1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP @ Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    :eek: :'-( |:-

    Das niet zo mooi inderdaad.. ik had al aangegeven niet mee te kunnen doen, maar die opmerkingen kan natuurlijk goed "verloren" zijn gegaan in de stortvloed met reacties in deze threads..

    volgende week zal ik proberen erbij te zijn. Helaas is zondagavond voor mij nu eenmaal een dag dat ik echt niet altijd kan. A.s. zondag evt wel.. laat ik nog weten! Want natuurlijk moet ons team wel beetje eer omhoog halen nu.
     
  2. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn team staat nu lekker bovenaan.... dankje Sonic voor het niet meedoen }:]
     
  3. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Jah 't is dat ik niet meedeed he :eek: hahah nee joke.. hoezo eigendunk.. nee had graag mee willen doen maar heb geen motogp full.. maar die komt er over een maandje hoop ik.. samen met motogp2... kan ik midden in een seizoen instappen eigenlijk?
     
  4. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Verpletter de tijden van Sonic... Hmmm , waarom niet? Ik hoop wel dat je erbij bent zondag, ik kick op goede competitie, hehehe. Kan nog leuk worden samen met Champion Be. Daarnaast verwacht ik ook meer tegenstand van de rest, Jerez zit ook in de demo, dus veel mensen kennen deze baan wel.
    Ik ben al hard bezig, ben aan t blazen op Jerez, zit al ruim onder de 1.30. Verwacht vandaag 1.27. of 1.26, gaa t lukken ook, ik heb geen zin in WEER een achterstand van 35 seconden, dus deze week, nix anders in mn Xbox dan MotoGp Jerez.....aight!

    PS: Wat is er gebeurd met Cyberlaui, die zit toch in mn team?
    Jammer Sjef van dienst, dat je niet meer kan racen, ik denk dat we met zn allen zondag een goed teamresultaat hadden kunnen neerzetten, dus ik hoop dat de volgende race iedereen aanwezig is, iig Tiberium NL welcome to Team 2.:D :cool:
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2003
  5. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    ja jammer voor sjef. maar Tiberium welkom idd. mijn favoriete tracks zijn
    Die laatste (kom niet op de naam geen sheridan, maar die ervoor, moet je nagaan hoe goed ik erin ben als ik de naam niet eens weet...)
    Assen
    Le mans (als het cloudy is, Zon in de chicane zijn irritant)
    dat was het.

    Mugello is het leukst om te rijden denk ik.
     
  6. odebeijer

    odebeijer A Dutch Ghost

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    @ VySio, volgens mij bedoel jij Philip Island. Ik vind mugello wel ene relax baantje, maar de andere mogen er ook wel wezen. Verder is die zon wel lekker irritant in je gezicht aan het schijnen waardoor je af en toe een bocht mist.
     
  7. Stefan1973

    Stefan1973 The Mighty

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Das toch leuk die zon, heb je teminste een excuus om daar de bocht niet zo goed te nemen.
    Je kan het circuit ook op cloudy rijden, maar dan is die bocht ook niet al te makkelijk te zien hoor.

    Leuke link om je gamertag te registreren: http://www.gamertagdatabase.com/?
     
  8. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Champion BE is idd wel goed, maar heb wel van hem gewonnen :)
     
  9. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    IK had zondag in de race waarschijnlijk ook van hem gewonnen als ik de 1e 8 ronden niet zo vaak gecrashed was ,finish op 3.8 sec van hem uiteindelijk ,maar op Jerez maak ik t goed, thats a promise.}:]
     
  10. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer heb je van mij gewonnen Lazz? Ik herinner me niet te hebben geraced tegen jou...maar kom als je eens gewonnen hebt, zeker van dat ik die ene race dan niet toevallig in de eerste bocht eruit gekegeld was? ;)
     
  11. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Want meestal herinner ik me wel de snelle mannen, daarmee ;)
     
  12. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    moto gp 2

    We zoeken leden voor ons team bij moto gp2. Het is bedoeld voor nederlanders dus als je uit t buitenland komt no offense. Check ff http://members.chello.nl/~j.vankan2 als je interesse hebt. King Tuur, een van de beste GP'ers, doet ook mee. Tot snel
     
  13. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit is een oproep voor de GP fans, deze mod gaat weer eens live vanavond.

    Wil je me vernederen zoek me dan op onder gamertag redlaB sim.
     
  14. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0

    O-)
     
  15. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien ben ik vanavond nog wel even online, maar dat zal waarschijnlijk dan wel laat zijn... heb eerst nog een eetentje en het ligt er dus aan hoe gezellig het daar wordt en of ik daarna nog wel in staat ben om te rijden :+
     
  16. p1m

    p1m Guest

    ik heb moto gp geleend nu op dit moment moet ik de silver training doen of de gold krijg ik dan meer punten bij gold???
     
  17. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    silver levert 1punt op voor je custom, gold 2 punten.
    Je kan max 2 punten per training halen.
    Voor iedere race krijg je max 6 punten als je 1e word.
     
  18. p1m

    p1m Guest

    wat zijn de snelste bike's???

    de Honda 500 NSR v4 Nexus??
    en wat is de snelste V2?
     
  19. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle Honda Nsr V$ ,zijn allemaal hetzelfde
     
  20. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Heerlijk! :9

    net ff mijn tijd op mugello van 1.42.xx naar 1.38.40 verbeterd!
    met walker btw

    merk echt dat het al beter gaat, heb alleen moeite met die ene zigzag bocht, ik bedoel die bocht vlak voor die enorme scherpe bocht (mischien niet helemaal duidelijk...)

    daar kan ik nog veel tijd winnnen, en ook op andere punten

    ik streef nu naar een 1.35.xx
    :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina