[Centraal] MotoGP [Vragen en Info]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 9 mei 2003.

1. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet neit hoe het bij trigger schakelen is. Maar misschien moet je de trigger helemaal indrukken :confused:

Zelf doe ik, als ik het doe, zwart en wit.

Maar ik heb hetzelfde probleem altijd als ik manual rijd. maar je moet volgens mij gas geven daar voor ofzo. ik weet het niet cker. misschien moet je ook remmen.

Maar hier heb je neit echt veel aan. want ik heb zelf het probleem ook.

2. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Als ik in de bocht gas geef en weer los laat en weer gas gaan mij banden slippen is dit een power slide?

3. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ja. Het helpt heel erg als je het eenmaal door hebt. je kan daar wel een seconde of 2 per rondje winnen ten opzichte van een ander.

4. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Hey van dat schakelen, dat had ik in het begin ook maar nu niet meer. Misschien goed indrukken en anders weet ik het eigenlijk ook niet, ik had er op eens geen last meer van. Misschien is het de combinatie van de knoppen.

5. Dschadir

Dschadir DG meeting addict

Leuk Bevonden:
    1
    Wellicht laat je de trigger niet ver genoeg "opkomen". Dat je dus te snel bent. Iets verder op laten komen en dan zal het wel goed gaan. Maar ma ik je een advies geven. Zet gas en remmen op de triggers en schakelen op A en B of A en X.

6. TurboMcKwek

TurboMcKwek Guest

is er ook een mogelijkheid dat je de tijden die je met de full version hebt gereden op Live! zet?

7. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Nope, sorry! niks aan te doen. Maar wees niet bang, alle tijden die je nu hebt gereden zijn binnen 2 weken allemaal gecrushed met minimaal 1.5-3 seconden per baan als je je best doet!

De controller setup is veel fijner, de competitie is veel sterker als de AI bikes zijn en de handling van je bike is lekkerder. Suc6!

8. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hbe mijn schakelen op zwart en wit. A en B zijn voor- en achterrem.

Werkt niet echt goed bij mij. maar dat ligt aan mezelf. let aldoor op de teller.

9. TurboMcKwek

TurboMcKwek Guest

jammer want jerez rij ik nooit meer zo hard die heb ik in de full version 1:15 en in de demo 1:33

10. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    dan heb je die ergens flink afgesneden. Een 1.15 is niet te halen op een 'legale' manier! Een 1.33 is niet eens zo slecht. De toppers zitten ergens in de 1.25 of 1.24 geloof ik!

11. Stefan1973

Stefan1973 The Mighty

Leuk Bevonden:
    0
    Die kast werkt alleen in de full versie. Heb hem in live tig x overhoop gereden om de credit shooter te krijgen zoals dat bij de full versie het geval is.

12. Dschadir

Leuk Bevonden:
    1
    Die shooter start nu als je de credits laat scrollen. In Sheridan is ie uitgeschakeld.

13. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem bij MotoGp het spel loopt vast nadat ik 1e ben geworden. Dit gebeurt pas sinds het 2e seizoen op hard sinds Assen. Ik moet dus noodgedwongen wachten bij de finish en dan 2e worden.
    heeft iemand dit probleem ook of weet iemand hier een oplossing voor?

14. Dschadir

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb dit in het rookie seizoen gehad met Le Mans twee keer. Maar de derde keer ging het wel goed. Misschien nog een keer proberen. Bij mij gebeurde, het trouwens als ik mijn punten wilde gaan verdelen.

15. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    Daarmee dat het wereldrecord 1.23.67 is ;)

16. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje voor de deelnemers van de challenge: Waneer is de competitie eigelijk afgelopen ?

17. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan na race 10 op 29 juni, al heb ik daar niet over te beslissen.

En dan stel ik voor om na de grote vakantie (dan is iedereen er weer constant bij) een MotoGP2 championship te doen :)

18. G8 Cra$her

G8 Cra$her MGP Team Silver

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me een goed plan dan zitten we niet in de knoei met vakantie.

@bossplaya

ik denk ik geef het alvast ff door, ik ben 29 juni op vakantie mn vliegtuig vertrekt om 1700 ofzo, dus ik kan dan niet meedoen.

volgende week beginnen mijn examens btw, mugello rij ik wel mee, aangezien ik die baan wel ken en ik niet echt veel hoef te oefenen daarvoor, maar assen weet ik nog niet helemaal zeker, want daar heb ik een paar rondjes gereden en heb weinig tijd om te oefenen, dus dat laat ik nog weten. ik kan altijd meerijden als je wilt, maar dan hoef je niet teveel te verw88.

19. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Hey jongens, ik heb zo'n idee dat die challenge wat ssai gaat worden want 6 juni is moto gp2 er al. Dus doet er dan nog wel iemand mee. Lijkt me logisch dat je dan 2 gaat spelen.

20. Kingarthur niet iedereen heeft zoveel geld om meteen Moto GP 2 te kopen dus ik denk dat er nog zat mensen zijn die nog Moto GP 1 willen spelen

Deel Deze Pagina