Heej, ik heb jullie hulp nodig. Ik wilde vanmiddag windows live messenger opstarten, maar hij deed vreemd.
Probleem: Tijdens het laden van de contactgegevens ging er iets mis. Ik keek naar mij lijst tijdens het laden en toen gaf hij 5 online aan en opeens 1 (ik), dus ik was de enigste die online was. Ik denk niemand op msn? . Maar ik keek naar de mensen die bij offline staan en ik zag dat ze niet dat grijze poppetje hadden, maar een open boekje. Dat wil toch zeggen dat ze niet meer in de lijst staan ofzo?
Acties: Ik had eerst mijn account afgemeld en weer opgestart, maar hij deed hetzelfde, maar hij gaf meteen mij als enigste online aan.
Toen ging ik kijken of de instellingen wel klopte (ik heb niks veranderd en de vorige dag was alles prima!). Voor zover ik zag was alles wel goed.
Ik heb maar WLM 8 gedowload en em laten herstellen, maar dat werkte ook niet. Daarna had ik WLM verwijderd en opnieuw geinstalleerd en de pc opnieuw gestart maar dat werkte ook al niet.
P.s. Ik vertrouw mijn zusje niet zo met computers, dus ik vroeg of ze iets had veranderd, maar ze zei natuurlijk van niet. Ik heb toen haar msn gecontroleerd, maar daar was alles wel goed.
Wie kan mij helpen? Ik voel er vrij weinig voor om een nieuwe account aan te maken.
Ik heb al iets ontdekt hoe ik dit moet oplossen, maar ik zou het niet weten waarom dit was.
Als ik rechtermuisknop contactpersoon bewerken doet dan staat er ergens een vakje met WLM gebruiken. Als ik dat aanvinkt, dan staan ze wel bij offline/online
Laatst bewerkt: 23 mei 2007