 1.33.46. Maar damn, 1.32 halen is zwaar, fokking hey, reed vandaag in een ronde de derde split 50.4, verneuk ik t in de laatste bocht, ging te wijd en moest van t gas, jammer jammer.
     
  11. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    aw das zwaar klote... Ik ben nu ff bezig om een nieuwe Custom Bike te bouwen. Daarna wil ik me toeleggen op manual schakelen. Ben benieuwd of ik wat van mijn tijden af kan halen. Ben er een beetje uit, maar goed, je moet er wat voor over hebben ;)
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik geloof dat ik je laatst had toegevoegd aan mn lijst. Meestal doe ik dat om een beetje te concurreren qua tijden etc. Zodra ik je online zie spreek ik je wel eens aan :)
     
  13. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Had al zo'n voorgevoel.
    Vindt het altijd leuk om met bekenden te gamen en een eer met superieure spelers (jij mag kiezen in welke categorie je denkt te vallen) ha, ha
    Met mij valt er altijd wel wat te lachen ... dus tot binnenkort.
    (ga me nu aanmelden op LIVE)
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2003
  14. degged

    degged Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net de motogp classic gekocht, maar kan nergens een optie voor "live" vinden. zit dit niet in de classic? als het er wel in zit hoe aktiveer ik dit dan?
     
  15. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit ook niet in de classic, daarvoor is er een motogp ONLINE demo. Je kan wel je save van de full version gebruiken in de online demo, dus als je een custom bike maakt kun je die online gebruiken ,en je hebt ook online de beschikking over alle tracks , in plaats van de standard 3 (Jerez, Mugello en Sachsenring), als je alleen de demo hebt kun je de andere banen alleen als ghost meedoen met iemand die wel de full version heeft, dat is het verschil ,aight?
     
  16. Stefan1973

    Stefan1973 The Mighty

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0

    Dschadir niet te snel gaan jonge. Hoe kan ik je dadelijk nou nog inhalen. Blijf niet iedere avond tot 03.00 op om te kijken of ik je rec. kan breken!!
     
  17. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals belooft aan de mensen waar ik vanavond mee gereden heb (wat overegens erg gezellig was) heb ik hier de link naar de site waar het filmpje staat met de uitleg voor mugello, suzuka en jerez.

    Tot volgende keer.... was wel leuk met zo veel "ouderen" spelers bij elkaar... :+

    Klik
     
  18. quintus

    quintus achter je!

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 26 apr 2003
  19. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    O, ik zie het... ik laat de link maar even staan, misschien dat ze nog terug komen... :confused:
     
  20. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    En die gozer maar denken dat ik 28 was :eek: :cool:.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina