1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP @ Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Hehe lees de rest van mijn post dan.. "maar ik had het spel al "offline" geoefend" !!

    ;) had em al in November vorig jaar. Maar toch vind ik nu met de full-version rijden veel minder aangenaam. Pas sinds Live ben ik er echt "voor gaan zitten" zegmaar.
     
  2. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het gelezen, maar anders klopte mijn grapje niet meer ;)

    Maar mijn god wat is die King Tuur snel... ik dacht dat jij al snel was, maar hij is zelf nog 2 tot 6! (Valencia) seconden sneller dan jou :eek:
     
  3. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Volgens mij glitcht hij niet (zie Suzuka tijd), maar snijdt hij wel hier en daar af? Of toch niet? Damn, dan moet ie echt een trainings-school beginnen.

    *schrijft zich in!
     
  4. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit geldt alleen voor de banen, die je in Singleplayer heb unlocked. Met deze savegame moet je dus minimaal het eerste seizoen (Rookie) hebben gespeeld.

    Er is een uitzondering op deze regel. De nummer 1 ligt in principe voor je, maar als jij laatste ligt, dan kan je ook met de nummer 1 praten.


    Ik heb overigens gisteren op Brno, Suzuka en Jerez mijn tijden verscherpt. Dankzij Brno en Suzuka ben ik Overall weer een seconde of 6 (ik had hier nog niet echt goede tijden) gestegen van ergens in de 4900 naar 4300 en een beetje. Dus nog een paar dagen en dan hoop ik de 3000+ in te rijden.
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2003
  5. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    oww jah datte ik vergeten hahaha... klopt helemaal :)
     
  6. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Go Jeroen.. Go!! :) Hoe gaat ie op Le Mans? Misschien moeten we vanavond nog even oefenen..
     
  7. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Damn ik moet ook maar weer regelmatiger gaan spelen.. iedereen word beter en beter haha.. ik kom geen steek vooruit.. :confused:
     
  8. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet ik ook maar weer mijn best gaan doen... ik kan het natuurlijk niet toestaan dat je weer begint in te lopen ;)
     
  9. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de full version gekocht een week nadag ik Live had en in de paasvakantie heb ik niet kunnen spelen.
     
  10. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dit al eens gevraagd is, dus ik vraag het nog maar even.. Hoeveel scheelt het nu in seconden tussen een standaard demobike en een custombike op b.v. Mugello?

    Als ik dat weet, dan weet ik waar ik ongeveer sta met mijn tijd van 1.37.05 met een demobike (Walker)..
     
  11. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    laat ik het zo zeggen: De voormalige nummer 1 op Mugello (Insane Dark Sky) heeft een 1.31.75 gereden met Chris Walker. Dus er is nog 5.30 seconde speling voor je met die bike om eraf te schaven ;)

    ..
    ..
    ..
    ..

    Suc6 :D
     
  12. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ahh.. Doe normaal zeg.

    Hoe kan hij nou zo snel zijn met Chris Walker.. :{
     
  13. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij heeft vast niets beters te doen :p
     
  14. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Het scheelt ongeveer 1 a 2 seconden maximum.
     
  15. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Echt waar geen geintje! Maar waarom kan het niet? Chris Walker gaat bijna net zo snel op het rechte stuk. Mist alleen wat cornering en acceleration ofzo geloof ik.

    Je kunt het je misschien niet voorstellen, maar het ligt meer aan hoe goed je de lijnen kent, je goed schakelt, je de juiste versnelling op het juiste moment raakt, je op het goede moment remt en de powerslide inzet enz. Dan maken die paar skillpoints meer of minder op een bike echt geen vreselijk grote verschillen!

    Dit is ECHT waar. Ik heb zelf op Mugello een tijdje geleden die tijd zien staan met die motor naast zijn naam. Hij had een 1.31.17 met zijn 30/20/30/30 en zocht een nieuwe uitdaging!

    Ik rijd nu een 1.33.38 met mijn custom 30/23/27/30 maar als ik mijn snelste split tijden in 1 ronde zou combineren en rijden zou ik ookal een 1.32.4 ofzo rijden. Het is echt mogelijk! Alleen crash ik nog veel te vaak, ken de lijnen nog niet goed genoeg.
     
  16. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag mijn record flink verbeterd. Dankzij de tip van Marius. Ik heb nu een seconde van de ronde afgereden.

    Le Mans was de track. en ik sta nu nog maar 5 honderdste onder Meneer Eric. En mijn tijd kan nog wel een tiende of 2/3 van af. Mijn tijd is 1.19.72/1.19.73 geworden (1 van de 2 scheelt maar 1 honderste)

    Ik was op het begin niet zo supersnel (als andere snelle ronden) En het eind ging mijn burnout perongeluk af. dus daar kan ook nog wel 2 tiende bij. + het begin is ongeveer 3/4 tiende

    Champi0n BE Here I Come!!!


    PS: en dat nog wel met een automatic bike :D
     
  17. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Word tijd dat ik die baan eens aanpak *)
     
  18. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof die 1.31 met een demobike pas als ik het met eigen ogen zie.. Niet dat ik net zo snel ben ofzo, maar bijna 6 seconden is wel erg veel verschil aangezien ik ook al bijna overal volgas rijd..

    Na 1e bocht en 1e chicane volgas door 2e chicane en bocht 2 & 3, tot aan 3e chicane, daarna na 3e bocht volgas door 4e chicane tot 4e bocht, daarna volgas rechtestuk weer op.. Lijnen zijn dus aardig goed volgens mij, echter wel met automaat..
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2003
  19. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Nee sorry, zelfs tussen ons zit al ruim 3,5 seconde en ik ben echt nog laaaaang geen elite-top op die baan. Dus geloof me nou maar.
     
  20. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Als je in de Full version Je eigen moter tunt bij training kan je er dan ook mee racen live?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina