1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP @ Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo ChampionBe, zit al op 1.27.59, hij komt eraan,heheh
     
  2. Craven

    Craven Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gister gekocht..... Hij is overal uitverkocht maarja... ik vond er nog 1:)
    Dus dat word veel Racen:D
    OWnage spel
     
  3. p1m

    p1m Guest

    is de honda veel sneller dan een Yamaha dan?
     
  4. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de mensen hier mag geloven wel (aangezien je iedereen erover hoort...) en zelf heb ik ook zo'n gevoel, maar ik ben niet die-hard motoGP genoeg om dat met zekerheid te zeggen (mijn "top" tijden staan iig met de Honda)
     
  5. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Absoluut. Ik had een 5 sterren bike gekozen en verder niet gelet op wat ik had gekozen. Ik reed dus op een Yamaha.
    Op een gegeven moment zag ik bij de start constant gasten veel sneller weg rijden, die na wat vragen, net als ik, gewoon Automatic bleken te rijden. Zij reden allemaal op Honda's. Ik ben toen ook geswitched en begon meteen weer seconden van mijn records af te rijden.
     
  6. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Re: moto gp 2

    Ik heb die site gechecked, maar lap times doorgeven? Dat spel moet nog uitkomen. Explain, please? Want ik wil best mee doen.
     
  7. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    No offense wat betreft die site en competitie hoor.. Maar het ziet er nogal erg amateuristisch en slecht uitgewerkt uit. Binnenkort ben ik zelf ook van plan een MGP2 league te starten maar dan wel wat proffesioneler met prijzen en een duidelijk overzicht enzo.. Dit lijkt me niks.. Maar goed, ieder zijn ding.

    Heb trouwens mijn tijden verbeterd met mijn 30/20/30/30 custom bike

    Mugello: 1.35.18
    Sachsenring: 1.07.03
     
  8. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Sachsenring met of zonder afsnijden? :eek:
     
  9. p1m

    p1m Guest

    de beste V2 PLZ??? ook die honda??? of moet ik naar de sterren kijken?
     
  10. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, in het begin wel een klein stukkie afgesneden moet ik bekennen, maar denk dat het ook zonder afsnijden wel haalbaar is, maakte namelijk nog een paar kleine stuurfoutjes en een domme schakelfout.

    Beste V2, denk ook de HOnda maar weet ik niet zeker. Ik ga toch voor de V4 :)

    EDIT: toch moet ik op Sachsenring nog minstens 1 seconde eraf rijden. Dat MOET kunnen.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2003
  11. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    hehe, ik reed net 1.07.05 zónder afsnijden. Ging gewoon bijna perfect, alleen een stukje gras bij de tweede bocht. Naja, moet beter kunnen idd. Sachsenring wordt trouwens steeds leuker, eerst vet kut, maar nu lekker snel :D Lekker veel full speed :)
     
  12. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Damn jullie blazen me allemaal voorbij met die custom bikes.. pff niet leuk :'-( ik sta nog altijd op een 1.07.15 op Sachsenring.. maar met een slechte opening van 26.5 ik kan daar een 25.7 openen dus 8 tiende kan ervanaf zit ik op een 1.06.3 hehe
     
  13. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had inderdaad ook een slechte opening :mad: 26.7 was mijn opening, en heb wel eens een opening gehad van 25.3 dus dan zou ik zelfs een 25'er moeten kunnen rijden :D

    DJeezzz.. Toch nog maar een beetje oefenen. Ik vond Sachsenring eerst trouwens ook kut maar nu kan ik, op de laatste en 1 na laatste bocht na, de bochten daarvoor allemaal full speed nemen, heerlijk :)

    Vanaf de vierde bocht ofzo, echt heerlijk is dat, 4 of 5 bochten full speed :)

    Alleen op Jerez valt nog heel wat te verbeteren. Mijn 1.31.18 is rijp voor de sloop :)
     
  14. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo Zo, weer effe hard getrained op Jerez, en zit bijna in de 1.26
    net een vrij snel ronderecord neergezet: 1.27.10
    Wie doet beter????
     
  15. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de laatste dagen weinig tijd gehad, maar ik ga vanavond maar weer eens serieus racen... dus misschien tot vanavond.
     
  16. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    ik heb al 2 weken geen tijd gehad serieus te racen :'-( Alle weken ervoor haalde ik min. 4-5 seconde van mijn totale tijd af per week.
    Nu al 2 weken niet.. maar 1 seconde ofzo.

    Vanavong belangrijk optreden, morgen leuk optreden, daarna veel tijd voor MGP :D Dus beware for me, ik ben echt van plan flink aan mijn tijden te gaan werken!!
     
  17. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    weer 33'honderste eraf :9

    mugello: 1.38.07

    maar moet nog stukken sneller...
     
  18. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb met handschakelen overal weer een paar tienden eraf gereden en dat leverde ruim 1200 plaatsen op.

    Sta nu Overall: 6408 en daar zit nog verbetering in.
     
  19. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat heb ik ook.. Heb alle andere banen maar 1 of 2 keer gereden en sta nu overall op 6215.. Daar kan nog heel wat vanaf. Kan zeker ergens op 1500 terecht komen, maar dan moet ik me wel een beetje gaan verdiepen in de andere banen.
     
  20. p1m

    p1m Guest

    yoo wie denkt dat hij goed is in Credit shooter moet me even adden ik wil in de top 700 komen... en ik heb weer een challenge nodig....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina