1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP XBW Challenge [Standen en uitslagen]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Marius, 9 mei 2003.

1. G8 Cra$her

G8 Cra$her MGP Team Silver

Leuk Bevonden:
    0
    ja 3 rondes voor het einde had ik mn snelste ronde gereden om een beetje druk op de voeren, maar dat had weinig nut omdat ie toch wel sneller was, maar gelukkig was ie gevallen en kon ik langs hem komen en de laatste ronde was ik echt helemaal gestressed en begon veel fouten te maken waardoor ie op een halve sec achter met zat maar hij ging er nog een x af en dat was het :p

2. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat echt aldoor te hopen dat Champion nog zou vallen. Jammergenoeg (voor mij) is dit niet gebeurt.

De laatste ronde reed ik zo'n beetje precies als Champion. ik ging fout in de chicane, hij ook. ik bleef iig op dezelfde tijd staan. en iets voor het eind maakte ik een verkeerde burnout. Champion maakte de bocht ook niet helemaal goed.

Ach anders had ik alsnog neit gewonnen.

3. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, hier komen de uitslagen van race 3:

01 Champion BE
    02 Vysio
    03 G8 Crasher
    04 Sonic Circle *
    05 Gerbo
    06 Jerhui
    07 Puschkin
    08 Wishkid 007
    09 Thor NL
    10 odebeijer
    11 Dschadir
    12 Eastmaster
    13 Heras

* Poll positie

Team 1 = Black
    Team 2 = Silver
    Team 3 = Blue
    Team 4 = Red ?

Bossplaya: Kun jij de punten verdeling doen?

Laatst bewerkt: 12 mei 2003
  4. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    hehe ja idd. Geen dis-respect voor Eastmaster, maar vandaag reed hij een beetje "ongelukkig" t.o.v. mij :) Op ongeveer 1/3 van de race lag ik 2e en reed hij me ondersteboven. Daarna in de laatste ronde terwijl ik idd veel sneller ging als jou reed ik hem voorbij, maar hij zwenkte uit. Dus ging ik om hem heen en hapte ik gras.. anders had ik je gehad ;)

Tja, wat moet ik zeggen? Ik lag goed in het begin. Reed constant en express niet te gewaagd. Opeens ging ik onderuit in de eerste van die laatste 2 bochten zonder dat ik er eigenlijk een reden voor kan geven, reed mijn normale lijn.

Daarna verloor ik dus bij Eastmaster nog eens een keer 10 seconden op 1/3 en daarna lukte het me niet meer. Was gewoon niet geconcentreerd genoeg en het was een beetje op.

Maar geeftniet, Bossplaya is zo zeker van zichzelf dat ik dat wel een leuke uitdaging vind voor volgende week! Er is nl. bestwel een kans dat ik veel Mugello ga oefenen van de week..

Trouwens, gefeliciteerd Champion BE en Vysio en G8 Crasher. Vooral Champion reed weer erg degelijk!

5. G8 Cra$her

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ach ja toen ik 2de lag met sonic circle achter me had ik ook wat last van eastmaster, omdat ie aan mn binnenkant zat en hij ietswat lagde kon ik zeer lastig de chicane in sturen en daardoor ging ik nogal op mn bek in de chicane, maargoed netzogoed mijn fout, maar ik denk dat het wel verstandig is als we een soort regeling voor achterblijvers hebben op het moment dat ze gelapped worden.

6. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Trouwens, even een vraagje uit de andere Thread beantwoorden:
    Ja ik ben sneller in mijn snelste rondetijd. Ik reed in de qualifying mijn snelste ronde (ook op Live) van 1.18.90, maar die was nog met foutjes.

Maar ik was vrij moe, ben meestal al niet vreselijk constant en maakte teveel fouten vandaag, was gewoon niet scherp genoeg. En het geluk was beetje tegen me vandaag.

Komt wel goed hoor, ik ga gewoon oefenen van de week ;)

7. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    ja klopt. Er worden nu eenmaal geen blauwe vlaggen gezwaaid :) Whizzkid007 ging bv erg netjes opzij! Maar toch is het lastig, ik ging bijv in de laatste ronde echt veel harder als Eastmaster, daarom zag hij me ook pas heel laat aankomen denkik. Ik was gewoon "alles of niets" aan het rijden. Tja, dat weet ik, dan kan ik ook onderuit gaan en ik reed dus ook het gras op omdat ik moest uitwijken. Jammer, maar niks aan te doen door Eastmaster.

Als ze je echter ruim op tijd aan zien komen is het netjes als ze even opzij gaan denkik!

8. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De uitslagen zijn meestal wel een beetje hetzelfde.... dat houd t wel leuk opzich want dan weet je je rivalen....

9. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    jah sorry!!

ik werd in totaal ook een paar keer onderuit gehaald of ik probeerde iemand te ontwijken ofzo.....

dan ben je ff uit concentratie... en dan ga ik wellis wat s'jes rijden of snij ik bochten wat vreemd aan....

dat hoort nou eenmaal bij het spel marius!! je moet gewoon roepen als je er heel hard aankomt!!! waarschijnlijk zwenkte ik uit om jou te ontwijken... maarja...

Eric. zegt meestal iets als ie achter iemand rijd... Dan probeer ik hem ook voorbij te laten.... Vysio zij ook wat... toen remde ik gewoon wat eerder en liet hem er aan de binnenkant langs....
    zo zijn er nog wel wat gevallen:)

10. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Hey, geeft niks. Ik probeer mezelf gewoon in te dekken voor het feit dat ik niet scherp was ;)

En soms zit het mee, soms zit het tegen. Als er mensen moedwillig gaan rammen is het wat anders.

Jerhui: Netjes gedaan trouwens die uitslag. Kudos voor jou!

11. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Is Team 4 nu tot Team Red gedoopt?

ik vind het wel okay.... De rest van mijn team ook?

12. G8 Cra$her

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd hulde aan whizzkid omdat ie opzij ging, ten 1ste vermijd je een ongeluk voor jezelf ten 2de voor de ander en ten 3de een hoop gezeik na de race natuurlijk.

zelf probeer ik ook opzij te gaan ook al gaat het om een positie het is namelijk vrij irritant om alleen of beide eraf te gaan, want de 1ste ronde is echt even slikken, want iedereen rijdt bij elkaar en ik ben niet echt een super goede starter, dus ik lag als snel 6de maar haalde 2 man alweer in na de 1ste bocht en bijv toen vysio mij ging inhalen probeerde ik hem zomin mogelijk in de weg te zitten door wat van mijn gas af te gaan, maar hij deed hetzelfde, dus we verloren daar beide wat :D

13. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk erkenning... *snik ...dankje ;)

14. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    De stand na 3 races

Champion BE (blauw) 47
    Redrumnl (Silver) 26
    Vysio (Silver)24
    Jerhui (Blauw)21
    Puschkin (blauw)14
    G8 Crasher (Silver) 10
    Sonic Circle (Black) 10
    Dschadir (Zwart) 7
    Eastmaster (Rood) 7

Teamklassement

Team Blauw 98
    Team Silver 65
    Team Zwart 25
    Team Rood 10

Onder voorbehoud. Niet alle rijders staan erin. Heb er geen tijd meer voor. Maar zo is de stand met het klassement van vorige week. Dus het vorige + vandaag is opgeteld. paar extra extra spelers toegevoegd. ook verwijderd.

Reken het trouwens ook maar ff na. ik ben niet zo goed in Wiskunde 8)

Laatst bewerkt: 12 mei 2003
  15. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    iemand had toch al zo'n spreedsheet gemaakt in exel?
    Dan kan je iig geen reken fouten maken:D

16. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond dat Eastmaster netjes gelapt was in mijn geval. Elke keer ging hij wel ff aan de kant. Dankje. ook kudos voor jou :p

Ik had eigenlijk last van niemand. ik weet neit wie. maar iemand ging neit aan de kant. maar die had ik gelukkig gelijk door. en ging de andere kant inhalen.

Als je roept dat je gaat inhalen moet het wel goed komen. vermeld het liefst ook even waar je in gaat halen en aan welke kant.

17. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Hey Vysio, je bent mijn pole-position punten vergeten!

n.b.: ik zal gelijk ff mijn first post van deze thread aanpassen en de puntentelling erin plaatsen!

18. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    nah ik gok dat alles wat er staat wel goed is. alleen moeten de nieuwe vaste rijders (zoals Gerbo) er nog bij.

En de rijders die de eerste races neit hebben meegedaan of niet gescoord hebben (behalve Sonic Circle)

Edit: Sorry. ga ik nu veranderen. in de team score heb ik het nog wel gedaan.

19. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    dank jullie allebei voor de tip (ook Eastmaster) om even door te geven als je in komt halen! Had ik nog niet aan gedacht..

zal proberen die te gebruiken voortaan. Zal ik ook even in de FAQ zetten binnenkort!

20. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Euhm, nee het klopt niet. Ik had 4e plaats = 8 punten. Maar pole= 2 punten!! Dus ik kom op 10 ;)

Deel Deze Pagina