1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP XBW Challenge [Standen en uitslagen]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Marius, 9 mei 2003.

1. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Nou klinkt het alsof jij mij continue zat te lappen:'-(

2. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Uhhhm :D

Nee, maar ik was gewoon erg goed voor mijn doen aan het racen. Ik heb je d8 ik 2 keer gelapt, misschien drie. maar ik typ sneller dan ik denk (= niet snel :+)

3. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    :D

Je had mij 4 keer ingehaald ofzo!! waarvan 2 keer lappen:'-(

je had me in het begin een keertje ingehaald....
    daarna 1 keer lappen....
    2de keer dat je me lapte maakte je direct daarna een fout...
    dus ging ik je weer voorbij:+ ....

toen haalde je mij weer in:'-(

4. G8 Cra$her

G8 Cra$her MGP Team Silver

Leuk Bevonden:
    0
    naja ik wou wel roepen, maargoed ik wist niet of dat mocht dus :9 dus ik d8 ach laat maar :p

5. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    gewoon roepen joh....

want als je iemand lapt... ziet de gene voor je niet dat je er aan komt tenzij hij achterom kijkt.... maar dat doen denk ik maar heel weinig mensen....

6. G8 Cra$her

Leuk Bevonden:
    0
    whoookee volgende x roep ik heeeeeeeeeeel hard :p

ik kijk btw bijna elke x achter me maargoed ik heb ook niet mensen die me lappen achter me zitten, maar daar gaat het niet om :p

7. Dschadir

Dschadir DG meeting addict

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nog steeds n iet door de zure appel heen. Nou vooruit wel dan. In de enerlaatste ronde zo vaak crashen, dat je van de 9e naar de 11e plaats valt. Echt zonde. Ik lag flink op koers om in de punten te eindigen.
    |:- |:- |:- |:- |:- |:-

8. Dschadir

Dschadir DG meeting addict

Leuk Bevonden:
    1
    Het lijkt me heel simpel. Als je iemand dreigt te lappen, geef dan aan dat je er aan komt. Vervolgens moet de achterblijver van zijn lijn af, tot de lapper hem gelapd heeft.

Als je niet aangeeft, dat je er aan komt, dan is het pech hebben. Ik kijk vaak achterom en zag daardoor, dat ik Champion achter me aan kreeg, dus dat ging goed. Maar Vysio schoot me ineens voorbij zonder, dat ik ook maar iets in de gaten had gehad. Ook al ging dat gelukkig toch goed.

Laatst bewerkt: 12 mei 2003
  9. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    :) Ik heb je nochtans nooit gewaarschuwd Eastmaster dat ik eraan kwam, maar je had dat waarschijnlijk door doordat ik met iemand achter me zat te praten ofzo...De 2de keer dat ik je dubbelde knalde ik op je...sorry daarvoor. Het was aan de andere kant van het circuit tov de start/finish en ik nam die bocht al "powerslidend". Ik had je nog niet verwacht, maar ineens kwam je daar uit een grindbak gesukkeld... :)

Eigenlijk, ik heb al gehoord dat het ingebouwd zit in de game dat je automatisch tijdens de race enkel kan spreken met iemand voor je en achter je...nochtans heb ik al situaties gehad waar je meer dan 2 mensen had die tegelijk spraken. Je kan dat toch niet instellen?

Verder, de kwalificatie. Spijtig dat je daar je sectortijden niet ziet, maar wat willen die helmpjes dan zeggen elke sector. Ik heb zo een vermoeden dat:
    Rood: snelste sector van iedereen
    Blauw: je personel best
    Grijs: niet eens je personal best
    Klopt dat? En als je bv. Rood hebt na sector 2, betekent dat dan dat je het snelst bent op sector1+2 of gaat dat dan enkel op sector 2? :)

Anyway, deze week eens proberen die 1.33.33 van me op Mugello aan te scherpen...

10. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Join ik team 4 als reserve of gewone speler, weet niet.. Staan ze helemaal onderaan. Daar gaan we even wat aan veranderen :)

11. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    je bent vast!!!

net als Wishkid 007, Merien en Ik....

Heras is onze eerste vaste reserve... hij kwam er ook als laatste bij:)

12. Alfa V6 Man

Alfa V6 Man Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    GVD, ik was gisteravond rond half 10 online, maar kwam niet op de server, kreeg constant de melding dat de server niet meer beschikbaar was :'-(

Dus dat zal dan wel geen racen meer worden voor mij, K*TZOOI :mad:

13. odebeijer

odebeijer A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    Het was iid een gezellige race, maar helaas ging het niet echt zoals het moest gaan, ben vaak door foutjes onderuit gegaan. Ook per ongeluk door mensen die niet uit konden wijken e.d. Maar dat hoort erbij.

ps. Jerhui bij de uitslag heb je mijn naam verkeerd gespeld, er staat namelijk odebijer en het moet zijn odebeijer.

14. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij dat je het leuk vond... de uitslag doet er niet zo toe, als je het maar naar je zin had. ;)

Als je het leuk vindt, kun je onze vaste invaller worden...

PS. Ik heb je naam gelijk even aangepast.

15. G8 Cra$her

Leuk Bevonden:
    0
    als je gewoon iemand die in de game zit in je friendslist hebt kan je dan wel joinen, want via optimatch kan het zijn dat er iets van skill aanstond ofzo.

16. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Je kan idd beter iemand in je friendslist hebben.... dan kunnen we je ook een invite sturen!!

Verder had ik de sever ingesteld op 15 friends.... via optimatch kon je er dus heel moeilijk in komen....

17. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Soms maakt het niet uit of ze wel of niet in je friendslist staan. Ik krijg regelmatig een invite, waarna ik probeer te joinen. Maar dan krijg ik ook "session not available" of zo'n andere melding waardoor ik niet kan joinen. Erg irritant en een bekend probleem.

Een van de weinige oplossingen is dat als wij zien dat iemand wel de invite accepteerd, maar nooit in de lobby komt, dat de host dan de game opnieuw opstart en je opnieuw probeert te joinen.

Het is gewoon een bekend en lastig probleem. Hopelijk verholpen in deel2!

18. Stefan1973

Stefan1973 The Mighty

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij dat ik team black aan een paar puntjes heb kunnen helpen. En voor diegene die zo snel rijden _O_ dat ze me lapte, hopelijk hebben jullie geen last van mij gehad. Als ik het zag probeerde ik zo veel mogelijk op zij te gaan.
    Misschien tot de volgende race, ik merk wel of er weer behoefte is aan mijn diensten.

19. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het wat omslachtig maar je kan de DNS van je XBox dan ook veranderen denk ik.

Moet je naar winipcfg gaan en dan staat daar de DNS, daarnaast staat een figuur met een puntje. dan word de DNS veranderd. moet je even overnemen. en bij alternate DNS zou ik dan gewoon de ouwe DNS code maken.

Ik weet niet zeker of het helpt. maar ik denk dat je dat wel even kan proberen.

en als 1 DNS het even opgeeft gaat je XBox verder met een de andere DNS. Dus heb je bijna nooit connection lost.

Het is dus erg omslachtig maar je kan het proberen.

20. Bossplaya

Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

Leuk Bevonden:
    0
    Even een reminder Puntenverdeling

Pole position: 2 punten

1e 15
    2e 12
    3e 10
    4e 08
    5e 06
    6e 05
    7e 04
    8e 03
    9e 02
    10 01

Heeft een van jullie de raceuitslag compleet?
    Kan iemand mij die toesturen, ik heb de andere uitslagen nog op mn PC thuis.

Deel Deze Pagina