Marius en Dshadir, bedankt voor jullie feedback.
Laat ik eerst maar even beginnen over de tijden.
We hebben toendertijd voor de zondagavond gekozen omdat wij t idee hadden dat A: Zondag ideaal is omdat niemand hoeft te werken. B: De zondag staat bekend als een dag waar de meeste mensen niet veel tedoen hebben, we kozen daarom ook voor de avonduren, zodat mensen die wel iets te doen hebben in de middag, of nog bamgaar zijn van t avondje stappen daarvoor, toch mee kunnen doen.
Aan de andere kant kan t ook zijn dat voor een aantal mensen de situatie nu anders is geworden, dus t kan nooit geen kwaad om eens te kijken of een andere dag beter uitkomt.
Voor mij wordt t dan wel lastig, ik werk namelijk doordeweeks van 1230 tot 2100, maar dat kunnen we nog altijd bekijken.
Tijden afspreken is altijd een heikel punt als je zoiets moet organiseren, maar we komen er wel uit.
Wat betreft de opzet van deze challenge, ik had zelf ook een groter plan in gedachten, we zijn nu met een groep van 16 man exclusief reserves, maar dat is natuurlijk lang niet genoeg.
Aan de andere kant, we hebben t advies opgevolgd om eerst klein te beginnen, en door middel van deze challenge kun je inderdaad goed zien wat goed loopt ,en wat beter kan,
dus als je nuttige feedback hebt ,is altijd welkom
Als je wel eens de Centrale tread over de challenge goed hebt gelezen zie je ergens vanaf pag.7 of 8 mijn voorstel hoe we t zouden kunnen aanpakken, ik citeer mezelf:
Als je er dan een doorlopende competitie van maakt, dan heb je een systeem wat a: makkelijk te hanteren is, b: het team element een stuk interessanter maakt C: iedereen een leuke uitdaging zal vinden, omdat je tegen mensen op jouw niveau racet.
Een andere mogelijkheid, is om net als bij Planet Mgp: Team vs Team competitie te maken, hiermee wordt t teamwork- element nog groter, maar dat is van latere zorg, daar moet ik nog even verder over brainstormen, maar kan ook leuk zijn natuurlijk.
Dit zijn op dit moment mijn ideeen hoe je zoiets kunt aanpakken, maar misschien dat andere mensen ook goede ideeen hebben , dan hoor ik t graag.
Greetz BP
Laatst bewerkt: 14 mei 2003