1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP XBW Challenge [Algemeen]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Marius, 9 mei 2003.

1. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik schrijf em hierbij ook offiieel in::+

2. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    hoe kan jij die betatest van de ps2 al hebben ik bedoel je kan je pas vanaf vrijdag inschrijven en daarna duurt het 2 weken voorat je bericht krijgt(ik heb me ook ingeschreven)

3. odebeijer

odebeijer A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    Bij deze meld ik mij ook aan voor de moto gp 2 challenge.

4. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Mensen wacht even met "officieel inschrijven". We zijn bezig om met o.a. Wouter + de modjes van het MGP subforum een competitie te bedenken voor MGP2. Op zo'n manier dat hopelijk de opkomst wat hoger is.

Ik zou zeggen voor nu : werk allemaal hard aan die max. custom bike, anders krijgen we dat weer straks als "ineens" die competitie wordt gestart.

5. G8 Cra$her

G8 Cra$her MGP Team Silver

Leuk Bevonden:
    0
    juist ja :D

www.playstation.nl sorry voor de reclame guys, maar als je dan bij doc kijkt: 1ste benelux online clan, dan zie je dat die 16 mensen online zijn en 1x raden wie nr3 van de clan is :D

6. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    maar hoe kan jij nou al online zijn op de ps2 je kon je pas vanaf vrijdag inschrijven en daarnast kreeg je pas naar 2 weken bericht

7. G8 Cra$her

Leuk Bevonden:
    0
    pfff lees het verhaal van DOC, de gozers die die clan hebben opgericht hebben met sony een deal gesloten en wij waren vorige week donderdag al online zal ff image plaatsen van mij pakketje :D

Laatst bewerkt: 17 jun 2003
  8. G8 Cra$her

Leuk Bevonden:
    0
    jaja en nu niet meer reageren :p hoezo uitgeluld :p

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    [Centraal] MotoGP XBW Challenge [Algemeen] - Laten we dit forumpie nou clean houden ipv trashen met andere zooi.

10. G8 Cra$her

Leuk Bevonden:
    0
    mja hij vroeg erom, dus klaag maar bij hem

11. Dschadir

Dschadir DG meeting addict

Leuk Bevonden:
    1
    Ik dacht al wat is er met G8 Cra$her aan de hand. Enkele dagen geleden was jij mjin doel in MGP2, omdat je netjes ergens in de 900 stond met 30 seconden voorsprong. Nu sta ik nog +/- 6 seconden achter je en gaat me dat niet verder brengen dan ergens in de 1100.
    Get your ass back on the track. Now !!! :)

12. G8 Cra$her

Leuk Bevonden:
    0
    ik had het al gehoord van death meat dat ik ver gezakt was, maar morgen ga ik gewoon motogp doen socom sta ik 140ste nu maar moet eigenlijk nog 100 plaatsen af, want daar staat mn beste vriend :D

naja motogp2 heb ik echt veel gedaan, maar morgen ga ik weer beginnen, want ga ook 3 weken nog op vakantie naja 2 vakanties, maar de 1ste neem ik mn xbox mee en dan upload ik mijn tijden mooi naar live :D

maar ben je nou langs me of zit je er nog achter?

13. Dschadir

Dschadir DG meeting addict

Leuk Bevonden:
    1
    Ik sta nog steeds achter je en inhalen wordt al moeilijker met mijn nog steeds halve bike. 3/4 bike bedoel ik. Ik rijdt alleen nog maar voor credits op het moment dat het qua tijden niet meer beter gaat. Dus wees gerust, als ik je al ooit ga inhalen, dan kan het best nog wel even duren. Ik ga in ieder geval voor de top 1000.

14. G8 Cra$her

Leuk Bevonden:
    0
    pff vandaag 3 rondjes le mans en 2 rondjes jerez.... en ik had er daarna genoeg van :confused: volgens mij ben ik een beetje de wil kwijt om het te spelen... ach ja met de nieuwe challenge ga ik dan maar weer per baan oefenen, want ik heb er eigenlijk weinig zin in.....

veel succes met mij inhalen dschadir :D

Deel Deze Pagina