Lees de draad even door jongen. Maar ik zal je helpen, hier is de uitslag! Bijna bovenaan de page, gemaakt door Jerhui. Btw, ik heb de puntenverdeling ook in de first post gezet, om het wat duidelijker te maken.
volgens mij ligt dat ook aan dat je er niet in mag, want je kan die limieten instellen zoals dat je maar 2 sec sneller dan de host mag zijn enzo... daardoor kom je er dan soms ook niet in....
Ik heb zojuist een mooi overzichtje gemaakt van de standen in HTML... ik moet alleen even een manier zien te vinden om deze mooi in deze thread te plaatsen, op die manier is het wat makkelijker bij de houden.
Ja, ik weet t ,te snel er overheen gegaan ik neem t wel over , en zet t straks in de thread. /Mod Ik heb ff je quote-tag aangepast. Zag er zo irri uit edit by Marius
Voor een compleet overzicht van de standen en uitslagen kun je vanaf nu terecht op deze sticky thread. Mochten er nog op of aanmerkingen zijn, dan kun je deze hier aangeven.
HEEL netjes Jeroen! Alweer Kudos voor jou.. misschien is het handing om de sticky een iets andere naam te geven, nu zijn er 2 threads met ongeveer dezelfde naam?
Sorry, maar dat gaat helaas niet... zo heet dat nu eenmaal en ik kan het niet aanpassen :{ Maar ik ben blij dat je het mooi vindt
@Jerhui, bij deze wil ik mij aanmelden als vaste invaller voor het blauwe team. Als mijn diensten nodig zijn dan hoor ik het wel .
heelnetjes hoor Jeroen Wat voor naam voor de sticky willen jullie dan geven? volgensmij kan ik het wel veranderen
Even een vraag tussendoor. Er zou een 'eigen' door XBW georganiseerde Challenge komen. Dat werd tenminste voorgesteld , maar ik heb er nix meer van vernomen, komt daar nog iets van terecht? Hoe zit dat nu eigenlijk?
Op dit moment is XBW hard bezig aan V3.0 van de website. Dat heeft even alle aandacht nodig. Maar als dat er eenmaal is, komen er ook veel toffe dingen aan! Dat vergt wel tijd. Mensen als Wouter, Ugamer en Kobold kunnen je hier meer over vertellen, ik weet ook de details niet. Wees geduldig, zoals ik ook ben