Ja, we hadden nog twee rijders over... maar het werkt meestal zo dat de gene die kunnen gewoon inloggen, dan zien we daar wel of er plaats is.... Volgende keer beter
gaat we nou overstappen naar motogp2 of blijven we zo doorrijden.... denk dat de opkomst hoger is als we naar gp2 switchen..... enne ik wil nog steeds de rode ducati's voor ons team
Ik vind overstappen ook een goed idee. moet ik er eigenlijk binnenkort wel weer mee aan de slag gaan, anders heb ik geen volle bike. En als We gaan overstappen nemen we de nieuwe banen dan ook mee? Sepang bijvoorbeeld?
maarre, veel mensen hebben hun custom bike nog niet af, zoals ik, dus nog heel even wachten zou wel fijn zijn!
tja ik had in 3 dagen een custom in elkaar, maargoed kwam omdat ik vakantie heb, maarre ik wil eigenlijk echt niet meer in 1 rijden, want ik moest daarna ook weer ff in mgp2 komen en das irritant.
zondag dus. liever voortaan ook zaterdag, dus daar dien ik bij deze ook een motie voor in btw dong je pm box is vol.
sorry jongens doordat mijn mobiel gejat is heb ik geen geld meer voor motogp 2 dus ik kan dan niet meer mee doen *huilt*
Ik heb wel MGP2 (sinds een dag of 2), maar ik heb dat voorlopig nog niet onder de knie (ik moet erg wennen aan de handling van de bike) dus count me out als jullie overschakelen (wat ik wel begrijp, want nu nog in MGP1 spelen is helemaal een crime).
Maak dat King Tuur maar wijs Nah, ik zuig op het ogenblik in MGP2 (nog meer dan in MGP1) dus dan rij ik jullie alleen maar voor de voeten. Nah ja, misschien kom ik nog wel effe kijken dan, je hebt me overgehaald
ah niet zaterdag, denk dat de meeste dat ook niet willen, omdat sommige dan uit gaan niet dat ik om 2200 ga maar na motogp werken mn handen niet meer en die heb ik nodig
Hmm... als er nog plaats is wil ik ook wel meedoen met Moto GP2, desnoods als invaller, maakt mij niet uit
we moeten wel op gaan schieten met een besluit nemen dus laten we stemmen, wel of niet overstappen naar mgp 2 en zaterdag of zondag?
Ehm jongens; Jullie kunnen beter stoppen of met MGP1 doorgaan. Het was origineel al de bedoeling dat ehm 'wij' dit zouden gaan runnen en gaan dat dan ook doen met deel 2 binnenkort.