1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP XBW Challenge [Algemeen]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Marius, 9 mei 2003.

1. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, we hadden nog twee rijders over... maar het werkt meestal zo dat de gene die kunnen gewoon inloggen, dan zien we daar wel of er plaats is....

Volgende keer beter :)

2. G8 Cra$her

G8 Cra$her MGP Team Silver

Leuk Bevonden:
    0
    gaat we nou overstappen naar motogp2 of blijven we zo doorrijden.... denk dat de opkomst hoger is als we naar gp2 switchen..... enne ik wil nog steeds de rode ducati's voor ons team :p

3. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind overstappen ook een goed idee. moet ik er eigenlijk binnenkort wel weer mee aan de slag gaan, anders heb ik geen volle bike.

En als We gaan overstappen nemen we de nieuwe banen dan ook mee? Sepang bijvoorbeeld?

4. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    maarre, veel mensen hebben hun custom bike nog niet af, zoals ik, dus nog heel even wachten zou wel fijn zijn!

5. G8 Cra$her

Leuk Bevonden:
    0
    tja ik had in 3 dagen een custom in elkaar, maargoed kwam omdat ik vakantie heb, maarre ik wil eigenlijk echt niet meer in 1 rijden, want ik moest daarna ook weer ff in mgp2 komen en das irritant.

6. IK NL

IK NL Guest

conclusie vanaf volgende week mgp 2?

7. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    volgende week

8. IK NL

IK NL Guest

zondag dus.

liever voortaan ook zaterdag, dus daar dien ik bij deze ook een motie voor in :)

btw dong je pm box is vol.

Laatst bewerkt door een moderator: 9 jun 2003
  9. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry jongens doordat mijn mobiel gejat is heb ik geen geld meer voor motogp 2 dus ik kan dan niet meer mee doen *huilt*

10. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    kan ik dan ook meerijden?zo ja hoe laat dan? desnoods als invaller

11. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    :'-( Veel plezier boys :) Wacht maar tot ik ooit nog eens MGP2 krijg! Dan zal ik strijden voor plek 1000!

12. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    en toen waren er alweer 2 afvallers :mad:

13. Mark

Mark aLive!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel MGP2 (sinds een dag of 2), maar ik heb dat voorlopig nog niet onder de knie (ik moet erg wennen aan de handling van de bike) dus count me out als jullie overschakelen (wat ik wel begrijp, want nu nog in MGP1 spelen is helemaal een crime).

14. IK NL

IK NL Guest

meedoen is belangrijker dan winnen toch?

15. Mark

Mark aLive!

Leuk Bevonden:
    0
    Maak dat King Tuur maar wijs :)

Nah, ik zuig op het ogenblik in MGP2 (nog meer dan in MGP1) dus dan rij ik jullie alleen maar voor de voeten. Nah ja, misschien kom ik nog wel effe kijken dan, je hebt me overgehaald ;)

16. G8 Cra$her

Leuk Bevonden:
    0
    ah niet zaterdag, denk dat de meeste dat ook niet willen, omdat sommige dan uit gaan niet dat ik om 2200 ga maar na motogp werken mn handen niet meer en die heb ik nodig :p

17. IK NL

IK NL Guest

het was ook maar een motie waar hopelijk democratisch om gestemd kan gaan worden :)

18. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... als er nog plaats is wil ik ook wel meedoen met Moto GP2, desnoods als invaller, maakt mij niet uit

19. IK NL

IK NL Guest

we moeten wel op gaan schieten met een besluit nemen dus laten we stemmen, wel of niet overstappen naar mgp 2 en zaterdag of zondag?

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ehm jongens; Jullie kunnen beter stoppen of met MGP1 doorgaan. Het was origineel al de bedoeling dat ehm 'wij' dit zouden gaan runnen en gaan dat dan ook doen met deel 2 binnenkort.

Deel Deze Pagina