Deze Zondag kan ik weer niet, ik heb dit keer een clanmatch. en daar ben ik toch liever bij dan 10 rondjes Brno (of welke baan werd ook alweer gereden?) Het animo bij mij is ook een beetje weg, maar als het verder gaat met deel 1. dan maak ik het ook af.
Ik vind dat we gewoon lekker moeten doorgaan, zolang XBW zelf niets doet. Is het nu MGP2 vanavond of nog altijd 1?
ik kan er vanavond wel zijn, moto gp 1 of 2? welke baan? enne wie van ons team zijn er nog meer? (eastmaster team)
Sorry voor Team 4, maar ik kan de komende weken niet racen... Heb het erg druk met school waardoor ik weinig kan trainen. Als jullie geen goeie host kunnen vinden, wil ik de game wel hosten, dan parkeer ik me bike aan de kant ofzo....
Even een vraag tussendoor: Wanneer komt er een MotoGP2 championship. Ik wil daar namelijk graag aan meedoen. Ik ben niet echt een ster-rijder. thx
We beginnen gewoon met deel 1. Mochten degene die komen opdagen willen overstappen, dan beslissen we dat daar.
Bij deze wil ik de zondag avond competite officieel dood verklaren...:{ Of het nu ligt aan het mooie weer, het uitkomen van MotoGP 2 of het tijdstip... hoe dan ook... de animo is zo laag dat we er beter maar mee kunnen stoppen. Ik heb het de afgelopen weken erg leuk gevonden om met jullie te mogen racen Tot in MotoGP 2...
Het was leuk, maar helaas ... de Moto GP 1 Challenge bestaat niet meer. Ik kan het nog niet bevatten. Veel personen reden inmiddels in MGP2 en uit eigen ervaring weet ik, dat MGP1 en MGP2 niet de beste vrienden zijn. MGP2 stuurt veel gevoeliger. Dat geeft een betere handling tenzij je net 20+ rondes op Donington hebt gereden in MGP1. Count me in for the next Challenge. Zondag lijkt mij overigens nog steeds de beste dag. Als je ziet hoeveel mensen er gisteren weer online waren. Meestal rijdt je in een game met een man of 6 - 10. Nu was bijna de hele grid vol.
1000x mijn excuses dat ik niet ben komen opdagen, ik was het vergeten ik zat met mijn clan online ps2 beta testen uit te voeren en had helemaal geen besef van de tijd. tja het is jammer maar het zat eraan te komen... iig wil ik erg graag met motogp2 meedoen, kan ik mijn tijden daar eens flink aanscherpen en verbeteren, want dat is wel nodig heb nu ook 5 dagen geen motogp meer gedaan en dat is het langste sinds dat ik live heb..... heb gewoon druk met die beta testen en het is eens wat anders alhoewel ik kan zeggen dat live veel beter is dan online ps2 live owned online ps2 gewoon zwaaaaaaaaarrrr, jammer dat de xbox wat achterblijft met spellen.. maar nogmaals ik wil erg graag weer in een team rijden voor motogp2