Zo leuk is dat toch niet inderdaad ? En het leuke is dan weer wel dat we via de friendslist zagen dat je in MotoGP2 aan het racen was.. ==> BUSTED Trouwens Jerhuis bedankt! Ik zit er wel serieus over na te denken met de challenge te kappen. Als er 1 voor MGP2 wordt opgestart doe ik zeker wel mee, maar dit is echt gaar. Eerst was ik allemaal aan het kloten in MGP1 voor de wedstrijd. Toen ik hem eindelijk doorhad en daarna weer naar MGP2 ging, reed ik daar vervolgens weer bagger..
mja mn xbox stond nog aan ja, ik heb de rest van de avond mn bike gemaxed, maar kom op je zegt het zelf wie gaat er nou motogp1 spelen als er motogp2 is.....
Ik heb nog geen MotoGP2 En als ik 'm al heb dan lukt het me nooit om binnen een week een volledige custom bike in elkaar te flansen.. tenminste, niet als ik de verhalen zo lees. Anywayz, ik had afgelopen zondag nog de grootste lol met MotoGP1, het was wat mij betreft een hele spannende wedstrijd. Zelfs nog heel wat ronden voor Sonic Circle gereden!!
Niet dat ik mensen hun punten niet gun, maar DNF betekent volgens mij Did Not Finish. Dat betekent vervolgens dat je niet aan de finish bent gekomen. Dat betekent, dus dat je geen punten krijgt. Nu zie ik dat je met DNF achter je naam toch punten krijgt. Dat betekent, dat ik in een race zou kunnen instappen. Er na twee rondes achter kom, dat ik toch niet verder kom dan een tiende plaats en er dan uit stappen. Heb ik toch nog mooi een puntje te pakken. Zonder er iets voor te doen.
Ja ik vond het ook al raar, want G8 Crasher kreeg op Jerez ook geen punten. en die eindigde achter mij. Maar ik wil em ook even weer officieel aanmelden voor de volgende race. Team Zilver dus. Heb ik em trouwens de vorige keer neit afgemeld? Sorry daarvoor. maar ik kan iig 1x in de 2 week, waarschijnlijk kan ik nu wel vaker. maar ga maar uit van 1x in de 2 week.
Je krijgt niet automatisch punten als je niet over de finish komt... enkel als er minder dan 10 mensen mee doen. De afgelopen races was ik het vergeten, maar dat na de laatste race bijgewerkt. De rede dat je toch punten krijgt op het moment dat je niet finished maar toch in de top tien staat, is dat dit in het "echt" ook zo werkt. Niet als er 11 mensen mee doen... Voor mij betekent deze competitie meer iets dat ik voor de lol doe en om mezelf te testen tegen andere racers. Ik vind het erg jammer dat de opkomst vaak erg laag is. Op het moment dat iemand dan mee doet maar onverhoopt uitvalt (connectie problemen) en er zijn er minder dan tien komen opdagen dan vindt ik dat diegene daar wel voor "beloont" mag worden. Als het blijkt dat "jullie" (mede spelers) het er niet mee eens zijn dan draai ik het terug... Laat het even weten
@Mark, het was iid een spannende race. Op de laatste paar meter heb ik je toch nog ingehaald. Kan niet wachten tot de volgende race. Off-topic: Morgen heb ik moto gp 2 edit: typo
Bij deze de uitslag van de laatste race: 01. Champion BE 02. Gerbo 03. Jerhui 04. Wishkid 007 05. Vysio 06. G8 Crasher 07. UltraMark 08. Dabo NL 09. Thor NL (dnf) 10. Dschadir (dnf)