1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] MSN en Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door Soda, 27 mei 2004.

1. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    vreemd...bij mij ziet het er zo uit:

Ik heb dus geen apart tabblad. Wat zou het verschil kunnen zijn?

2. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    http://archief.xboxworld.nl/news/5339/

Je moet in je .net passpoort wat gegevens veranderen, waar je woont en je postcode.. Staat allemaal in de nieuws post, stelt niks voor en moet iedereen makelijk lukken :cool:

3. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Op het moment dat ik het bericht gepost had, zie ik het net op de frontsite staan en inderdaad, ziet er nu bij mij ook zo uit. Andere volgorde in het vervolg, eerst frontsite en dan forum in plaats van andersom lol

Laatst bewerkt: 28 mei 2004
  4. Dwaalgast

Dwaalgast FCB

Leuk Bevonden:
    0
    Is de site overbevolkt op dit moment?

5. frankie12

frankie12 Xbox live de gekste

Leuk Bevonden:
    1
    hoe pas ik me net paspoort aan?

Edit: heb het al maar nu zegt die tab dat de pagina onbereikbaar is kan iemand mij helpen??

Laatst bewerkt: 28 mei 2004
  6. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Servers zijn door alle drukte gewoon een beetje overbelast; probeer het later (vanavond laat) bijvoorbeeld weer eens.

7. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg dit te zien.
    Ik zie helemaal niet wie er welke game spelen.

8. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik zou ook niet het topic doorlezen of de mainpage checken.. Stel dat het antwoord al ergens gegeven is zeg, phoeh!

9. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou dat ook proberen met me net paspoort veranderen nou moet je weten ik ben 11. nederlands.net passport aanmelden mag gewoon had mijn gegevens dus naar amerikaans veranderd. Krijg ik een scherm waarop staat dat me ouders toesteming moeten geven zo als je zou verw8en ik probeer dat gewoon maar dat meot je met een creditcard bewijzen en die van ons is gewoon nederlands. Nu is heel me msn etc. naar de klote wat meot ik doen er is geen mogelijkheid om weer helemaal te veranderen naar nederlands.

10. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Gegevens terug zetten zoals ze waren. Desnoods msn deïnstalleren en opnieuw erop zetten. Weet niet zeker of het werkt maar denk het wel :)

11. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Dat komt omdat je op het verkeerde tabblad hebt gedrukt. Het bovenste tabblad is je messenger, daaronder staat het tabbled met de alerts (wat jij nu op het forum laat zien. Als je vier buttons lager kijkt zie je een groen bolletje met een "X" er in. Dat is het Xbox logo. Klik daar op en dan krijg je je friendlist.

Laatst bewerkt: 31 mei 2004
  12. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem is dat het met je .net passport te maken heeft. Dus msn deinstaleren heeft geen zin want altijd als ik hem bij een .net geval wil aanmelden krijg je dat scherm weer, ook als ik me gegevens wil veranderen.

13. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat weet ik ook wel, ik heb speciaal alles veranderd naar US enzo.
    Maar ik wil het ook laten werken via die alerts en dat werkte ook niet voordat ik mn land had verandert.
    Ik wil het wel via alerts want ik hoorde dat je dan berichten krijgt en je kan zien wat de laatste dl content is enzo.

14. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ik vind het echt een ideale functie, hoef ik niet meer naar beneden te lopen om te kijken wie op Xbox Live is :cool:

15. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heeft bij mij de gehele tijd gewerkt tot nu. Krijg nu op msn te zien dat ik geen xbox live friends heb terwijl die toch aardig vol is. Heb alle settings nagelopen (maar had niets veranderd) maar geen verschil. Heb versie 7 van msn geïnstalleerd maar helaas. Heb de plugin nogmaals geïnstalleerd maar helaas.
    Ik heb dit probleem sinds ik bij Bungie.net een account heb aangemaakt voor de Halo2 stats. Daar ook al gekeken maar kan niets vinden wat het zou kunnen zijn. Herkent iemand dit probleem of nog beter, weet iemand een oplossing?

16. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook wel eens, maar een uurtje later staat mn hele list er gewoon weer...

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb bij het aanmelden van m'n account m'n Gmail adres ingesteld als Email. Maar ik zit met een ander email adres op MSN, kan ik dat email adres wijzigen bij Account Settings? Of gaat dat niet meer, want nu moet ik steeds naar'm'n Gmail adres op MSN om te zien of er iemand uit mn Friendslist online is.

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nee, dat gaat niet ... maar als je een .net account hebt gemaakt van je gmail en je bent ingelogged op de xbox site ... dan kan je wel je friendslist zien ... je kan dan alleen niet via hotmai.com je mail lezen (want dan moet je eerst uitloggen)

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja ik heb m'n Gamertag gekoppeld aan m'n Gmail account, dus ik zie nu ook m'n Friendslist op xbox.com. Maar ik vroeg dat even, zodat ik dat mischien ook op MSN dan kon zien. Dat kan ik nu ook, maar dan moet ik me met m'n email adres waarmee ik altijd op MSN zit (en waar dus al m'n mensen in staan) afmelden, en dan in MSN aanmelden met m'n Gmail, dan kan ik de meldingen ook zien.

Maar goed, ik weet nu voldoende! Dankje Fardo! :)

20. clusterbuster

clusterbuster Less is more

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand een oplossing hiervoor: ik heb volgens mij een vergelijkbaar probleem:

-messenger geinstalleerd (6.2)
    -gelinkt
    - gegevens aangepast met "Californie-truc"
    -werkt vervolgens niet, dus ik wil naar mijn profiel (net passport)
    -gezeur over "parent permission"; ik doe dit uiteindelijk maar
    -blijft zeuren over "parent permission" en ik kom niet verder
    -ik kom dus niet meer meer bij mijn net passport profiel
    -messenger eraf gehaald en opnieuw geinstalleerd
    -"er is een probleem met je net paspoort profiel" dit blijft komen zodra ik mij wil aanmelden en de "parent permission" komt wederom boven....zucht
    -btw: ik kan nu ook niet meer inloggen op mijn hotmail via outlook/internet (unknown error) :mad: en ik moet weer toestemming vragen aan mijn ouders: ik ben toch al ff meerderjarig volgens de wet

en nu ?

Alvast dank voor jullie reakties....

Laatst bewerkt: 17 dec 2004

Deel Deze Pagina