1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MSN Messenger [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

  1. Boogiemaster

    Boogiemaster Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej, ik heb jullie hulp nodig. Ik wilde vanmiddag windows live messenger opstarten, maar hij deed vreemd.

    Probleem: Tijdens het laden van de contactgegevens ging er iets mis. Ik keek naar mij lijst tijdens het laden en toen gaf hij 5 online aan en opeens 1 (ik), dus ik was de enigste die online was. Ik denk niemand op msn? :+. Maar ik keek naar de mensen die bij offline staan en ik zag dat ze niet dat grijze poppetje hadden, maar een open boekje. Dat wil toch zeggen dat ze niet meer in de lijst staan ofzo?

    Acties: Ik had eerst mijn account afgemeld en weer opgestart, maar hij deed hetzelfde, maar hij gaf meteen mij als enigste online aan.
    Toen ging ik kijken of de instellingen wel klopte (ik heb niks veranderd en de vorige dag was alles prima!). Voor zover ik zag was alles wel goed.
    Ik heb maar WLM 8 gedowload en em laten herstellen, maar dat werkte ook niet. Daarna had ik WLM verwijderd en opnieuw geinstalleerd en de pc opnieuw gestart maar dat werkte ook al niet.

    P.s. Ik vertrouw mijn zusje niet zo met computers, dus ik vroeg of ze iets had veranderd, maar ze zei natuurlijk van niet. Ik heb toen haar msn gecontroleerd, maar daar was alles wel goed.

    Wie kan mij helpen? Ik voel er vrij weinig voor om een nieuwe account aan te maken.


    Ik heb al iets ontdekt hoe ik dit moet oplossen, maar ik zou het niet weten waarom dit was.
    Als ik rechtermuisknop contactpersoon bewerken doet dan staat er ergens een vakje met WLM gebruiken. Als ik dat aanvinkt, dan staan ze wel bij offline/online
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2007
  2. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is nu 05:30 en ik kom er maar niet op, ben ik de enigste?
     
  3. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    De meeste mensen gaan om half 6 sochtens nog niet op msn :lol:
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Zit nu gewoon op MSN....
    Dus zal toch moeten lukken nu. En zoals Gdzr al aangeeft, om Half 6 zullen niet veel personen het geprobeerd hebben :cool:...
     
  5. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    en hij ligt er weer uit, voor de 3e keer al vandaag=(
    Leuk, als je een opdracht voor school moet doen met een paar anderen.:mad:
     
  6. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je iemand blokkeert en die stuurt je een bericht (zo een bericht wat je normaal krijgt als je weer online komt, soort voicemail zegmaar :9). Wat gebeurt er dan, krijg je dat? Of wordt dat verwijderd? :confused:
     
  7. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Messenger 8.5 Officiële Beta is ook uit voor de geïnteresseerden. :) Is om te toveren na NL met een patch.
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Voor mijn werk msn weer eens aangezet. Zie links boven in dat ik 5 verzoeken heb. Ik neem aan dat mensen mij willen toevoegen aan hun contactlijst. Echter als ik er op klik krijg ik alleen maar 'privegegevens' en 'zakelijke gegevens' laten zien en word ik doorgelinkt naar 1 of ander msn gerelateerd invulscherm, waar ik totaal geen zin in heb. Hoe kan ik deze mensen aan mijn lijst toevoegen?
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Das geloof ik een ander verzoek (niet om toe te voegen aan je lijst)
     
  10. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg sinds vanmiddag ineens de foutcode 800072efd, terwijl vanochtend alls nog goed werkte.

    Tussendoor heb ik geen enkele instelling veranderd in mijn router/firewall weet ik veel wat voor software.

    Of hebben meer mensen opeens dit probleem?
     
  11. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan ook niet meer op msn komen. Wegens een vage reden. Hotmail is ook niet bereikbaar dus zal waarschijnlijk gewoon aan hun liggen en niet aan jouw.
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik kom wel gewoon op msn :eek:
     
  13. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik inmiddels ook weer.
     
  14. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij doet ie t ook opeens weer ;)
    Blijft toch vaag.
    Als ik via e messenger online ging waren er nog zat online die helemaal geen problemen hadden.

    Verder word je er niet gek van ofzo.
    Bij zo'n melding begin ik toch weer te denken van, klopt er bij toch iets niet ergens in de instellingen??

    Neeee, ligt het gewoon weer ergens anders aan blijkbaar.
    Hotmail server too busy.
    WTF?? Kunnen mensen niet gewoon op hun vakantie hun mail met rust laten :+
     
  15. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ha, momenteel heb ik ook een paar voorbeelden van mensen in mijn lijst staan, die tijdens de vakantie op msn zitten. Ze gaan dan zitten vertellen hoe gezellig leuk het is en wat voor mooi weer het is. Maar ga dan lekker genieten ipv achter de computer te zitten. Die verhalen hoor ik wel als ze weer thuis zijn.
     
  16. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf is daar nou weer mis mee? Als je s'avonds even een internetcafé opzoekt en contact onderhoud met de mensen uit je normale omgeving vind ik dat echt niet raar. Je belt toch ook als je op vakantie bent met je ouders bijv hoe het is op vakantie, hoe het weer is en of je het naar je zin hebt. Een vriend van me stuurt ook wel is een mailtje hoe het daar is op zijn bestemming, wat hij allemaal heeft gedaan etc. Ik vind dit erg leuk om te lezen. Zie je hele punt niet.
     
  17. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu al een hele tijd een fucking irritante bug.
    Als ik me aanmeld op msn zijn er maar 6 mensen in mn hele lijst (heb er 20 ofzo)
    Dan wacht ik een paar sec en ineens PLOP!! 20 mensen, allemaal dus.
    En na 3 minuten ofzo gaan er weer heel veel weg, als ze dan tegen me praten zie ik dat ik ze niet geaccept heb in mn lijst.

    Het zijn een paar mensen die wel normaal doen op msn zeg maar.

    Reinstall werkt niet, en wist niet echt waar ik op moest zoeken in google.

    Iemand die kan helpen? :)
     
  18. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb sinds vanmiddag problemen met msn.. Hij meldt automatisch zich heel de tijd af. Mijn broer heeft er ook last van... Heb hier Planet Internet thuis. Iemand anders hetzelfde probleem? :{
     
  19. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Heb zelf ook planet, maar geen problemen hier
     
  20. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Had de router maar gereset.. En het werkt weer. ^^
     

Deel Deze Pagina