Is er verschil tussen De Uk- en de NL-versie van MotoGp2 zoals de taal etc. of de omslag? Of zijn ze identiek hetzelfde, want ik vind er zoveel tijd tussen zitten.
Vooral omdat ze nog in Frans & Duits moeten vertalen. Ik veronderstel dat de versie van 30 juni ook een Nederlandse handleiding heeft. Starten in regen: Bij standaard controls effe rechterstick gebruiken om gas te geven (en langzaam gas geven in begin) na tijdje lukt dat perfect. In MGP 2 zul je dit moeten beheersen voor sommige challenges.
Ik baal eigenlijk een beetje dat ik wel 3.000.000 punten heb gehaald in de Arcade Championship, maar dat ik de Edgey en de Pop Video mode nog niet unlocked heb. Ik heb 't op Rookie gedaan, moet ik die 3 miljoen punten op Champion halen ofzo? Enneh, zit er qua unlocken nog wat in de Legend mode verscholen, of kan ik die negeren als ik alles wil unlocken?
Is er iemand die mij wil helpen met het onder de knie krijgen van de powerslides? Talloze keren heb ik geprobeerd om normaal een bocht door te komen, maar de ene keer gaat ie lekker scherp via de binnenkant, en de 2de keer vlieg je er keihard af. Iemand die een paar tips heeft??
Geen gas geven in de bocht, en aan het einde vol gas zodat je een beetje wegglijdt. Dat is de powerslide.
Of een paar x snel achter alkaar op de X ( handrem) drukken en daarna gelijk gassen, je verliest weinig snelheid, maar houd er rekening mee dat powerslides niet altijd positief eindigen.
Maar als je het goed doet wel. Kom gewoon altijd van de buitenkant en schat dan in hoe hard je kan gaan. Gewoon 2 x op gas duwen of triggeren (????) en als je de bocht uit gaat gas weer los laten en dan verder rijden.
Oke thanxs , ik was namelijk net met suzuka klaar op rookie , moet er nog genoeg , maar ik wist niet zeker of je ze wel kreeg met rookie mode :{
Ik zat laatst online te spelen en ineens werden de graphics cell-shaded. Is dit een cheat of zo? Ik vond het er wel cool uitzien.
Het probleem met powersliden voor mij is, dat ik manual schakel en dus eigenlijk tijdens de slide terug moet schakelen. Helaas weet ik alleen niet altijd de snelheid per bocht uit mijn hoofd wanneer ik powerslide (dit weet ik wel bij normale bochten nemen), dus schakel ik tever terug (zoals het zonder ps gaat) of ik blijf in een te hoge versnelling zitten, zodat ik zodra ik de slide uitkom, te langzaam ga en dan alsnog mijn seconden verlies. Dus al met al denk ik dat powersliden het meeste opleverd bij handmatig schakelen, maar dan ook het moeilijkst is. Ik denk dat bij automatic het makkelijker is om de bike te controleren in een powerslide. Daarnaast had ik mijn rear brake op mijn linker trigger staan. Ik stuurde echter altijd met de d-pad ipv de analoge sticks. Nu probeer ik dat aan te leren, maar werkt het heel anders, omdat de analoge stick alle kanten op kan, en ik dus niet meer zo gemakkelijk gedoseerd kan remmen voor een bocht en sturen tegelijk. Enne, alders40 --> Het is inderdaad een unlock, maar ik vind er niks aan. Ik baal er zelfs van als ik ff niet oplet en in zo'n race terechtkom. Want mgp2 is vnl. serieus en met een stroboscopisch beeld, of een soort lachspiegel of dus met jouw voorbeeld, is de lol er voor mij bijzonder snel af mzzltof mX
Het is ook maar een keer gebeurd en ik vond het wel grappig. Ik kon alleen de bochten niet zo goed meer zien aankomen en dus crashte ik veel. Anderen vonden het waarschijnlijk niet zo grappig want de race werd na 1 ronde gestopt.
Met deel 1 niet. Je hebt daar echt die demo disk voor nodig. Je behaald je tracks en rider in je full versie en kan hiermee karren in die demo.