1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP @ Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Jah precies.. iemand niet zien is beter dan iemand die loopt te jumpen voor je neus :)
     
  2. Stefan1973

    Stefan1973 The Mighty

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    seizoen 3

    Hoi ff een vraagje.

    Ik ga binnenkort beginnen met seizoen 3 in de hoop het extra circuit vrij te rijden. Is dit seizoen te winnen, of word het 1 grote ergenis?
    Ik hoor het wel.
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    t'Is zeer goed te doen. Hoewel ik bv wel een stuk sneller rijd op Live dan jou. Voor jou dan misschien meteen een soort 'training'.
     
  4. Stefan1973

    Stefan1973 The Mighty

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn eigenlijk alle Honda's V4 even snel of zit daar onderling ook nog verschil tussen of is alleen het plaatje anders?
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Alle Honda V4's zijn even snel ja.
     
  6. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag het me af.. In de demo is het zeker niet zo volgens mij.. Ik reed altijd met criville, en toen ik opeens met Walker ging rijden ging mijn tijd op Mugello van 1.38.77 naar 1.37.05.. Dus in de demobikes zit wel verschil volgens mij..
     
  7. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    African GP in Zuid-Afrika nu op Eurosport trouwens.. :)
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2003
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Hebben die wel evenveel skill points dan of..? Want daar zit em dan het verschil in lijkt me
     
  9. Stefan1973

    Stefan1973 The Mighty

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk inderdaad dat dat in de rijders zelf zit, maar niet in de motor.
    Begon te twijvelen omdat je natuurlijk bikes vrijspeelt, maar gaat dan alleen om het uiterlijk dus. Txs WouteR
     
  10. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    heb eindelijk m'n tijd op mugello verbeterd, van 1.43.xx naar 1.42.xx met ukawa ofzo

    best wel trots ,maar moet nog stukken beter :9
     
  11. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    De demo bikes zijn wel degelijk verschillend (ik bedoel daarmee de rijders). Ik reed ook eerst met Criville, maar als ik nu bij Otto met Walker speel ben ik absoluut sneller. Als je Rossi vrij gespeeld hebt, dan zul je merken, dat die nog sneller is.

    En die snelle tijd op Le Mans komt morgen wel. Kom je nog langs?
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2003
  12. Stefan1973

    Stefan1973 The Mighty

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Is goed uurtje of 8 maar weer.
    Heb helaas nog niet e goede verbinding voor thuis.
     
  13. AVENGER

    AVENGER Godlike

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je echt een goede tijd op mugello wilt zetten moet je rijden met een Walker. Dan rij je zo onder de 1.40
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Gewoon lekker veel races rijden, dan komen die goede tijden vanzelf wel
     
  15. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    |:- aaaarrrrgggg.. ik heb in 9 dagen wel 30 !!!! minuten op Live gespeeld (ontwenningsverschijnselen zijn duidelijk merkbaar in de vorm van een goede nachtrust, soepele vingers, heldere ogen! Waar gaat dit heen 8)?).

    Alleen afgelopen zaterdag om 17.00 ff een half uurtje met WouteR en XtroardinarY geraced, als ik het goed heb. Helaas heb ik het ook deze week weer ontzettend druk overdag (werk) en s'avonds met van alles (voorbereiding optreden vrijdag/zaterdag).

    Dus @ iedereen => Verpletter mijn tijden :) Heb ik weer de ultieme motivatie om snel terug te komen :cool:
     
  16. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Heheh gaan we aan werken Sonic ;)
    oww by the way.. wie kan mijn tijden op Phillip Island en Sheridan wel zien? want bij mij staat er dat ik er geen tijden heb gereden :confused: beetje vreemd
     
  17. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is alleen jammer dat er nooit zoveel sessies zijn die alle banen rijden.. Ik heb zelf ook alleen maar de demo, maar de 3 zelfde banen wordt toch wel een beetje saai na een tijdje.. Hopelijk komt MotoGP 2 snel, dat is de reden waarom ik MotoGP niet koop, voor die paar weken zie ik daar het nut niet van..
     
  18. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Voeg mijn naam toe aan je friends list en dan rijden we een keertje. Ik probeer altijd een beetje gevarieerd te racen.

    Mijn favoriete circuits:
    Le Mans, Donington, Sachsenring en Assen.
     
  19. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Verpletter mijn tijden ... yeah right. Ik herken je vaak niet eens, omdat je zo geblurt bent. Zal wel met je snelheid te maken hebben.
    Ons team heeft gisteren in de XBW challenge lekker gepresteerd. Twee leden niet aanwezig, een uitgevallen en een, die ... ja, die ... goed ander onderwerp.
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Haha als ik me daar op moet gaan storten ga ik daar aan ten onder, weet ik nu al :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina